X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

The Beatles: Rock Band


Svar
BeanoBeanoSkrevet 01/06-09 22:02 
Første trailer. Personligt syntes jeg stilen er lige i øjet :)

Trailer (SD)
NaieraNaieraSkrevet 01/06-09 22:10 
Den ska' jeg da ha'. Til PS3.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/06-09 22:13 
Hell yeah! Det var sgu på tide! Jeg skal ha'. Til X360. :-)
3of193of19Skrevet 02/06-09 01:34 
Det ser SÅ nice ud.
Specielt at der er mulighed for at synge trestemmigt, med guitar+sang, det bliver sjovt.
BeanoBeanoSkrevet 04/06-09 19:44 
Wow... check lige introen til spillet!

"See The Beatles: Rock Band cartoon intro in high quality"
tastasSkrevet 04/06-09 21:05 
Hold da fast. Nu er jeg selv ret stor beatles fan, så det er lidt imponerende at se den intro og alle de detajler de har fået med.

De har i hvert fald lavet lidt research... Hvis det er en indikation på resten af spillet lovet det rigtig godt :)

Det er lidt kommet op som must buy nu. Skulle jo alligevel ud og og have den nye CD boks med alle cd'er remastered som kommer 09.09.09 - måske man bare skal have den store "Rockband" boks med også :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
BeanoBeanoSkrevet 04/06-09 21:18 
Også et must-buy for mig :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/06-09 21:41 
Ja, det er en meget flot intro - super fed art direction. Den er produceret af det engelske bureau Passion Pictures... Jeg gætter på, at EA har betalt BOKSEN for den licens, så alle sejl er sat til, for at hive nogle dollars hjem igen... Men det skal også nok sælge helt vildt, fordi der stadig er mange der hænger fast i fortidens musik... ;)

Nedenfor er introen i ekstra god kvalitet...

The Beatles Rock Band intro (HD)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 04/06-09 21:47, rettet 04/06-09 21:47 
Kan man li' Beatles, kan man per automatik ikke li' moderne musik - klart ;)

Ja, licensen har selvfølgeligt kostet SYGT, men heldigvis er den i gode hænder hos Harmonix - det ved alle Rock Band spillere :)
NaieraNaieraSkrevet 06/06-09 14:49 
Kan det virkelig passe at All You Need Is Love kun kommer på Xbox 360?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 06/06-09 17:38, rettet 06/06-09 17:39 
Ja åbenbart - det er en DLC sang som kommer på XBLM.

Egentligt underligt at sangen ikke er i spillet som standard.

Kilde
WehnerWehnerSkrevet 06/06-09 17:40 
Det ser SÅ godt ud - også et must-buy for mig.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
NaieraNaieraSkrevet 06/06-09 18:03 
Beano>
Egentligt underligt at sangen ikke er i spillet som standard.

Meget underligt. Men siden jeg ikke er den vildeste Beatles-fan holder det mig ikke fra bare at snuppe det til PS3, hvor jeg jo ligesom også har de tilhørende instrumenter til ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 07/06-09 08:04 
Naiera>
Kan det virkelig passe at All You Need Is Love kun kommer på Xbox 360?

De har åbenbart en klar holdning til, hvor deres kærlighed er placeret :-D
BeanoBeanoSkrevet 07/06-09 08:19 
Ja... kærlighed for penge :P

Hvilket får mig til at tænke på dette lille guldkorn...

The Rutles: All You Need Is Cash
BeanoBeanoSkrevet 08/06-09 15:14 
Iflg. Wikipedia er sangen kun tidseksklusiv - så er det vist en af de tyndeste eksklusiv aftaler indtil videre :D

Wiki
SumezSumezSkrevet 08/06-09 15:35, rettet 08/06-09 15:35 
Er jeg den eneste, der ikke kan se nogen sammenhæng mellem at Xbox (åbenbart??) køber sig en ekslusiv-aftale og påstanden om at overskuddet for salget af den sang går til Læger Uden Grænser?

edit: Ok, det kan vel have en smal betydning i spørgsmålet om hvorvidt folk køber selve spillet til Xbox eller PS3.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 08/06-09 15:49 
Sumez>
Er jeg den eneste, der ikke kan se nogen sammenhæng mellem at Xbox (åbenbart??) køber sig en ekslusiv-aftale og påstanden om at overskuddet for salget af den sang går til Læger Uden Grænser?

Det er bare marketing for at kunne påstå "eksklusiv" i forbindelse med spillet på en eller anden måde.
3of193of19Skrevet 08/06-09 17:22 
Nu er selve spillet jo også en timed exclusive til Xbox, så der er jo ikke nogen PS3 spillere der kan bruge sangen tiln noget alligevel.
NaieraNaieraSkrevet 08/06-09 17:28 
Såvidt jeg kan se kommer det da ud til alle platforme på samme tid?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
BeanoBeanoSkrevet 08/06-09 17:31 
Ja, 09.09.09 på alle platforme.
3of193of19Skrevet 08/06-09 17:43 
Ikke som timed exclusive til Xbox som Rock Band 1 og 2?
BeanoBeanoSkrevet 08/06-09 17:48 
Nope
BeanoBeanoSkrevet 18/08-09 17:26 
Rygter om SingStar: The Beatles som skulle være en baseret på Rock Band spillet men kun med sang og publiseret af EA?

"SingStar: Beatles Coming, For Those Who Hate Instruments"
BeanoBeanoSkrevet 07/09-09 09:43, rettet 07/09-09 09:45 
Nogen her som har hørt noget om kvaliteten af de to nye "preminum" Beatles guitars?

Om de faktisk er bedre kvalitet end de alm. GH/RB plastik guitars, eller bare sælges på navnet?

Rickenbacker 325 Guitar:
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/10171042/Rock-Band-The-Beatles-Wireless-Rickenbacker-325-Guitar-Controller/Product.html

Gretsch Duo Jet Guitar:
http://www.play.com/Games/PlayStation3/4-/10171043/Rock-Band-The-Beatles-Wireless-Gretsch-Duo-Jet-Guitar-Controller/Product.html
King ChaosKing ChaosSkrevet 07/09-09 10:11 
Beano>
Rygter om SingStar: The Beatles som skulle være en baseret på Rock Band spillet men kun med sang og publiseret af EA?

Det ville være nice
BeanoBeanoSkrevet 07/09-09 10:14 
Det var vist bare et rygte.

Link
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 07/09-09 10:20, rettet 07/09-09 10:20 
Beano>
Nogen her som har hørt noget om kvaliteten af de to nye "preminum" Beatles guitars?

Om de faktisk er bedre kvalitet end de alm. GH/RB plastik guitars, eller bare sælges på navnet?

De ved da nok hvad de skal tage for dem :S

Jeg synes faktisk rigtig godt om Rock Band guitaren, men kunne bestemt ikke lide den i starten da jeg købte hele sættet i sidste uge.
Efter noget tilvending er den efter min mening den bedste guitar jeg endnu har prøvet, især sammenlignet med GHIII guitaren der ofte ignorerede inputs. Det har jeg endnu ikke oplevet med denne her.

Jeg har næsten kun hørt dårlige ting om Rock Band guitaren så det er muligt at kvaliteten er skod dårlig og den bliver mærkbart ringere efter noget tid. Men det håber jeg ikke sker :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 17/09-09 12:03 
Singstar: The Beatles: Rock Band.... lidt bizart :D

"Oh, So There IS A Singstar: Beatles...Sort Of..."
King ChaosKing ChaosSkrevet 17/09-09 13:14 
Skal jeg forstå det sån at hvis jeg ta'r et Beatles Rockband OG mine Singstar mikrofoner, så er jeg 'in business'? Eller hva'?
SumezSumezSkrevet 17/09-09 13:20 
Virker PS2 Singstar-mikrofoner iøvrigt med X360 Rockband?
Nettet/Google indeholder meget blandede svar, så vil gerne høre nogen med personlig erfaring. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 17/09-09 13:30 
@KC: Ja det er det samme spil og mikrofoner - vil tro at Rock Band 1+2 også virker med SingStar microfoner.
MKMMKMSkrevet 20/09-09 20:39 
Jeg kunne vældig godt tænke mig dette spil, men jeg er bange for, at det bliver for dyrt, når jeg hverken har mikrofon eller instrumenter på forhånd. Kender I et sted, hvor man kan få billigt udstyr (til Wii)?
XiwanaXiwanaSkrevet 20/09-09 21:14 
Et spørgsmål lidt i tråd med Sumez' ovenfor:

Virker LIPS-mikrofonerne(360) til Beatles Rockband?
Hvis det kræver en patch, skal man da være på Xbox-live for at få skidtet til at virke?
[inspirational quote here]
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/09-09 11:18 
Jeg lagde lige mærke til, at man kan spille op til SEKS spillere i online/co-op osv.

Hvordan er det lige det fungerer? Er der bare 2, der spiller guitar og 2 der spiller bas +trommer+vokal, eller kan man mixe det som man har lyst til? Bare lidt underligt at man kan spille 6 i et 4-mands band.
SumezSumezSkrevet 21/09-09 11:21 
Det er seks mand på trommer!

Dum da bum bum!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/09-09 11:26 
Safri Duo gange 3? :-)
SumezSumezSkrevet 21/09-09 11:47 
Tja, hvis Beatles kommer til at lyde sådan her, vil jeg overveje at begynde at lytte til det :P

http://www.youtube.com/watch?v=jRgw7q0Kmfo
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 21/09-09 11:53 
Skrækkeligt. Er de seriøse?
3of193of19Skrevet 21/09-09 18:58 
Hyakotake>
Jeg lagde lige mærke til, at man kan spille op til SEKS spillere i online/co-op osv.

Hvordan er det lige det fungerer? Er der bare 2, der spiller guitar og 2 der spiller bas +trommer+vokal, eller kan man mixe det som man har lyst til? Bare lidt underligt at man kan spille 6 i et 4-mands band.

Man kan spille med guitar, bass, trommer, solo sang stemme og 2. og 3. stemme.
En spiller til hver part.
The Beatles sang jo for det meste samtidigt med at spille et instrument :). Desværre kan man ikke spille et instrument samtidigt med at synge på samme profil. 2. guitar mangler jo også helt i Beatles: RB.
BeanoBeanoSkrevet 20/10-09 10:39 
Abbey Road sange på XBLM i dag og PSN Store på torsdag.

Detaljer og priser her
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig