X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Assassin's Creed 2


Svar Sortering
JmogJmogSkrevet 20/04-17 00:44 
Beano>
Assassin's Creed The Ezio Collection på PS4, XB1 og PC d. 17. november

https://youtu.be/lZPQ2ijCgVw

Gik igang med Brotherhood her til aften og det holder stadig ganske godt. Det kører langt bedre end den oprindelige udgivelse - konstant stabi... Se hele indlægget
120 emne(r).
« < 1 2 3

Svar Sortering
BeanoBeanoSkrevet 19/11-09 10:06 
Ja cutscenes er ikke pæne men resten af spillet (gameplay) ser tilgengæld lækkert og sprød ud :)

Dog en skam at platforming stadig er mangelfuld og virker ufærdig - mit største kritikpunkt indtil videre.
nerosnerosSkrevet 19/11-09 09:52, rettet 19/11-09 09:54 
Jeg synes godt nok de der ingame cutscenes ser grimme ud. Det ligner jo PS2 grafik! Jeg kunne ikke lide det første så tror heller ikke jeg ville synes om det her. Det virker som mere af det samme. I think I'll Pass ;-)

GT review
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/11-09 10:57 
Det lader til at Ubi har lyttet og det er blevet rettet i 2'eren.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/11-09 10:38 
Etteren var fint, men der var plads til mange forbedringer. Hele gameplayet med at løbe/hoppe/kravle rundt virkede fint, men der manglede bl.a. flere varierede mini-missioner, og hoved-missionerne blev også alt for ens.
SumezSumezSkrevet 18/11-09 09:55 
Mmm, UbiSoft er et af de få firmaer, der i seriøs grad lytter til deres fans, og lærer af deres egne fejl og mangler.
Jeg formodede og håbede at AC2 ville rette op på de ting, der afholdt 1'eren for at være et fantastisk spil, og på anmeldelserne lyder det som om at det lykkedes.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 18/11-09 09:14, rettet 18/11-09 09:15 
Det er der også mange andre som er... Jeg var vild med et'eren, så to'eren er et must buy for mig...

Metacritic: 92/100
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 18/11-09 00:40 
Kotaku har smidt deres review op, og de er tilsyneladende vilde med.

Deadly assassin...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
AzzkikrAzzkikrSkrevet 03/09-09 22:01 
Hyakotake>
Hvor er det dejligt at se, at det man har kunnet spille i bla. AssCreed 1+2 og Mirror's Edge rent faktisk kan lade sig gøre i virkeligheden.

Jeg vil nu gerne se ham russeren springe 30m ned i 50cm høj høstak :)
KalicolaKalicolaSkrevet 03/09-09 21:17, rettet 03/09-09 21:25 
Det ser rigtigt godt ud.

HD kvali her
For The Love Of The Game
King ChaosKing ChaosSkrevet 03/09-09 21:10 


Ny gameplay trailer
WehnerWehnerSkrevet 20/06-09 13:54 
Hyakotake>
Hvor er det dejligt at se, at det man har kunnet spille i bla. AssCreed 1+2 og Mirror's Edge rent faktisk kan lade sig gøre i virkeligheden.

Han er SICK!
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 20/06-09 13:31 


Trailer
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/06-09 14:06 
Hvor er det dejligt at se, at det man har kunnet spille i bla. AssCreed 1+2 og Mirror's Edge rent faktisk kan lade sig gøre i virkeligheden.

Pænt svedigt parkour fra Rusland
nerosnerosSkrevet 03/06-09 14:42 
Nu har jeg lige set en ny gameplay video. Det ser flot ud må jeg sige, men jeg er stadig skeptisk omkring det trivielle gameplay som det første lider en del af. Håber meget de kan forbedre missionerne så det ikke bliver det samme og det samme hele vejen igennem. Jeg kan nu meget godt lide den italienske renaissance setting :-)
Bashful Neophyte
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 19/05-09 03:02 
Som Patrice lidt hentyder til, tror jeg de har fattet at 1'ern var alt for ensformigt og han gør også opmærksom på at der bliver meget mere variation imellem og i hver enkelt mission.
Der skulle efter sigende også være 9 nye våben nogle Davince gadgets lavet ufra hans berømte tegninger, bla. en glider.

Jeg ser selvfølgeligt også frem til 2'ern og jeg var selv ret glad for det første spil, på trods af de velkendte flaws, måske forid jeg havde tålmodighed til at ignorer det og koncentrer mig om historierne og gameplay.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
WehnerWehnerSkrevet 18/05-09 22:13 
Jeg gik også i stå en 7-8 timer inde. Gør jeg ellers sjældent, når jeg først er kommet så langt i spil af overskuelig længde.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 18/05-09 22:07 
Jeg var en af dem som ikke spillede det første færdigt, synes simpelthen det blev for ensformigt i længden. Håber to'eren bliver mere varieret i missionerne og gameplay.
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 18/05-09 21:46 
Ja, der skal meget større variation til på missionerne. Men uanset hvordan det ender, bliver det nok et spil jeg skal have. :-)
AzzkikrAzzkikrSkrevet 18/05-09 18:04, rettet 18/05-09 18:05 
Jeg tror du har ret i at der går Da Vinci code i den i større eller mindre grad, tror dog det bliver fedt.

Ser frem til to'eren. Etteren var ok, hypet til noget vildt og bashet på release, men alt i alt var det et okay spil efter min mening.

Men lad os håbe på lidt mindre ensformigt gameplay end etteren.
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 18/05-09 16:59 
Da der ikke er oprettet en Assassin's Creed 2 tråd og den første teaser er udkommet for snart noget tid siden, er der hermed oprettet en tråd

Spillet står til at blive udgivet i december månede i år.
Men man skal nok have i mente at det første spil var sat til august og kom først d. 13 nov.

Teaser http://assassinscreed.uk.ubi.com/assassins-creed-2/teaser/

Introduktions video fra "Creative Director" Patrice Desilets
http://assassinscreed.uk.ubi.com/assassins-creed-2/teaser/msn/

Personligt er jeg lidt skuffet over historien udspiller sig i Italien, kan godt se potientialet i forhold til hvis det udspillede sig tilbage i den mesoamerikanske civilisation, tænker på de mayanske referancer i slutningen af det første spil, tilgengæld frygter jeg også at der går for meget Davince Code/Engle og Mongoler i den, efter at have set teaseren.
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
120 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig