X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

E3 2009 - Microsoft


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 28/05-09 16:15 
Tråd til Microsoft-relaterede E3 2009 nyheder. Microsoft's pressekonference finder sted kl. 19.30 mandag d. 1 juni.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
239 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Svar
BeanoBeanoSkrevet 07/06-09 17:50 
@Lord Darkeyes: Både MS og Sony har på deres events udtalt at deres nye teknologier bliver lanceret foråret 2010. Og siden deres SDK'er allerede er hos udviklerne, så tror jeg nok det kommer til at passe.
IqonIqonSkrevet 07/06-09 18:30, rettet 07/06-09 18:31 
Er du 100% sikker på MS nævnte det, Beano? For jeg synes bestemt jeg bed mærke i hvordan de undgik at nævne både pris og dato for produktet under deres pressekonference. Det kan selvfølgelig være der er kommet nogle udtalelser senere hen, som jeg ikke har set.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
BeanoBeanoSkrevet 07/06-09 18:57 
Sikker?... ikke når du siger det på den måde :)

Syntes bare jeg hørte det blev sagt - men kan være jeg bare har blandet det sammen med Sony's præsentation :P
PalleJensenPalleJensenSkrevet 07/06-09 19:19, rettet 07/06-09 19:19 
Microsoft har ikke annonceret nogen releasetidspunkt for Project Natal, men udviklerne har allerede modtaget SDK's - så mon ikke at det udkommer nogenlunde omkring samme tid som Sony's viftepind?

Microsoft har udtalt at Project Natal er "... to show what the future of the Xbox 360 is and, more importantly, to get it in the hands of developers. It’s shipping to developers now. Folks are working on games... Our goal was to show you what the future holds for Xbox 360, we’ll get into specifics later."

Så dommedagsvisionerne fra visse personer om, at Project Natal først kommer til den næste Xbox, er naturligvis helt i hegnet.

Project Natal virker som en suveræn teknologi og jeg håber at det vil blive brugt til mere end Wii-agtige gimmick-spil.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 07/06-09 19:41 
Jeg har lige klippet dette klip ud af Pressekonferencen:

http://www.youtube.com/watch?v=-kdW9Rf8qy0
Så burde det stå klart... ;)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BeanoBeanoSkrevet 07/06-09 22:01 
Er det?... han nævner da ikke noget om lanceringsdato.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 07/06-09 22:16 
nej... men at dev. kittet var ude hos udviklerne nu...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
BeanoBeanoSkrevet 07/06-09 22:18 
Åh - jammen det benæges vist ikke :)
dRxLdRxLSkrevet 07/06-09 22:22 
Lord Darkeyes: er det rigtig at du er inspirationen til det her:

Link...
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 07/06-09 22:52, rettet 07/06-09 22:53 
he.. den var lidt mildere end min:
http://tinyurl.com/l2e6wh
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
SumezSumezSkrevet 08/06-09 09:01 
Bede-x>
Metroid/Castlevania downloadtitel fra Epic: Shadow Complex. Ærgeligt at det ikke er i 2D.

Det ligner da "forklædt" 2D, synes jeg? Eller du tænker måske på selve grafikken?
Var ret overrasket over traileren, ligner meget Contra, eller Bionic Commando Rearmed.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 08/06-09 09:39 
Man kan vist komme ned og skyde i third person fra fx fixed machineguns, så det er vist sidescrollende 3D.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 08/06-09 09:54 
Ja det vises i traileren :)

Her
SumezSumezSkrevet 08/06-09 10:02 
Lignede mest en gimmick for mig. Alle de andre klip virker da meget 2D-agtige?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 08/06-09 10:07 
Det er heller ikke umuligt at det er sådan - men umiddelbart ville det være ret fjollet at lave et helt spil i pseudo-2D og så lave særskilte 3D-sekvenser udelukkende for de små dele dér. På den anden side, så har jeg set ting der er langt mere mærkelige :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 08/06-09 10:08, rettet 08/06-09 10:09 
Jeg tror der primært er 2D gameplay med sektioner i 3D for variation :)
SumezSumezSkrevet 08/06-09 10:11 
Citat fra Joystiq.com:

Let there be absolutely no doubt that Chair Entertainment's Shadow Complex is heavily inspired by 2D exploration games of yore, namely Metroid and Castlevania. The Xbox Live representative that guided our hands-on demo used the word "Metroid" no less than 437 times (slight exaggeration). The game is 2D, it doles out power-ups gradually and contains plenty of exploration and action. Let's be clear about this: That is absolutely not a bad thing.

Jeg er lidt tændt. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 08/06-09 10:16 
Også her :)
KTCKTCSkrevet 08/06-09 10:31 
Get a room ;)

Det lyder da ganske fornuftigt, selv om jeg personligt foretrækker ægte 2D...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
HeroldHeroldSkrevet 08/06-09 11:59 
Beano>
Jeg tror der primært er 2D gameplay med sektioner i 3D for variation :)

Ja, netop. Det ville bare være sært at lave spillet i 2D - altså _rigtig_ 2D, for derefter at lave særskilte 3D-sekvenser når han hopper på et gevær. Så et 3D-spil skildret i 2D-perspektiv med 3D-sekvenser er mit bud.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Bede-xBede-xSkrevet 08/06-09 12:46, rettet 08/06-09 12:46 
Sumez>
Det ligner da "forklædt" 2D, synes jeg? Eller du tænker måske på selve grafikken?

Ja, til det sidste.

Beano>
Jeg tror der primært er 2D gameplay med sektioner i 3D for variation :)

Det forstiller jeg mig også. Det skulle primært være et Metroidvania spil i følge Epic.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 11/06-09 08:55 
Har Natal problemer med sorte?

Ups, synes det sender lidt et forkert signal :-s

artikel på gamesection.dk
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
HeroldHeroldSkrevet 11/06-09 09:28 
Haha, Milo er racist! :p
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 11/06-09 09:41 
Skal nok bare fixes med en rød dragt :)

Som her
SumezSumezSkrevet 11/06-09 09:51 
Nice, de mangler da bare en rød pyramidehat

E3 2009 - Microsoft
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
fumfumSkrevet 11/06-09 10:55 
Det er jo en Devo-hat.
Det var et sjovt band, dengang.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
jaesjaesSkrevet 11/06-09 13:49 
Prisen for at leje film i HD bliver nok omkring 50 kr. i Danmark. Vi er bare altid vildt heldige her i Danmark.

http://politiken.dk/tjek/digitalt/spil/article728624.ece
SumezSumezSkrevet 11/06-09 13:55 
Det var sørme "billigt"
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 11/06-09 16:05 
Hvor meget koster det i USA?
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 11/06-09 17:48 
Hmm, lyder ligt pebret. Så kan det jo næsten lige så godt lade sig gøre at købe filmen. Så har man den også til en anden go gang.
Og til 50,- kr. er der nok mange der vælger den billige (og ulovlige) løsning alligevel.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/06-09 17:50 
Hvad koster det at låne en film i Blockbuster??
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
tastasSkrevet 11/06-09 18:04 
45kr for en Præmier film (de nye) og 25 for en favorit (de lidt ældre).

Mange af nye film er på både Blu-Ray o& DVD til samme pris.
Nåeh ja, får man halv pris på på den næste film man lejer hvis man gør det når man aflevere en film. :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
PalleJensenPalleJensenSkrevet 11/06-09 19:47 
Okay, så kan jeg godt forstå i himler op - en hel femmer til forskel!! ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
dRxLdRxLSkrevet 11/06-09 20:22 
Det er ikke sådan man skal sammenligne Palle. De har væsentligt færre udgifter i forhold til Blockbusters drift af fysiske butikker.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
ComradeComradeSkrevet 11/06-09 21:24 
Det er meget sjovere at gå i Blockbuster. Hvis ingen pris forskel går jeg hellere i Blockbuster, selv med det vejr vi har i dag. ;-)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
HankyHankySkrevet 11/06-09 21:35 
Der har jeg det så godt nok lige omvendt. Især nu hvor 360'en ikke har BluRay-afspiller, og man vil kunne leje en HD-film derpå, i stedet for at tage i Blockbuster og leje en DVD-film.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
jaesjaesSkrevet 12/06-09 01:52 
Ang. prisen, så er det også vigtigt at tage med, at MS tilsyneladende ikke har lovet samme kvalitet som Blu-ray. Kun at opløsningen bliver 1080p. Ser man på andet download-materiale er der vel størst sandsynlighed for, at kvaliteten bliver synligt lavere end Blu-ray.
SumezSumezSkrevet 12/06-09 08:22 
PalleJensen>
Okay, så kan jeg godt forstå i himler op - en hel femmer til forskel!! ;-)

Jeg lejer netop aldrig film i Blockbuster fordi det er så dyrt. Iøvrigt synes jeg da tit at Blockbuster kører tilbud, der gør det væsentligt billigere? Jeg lejer som sagt ikke selv der, men har da flere gange set min sambo komme hjem med tre film til 40kr eller et eller andet i den dur, så helt slemme kan de ikke være.

Om ikke andet er der jo, som dRxL siger, LANGT færre omkostninger i forbindelse med digital distribution. Jeg ville umiddelbart tro at 50,- var det det kostede at KØBE en film digitalt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 12/06-09 08:41 
Det skal lige sige at Thomas Berger i den artikel skriver om et estimat fra en af Microsoft-bosserne på E3.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
239 emne(r).
« < 1 2 3 4 5

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig