X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Minitræf i København (invitation+planlægning)


Svar
SumezSumezSkrevet 14/09-09 13:03, rettet 22/10-09 23:58 
Nu hvor jeg har fået min egen ejerlejlighed, synes jeg det ville være passende at invitere folk til noget konsolspil-hygge i weekenden den 23. til 25. oktober

Ikke noget stort, men der burde i hvert fald være plads til 10-20 stykker, (har lige holdt fest for 70-80 mennesker :)), såfremt jeg kan fremskaffe nok bordplads og fjernsyn til at holde folk beskæftiget.

Og det er... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
135 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
SumezSumezSkrevet 16/10-09 14:34, rettet 16/10-09 14:38 
Darkbeat>
Når nu du har billedrørs TV og alt muligt, skal jeg så tage en GunCon med og Time Crisis?

Jeg har også selv en GunCon, så kunne være fedt at spille nogle lyspistolspils i 2 player

Jeg har også Typing of the Dead, og to keyboard-convertere til DC :)

Elgen>
Forefindes der en regionsmoddet PS2? (vend venligst lige tilbage omkring dette) Hvis ikke, medbringer jeg sådan een og under alle omstændigheder:
- ESPGaluda
- Mushihime-sama

Jeg har ikke nogen. Har både PAL og US PS2, men kan ikke spille Jap.


Iøvrigt ser det ud til at mit plasma-TV kører på sidste vers. :(
Der er nu to tydelige streger ned over billedet, en blå og en grøn. Dog ikke noget, der irriterer så meget som man kunne forvente, så det kan (og bør :)) sagtens bruges.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 16/10-09 16:31 
Af familiære hensyn, regner jeg med at deltage om lørdagen. Fra middag til sen aften.

Hvis det har interesse, har jeg også Typing Of The Dead med 2 tastaturer. Jeg har endnu ikke testet det, så det kunne måske være lejligheden? Godt nok at det den japanske udgave, men mon der er forskel? Jeg ved det faktisk ikke...

Iøvrigt.. Drikker du kaffe? :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/10-09 16:50, rettet 16/10-09 16:51 
Det ser ud til at være fuldt spilbart, men du kommer ikke til at forstå hvad du skriver.

EDIT: Der vil være problemer ved Hydra bossen da du skal svare på spørgsmål der. 33% chance for at du rammer rigtigt :)

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 16/10-09 17:40 
Jeg vil nu mene at jeg har væsentlig nemmere ved at skrive ord jeg kender i forvejen. F.eks. er der en "power-down" i den engelske version af spillet, der gør at alle ord der fremkommer er "fremmedord", hvilket gør det en tand sværere.

Det er et ret genialt spil, jeg synes alle bør prøve det. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/10-09 17:47, rettet 16/10-09 17:48 
Jeg er enig i det du skriver :) Men insisterer man på at spille den Japanske version kan man godt selvom man selvfølgelig vil rende ind i flere problemer end man gør i den engelske. Jeg kunne forestille mig at det var en nem måde at lære japanske bogstaver på :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 16/10-09 17:57, rettet 16/10-09 17:58 
Fleshmangler>
Hvis der ikke er nogle der tager projektor med, så kan jeg godt medbringe en lille laptop projektor med.

Hvad indebærer "laptop projektor" helt præcist?
Umiddelbart har jeg ikke noget kvalitetskrav til evt. projekter, men jeg har en tom hvid væg der kan bruges, og det er nok nemmere at hive med end et tv, så det ville være fint til de større multiplayertitler og den slags.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/10-09 18:14 
Konsolkongen>
...Jeg kunne forestille mig at det var en nem måde at lære japanske bogstaver på :)

Det kunne være at vi skulle indføre i folkeskolerne at konsekvenserne for langsom læring var at blive spist af zombier.
ElgenElgenSkrevet 16/10-09 20:12, rettet 16/10-09 20:14 
Sumez>
Jeg har også selv en GunCon, så kunne være fedt at spille nogle lyspistolspils i 2 player

Super...Så tager jeg også mine lyspistolspil med };-)

Sumez>
Jeg har ikke nogen. Har både PAL og US PS2, men kan ikke spille Jap.

Ok, så tager jeg min med };-)

Er iøvrigt nok først med fra ca. 20:30 om fredagen...har lovet fruen at være med til at putte ungerne inden jeg smutter };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 16/10-09 20:29, rettet 26/10-09 10:42 
pas
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
JuggernautJuggernautSkrevet 16/10-09 22:12 
Er der nogle der kan hive et SF stick med? Og det ville være helt optimalt, hvis både det alm. hvide og tournament edition kunne komme i betragtning.
Jeg har brug for at røre inden et køb :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 16/10-09 22:57 
Elgen>
Forefindes der en regionsmoddet PS2? (vend venligst lige tilbage omkring dette)

Jeg kommer givet ikke hele weekenden, men jeg er villig til at smide min japanske 80GB PS3 hen til Sumez til fri afbenyttelse.

Tager også gerne et Mad Catz TE stick med og stiller til fri afbenyttelse.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 17/10-09 19:58 
Sumez>
Hvad indebærer "laptop projektor" helt præcist?
Umiddelbart har jeg ikke noget kvalitetskrav til evt. projekter, men jeg har en tom hvid væg der kan bruges, og det er nok nemmere at hive med end et tv, så det ville være fint til de større multiplayertitler og den slags.
Projektorer, som er lavet til arbejdsmæssige præsentationer, har typisk en god lysstyrke og kontrast, mens farver ofte rammer noget ved siden af, hvad man som filmpurist vil kalde acceptabelt. Til de fleste spil er det dog ganske fint, da kontrast og lysstyrke jo for mange er det vigtigste, når man snakker gaming.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/10-09 20:16 
Jeg kommer ikke til træffet :S Ved godt jeg ikke havde lovet noget, men ville lige melde ud så Sumez har noget at planlægge efter. Håber i får et hyggeligt træf :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 18/10-09 18:57 
Jeg tror faktisk at jeg tager min Wii med. Jeg har softmoddet den til at være regionsfri så vi kan spille Tatsunoko vs Capcom.
XsaneXsaneSkrevet 22/10-09 18:25 
Er der nogle der har Demon's Souls, det kunne jeg godt tænke mig og se.

Var der nogle der har en Wii med? så har jeg Dead Space.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/10-09 19:08 
Yes. Jeg skal nok tage Demon's Souls med
SumezSumezSkrevet 22/10-09 20:54 
Jeg regner med at være hjemme allerede fra eftermiddagen af i morgen, regner med at de fleste dropper ind i løbet af aftenen?

Regner med at folk har alt hvad de kan finde af interessante spil med, nye som gamle, og de konsoller, der kan være spændende.

Kan jeg få en opdatering på hvem der evt. har tænkt sig at tage TV med? Har som sagt fire tv/skærme i forskellige størrelser her, og regner med at Fleshmangler tager den lille projektor med?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 22/10-09 21:07 
Mit nummer er 40 54 71 60, hvis nogen har problemer med at finde stedet, eller lignende.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 22/10-09 21:10, rettet 26/10-09 10:40 
ved nok ikke hvad ellers jeg tager med før jeg stor og pakker, da jeg ikke ved hvor meget plads jeg har og gider ikke tage mere end 2 tasker med.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 22/10-09 21:48 
Jeg regner med at have xbox360 og egen skærm med. Kunne evt tage SNES med, men har indtryk af at der bliver nok at lege med ;-) Har også kun 4 spil eller sådan noget.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ElgenElgenSkrevet 22/10-09 22:56, rettet 22/10-09 22:58 
Har ikke selv nogen skærm med, men min kammerat Les har en 14" LCD med, da der er TV-out på hans Dingoo; han er der fra lørdag eftermiddag til sen aften/nat.

Håber at jeg kan låne noget skærm noget af tiden til min jap 360 og til PS2'en...tager div. lækre shoot'em'ups med };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 22/10-09 23:11 
Iøvrigt må folk gerne tage et par stikdåser med hvis de lige har nogen liggende, det kan godt blive nødvendigt :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 22/10-09 23:12 
Det burde jeg lige kunne overkomme :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 22/10-09 23:34 
Ser på hvad jeg kan finde, men det meste af mit grej er desværre stadig i Shurgard (inkl. stikdåser)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 23/10-09 00:04 
Har du iøvrigt en trådløs router?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 23/10-09 02:17 
Jeg har et 28" crt som jeg kan tage med, men jeg har brug for at der er nogen der har bil så... Det er lidt tungt at slæbe med i bussen. Jeg bor dog i Valby så det er ikke så langt fra Sumez så vi kan jo se om det blive nødvændigt imorgen og så køre efter det hvis det er :)
SumezSumezSkrevet 23/10-09 03:03 
Elgen>
Har du iøvrigt en trådløs router?

Yep.

Iøvrigt er jeg nok ikke hjemme før kl 4 i morgen alligevel. Dumme møder der bliver udskudt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 23/10-09 14:43 
Darkbeat>
Jeg har et 28" crt som jeg kan tage med, men jeg har brug for at der er nogen der har bil så... Det er lidt tungt at slæbe med i bussen. Jeg bor dog i Valby så det er ikke så langt fra Sumez så vi kan jo se om det blive nødvændigt imorgen og så køre efter det hvis det er :)

Jeg kan godt komme forbi. Men jeg tager hjem igen lørdag. Ved ikke om det har interesse?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 23/10-09 16:36 
Jeg ender simpelthen med at tage bilen alligevel, så kan tage en 26(28?)" monitor fullhd/eller/og en 46" uden det skulle gøre det mere besværligt for mig.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
SumezSumezSkrevet 23/10-09 16:49 
Hvis du selv orker at slæbe 46" op på fjerde sal er det fint med mig, men vil nok anbefale at holde dig til 26/28 skærmen :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 23/10-09 16:56 
Er der parkerings-muligheder i umiddelbar nærhed?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 23/10-09 17:06, rettet 23/10-09 17:07 
De er der, men ikke optimale. Det kræver nok en blanding af held og tålmodighed at finde en lige op til opgangen (det er jo på Frederikssundsvej) eller de nærliggende sidegader, men det har nu sagtens kunne lade sig gøre de gange det har været relevant.

edit: kiggede lige ud af vinduet, og jeg kan faktisk se mindst fire ledige pladser lige i umiddelbar nærhed :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 23/10-09 17:08 
Jeg har selv boet på Heimdalsgade og ved hvor besværligt det kan være at finde en plads. Ellers må jeg bare køre lidt rundt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 23/10-09 17:19 
Sidste øjebliks-ønsker jeg godt kunne tænke mig at se: Uncharted 2 og Borderlands
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
XsaneXsaneSkrevet 23/10-09 17:27, rettet 23/10-09 17:47 
Uncharted 2, kommer jeg med.
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 23/10-09 18:41, rettet 26/10-09 10:40 
så har jeg næsten pakket færdigt,

46".
wii (2 controller incl. nunchucks, plus lidt gamecube tilbehør 4 controllers).
ps3. (2 controllere)
psp.
DS.
Tortillas og salsadip.

jjeg har kun pakket en håndfuld af de gode titler med til hver konsol, og spil jeg skal have prøvet.
Alt af retroudstyr er desværre hos min far.


Nogen indskud inden jeg kører ?
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 23/10-09 19:30 
ses om en times tid.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
dRxLdRxLSkrevet 23/10-09 19:58, rettet 23/10-09 20:00 
Jeg kører om 5 minuter. Kommer bare forbi og afleverer følgende:

JAP PS3
2 Dualshock 3
Micro Runners
Micro Machines V3
GT5 Prologue Spec III
Twinkle Star Sprites Remake
Fantazy Zone Complete Collection
R-type Final
Gradius V
Sega Ages Space Harrier

Kigger nok forbi lidt længere tid i morgen.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ElgenElgenSkrevet 25/10-09 11:00 
Det var et godt og hyggeligt træf.
Tak alle der var med og specielt tak til Sumez der lagde lejlighed til };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 25/10-09 15:36 
Ja gu var det så! :-D Tak til alle for en fed weekend!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/10-09 15:58 
Ja det var super hyggeligt! Det var også fedt at prøve virtual reality spil fra fremtiden, få en Zelda HD oplevelse og gense "en rectum force" :D
scavengerscavengerSkrevet 25/10-09 19:00 
Kommer der billeder for os der desværre ikke kunne være med?
Nemo me impune lacessit
nerosnerosSkrevet 25/10-09 19:20 
Darkbeat>
Det var også fedt at prøve virtual reality spil fra fremtiden,

Ok havde i også en tidsmaskine?
Bashful Neophyte
ElgenElgenSkrevet 25/10-09 19:33 
neros>
Ok havde i også en tidsmaskine?

Jeps, mindre kunne ikke gøre det };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
DarkbeatDarkbeatSkrevet 25/10-09 19:41 
neros>
Darkbeat>
Det var også fedt at prøve virtual reality spil fra fremtiden,

Ok havde i også en tidsmaskine?

Ja da. Ser det måske ikke futuristisk ud?

Minitræf i København (invitation+planlægning)


Det er desværre det eneste billede jeg har da min mobil løb tør for strøm.
dRxLdRxLSkrevet 25/10-09 21:07 
Til gengæld er det et superfedt billede.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Per SPer SSkrevet 25/10-09 22:01 
Nice. :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 25/10-09 22:53 
tak for et ornli sy' træf. og især tak til værten.

Jeg tror jeg mistede mit iPhone data/oplader kabel, syntes ikke jeg akn finde det ligemeget hvor mange gange jeg roder mine ting igennem.

Og havde et xbox360 strøm kabel der ikke var mit ( ved ikke om smsen nåed frem indne min tlf døde.)


Og upload endelig billeder : P eller tag mig så jeg kan se dem til jer der uploadede dem på facebook. (Kasper Kristensen) burde være til at fidne.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
ElgenElgenSkrevet 26/10-09 07:40 
Strømkablet er vist mit; mangler i hvert fald et...heldigvis er det jo rimelig standard som man altid har for mange af...så bare tag det med til næste træf eller noget };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
ElgenElgenSkrevet 26/10-09 07:46 
'Kasper Kristensen' giver over 500 hits på FB, kunne du ikke sende et link til din profil i stedet };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
135 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig