X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Uncharted 2: Among Thieves


Svar
nerosnerosSkrevet 19/03-09 09:52, rettet 19/03-09 09:54 
Jeg glæder mig til det her. Håber det bliver hvad de lover, men det første spil var jo super godt, så det kan jo kun blive bedre..håber jeg!

Her er lidt tekst fra IGN:

IGN: What's your goal with Uncharted 2? Are you trying to make the most realistic traversal game featuring snow ever created?

Richard Lemarchand: You left out amazing cover-based shooting, in... Se hele indlægget


Mere her :-)
Bashful Neophyte
247 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Svar
DarkbeatDarkbeatSkrevet 15/09-09 17:53 
Hehe ja det er for langt ude. Jeg mener... Hvorfor stoppe dér? "Jeg mener selv at Uncharted havde fortjent 23/20 og de er tydeligvis 360 fanboys fordi de ikke giver det en højere score"

Men jeg glæder mig også rigtig meget til at prøve det :)
dRxLdRxLSkrevet 15/09-09 18:35 
Af det jeg prøvede af multiplayer var det det tætteste jeg har prøvet på det perfekte spil.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
PalleJensenPalleJensenSkrevet 15/09-09 18:56 
Jeg venter på den opdateret Xbox 360 version... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 15/09-09 20:32 
Tror også det bliver rigtig godt det her!
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/09-09 21:08, rettet 15/09-09 21:15 
dRxL>
Af det jeg prøvede af multiplayer var det det tætteste jeg har prøvet på det perfekte spil.

Har du haft adgang til en bedre beta end den vi andre spillede? Jeg synes det var middelmådigt som en i h..... :)

Det var bla. et stort problem at man tit spawnede lige oven i fjenderne så man døde med det samme igen, og det gjorde ikke nogen mærkbar forskel at skyde de andre i hovedet.

Det kan være vores opfattelse af gode multiplayer spil er vidt forskelling men IMO så er der meget lang vej fra betaen til noget som helst perfekt :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 15/09-09 22:04 
Train Gameplay videoen ser meget sjov ud. Kan huske det første spil som en god oplevelse. Et af de få spil jeg har spillet på PS3. Så skal da også spille 2'eren.

Men kunne godt tænke mig at vide hvad det er får anmelderne til at give det så høj en score?
dRxLdRxLSkrevet 15/09-09 22:36 
Nej, samme multiplayer beta vil jeg tro. Det var den der var i forbindelse med e3.

Der var noget med følelelsen af at bevæge sig rundt i verden og våbnene og granaterne var pissefede. Det hele gik bare op i en højere enhed. Grafikken var også fed og jeg var ret glad for brugen af depth-of-field i spillet.

Jeg glæder mig til den fulde version udkommer og jeg regner med at købe det på dag 1.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 15/09-09 22:44 
Det ville godt nok være årets overraskelse, hvis Uncharted 2 bliver årets multiplayer-titel. Man skal aldrig sige aldrig, man lad os lige se nogle ikke-desperate multi-platform mediers mening først.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 15/09-09 23:26, rettet 15/09-09 23:27 
Af den smule jeg nåede at prøve U2 multiplayer demoen virkede det sjovt nok - ikke noget revolutionerende online, men enkelt, smooth og tilgængeligt at gå til - ganske sjovt :)

Men nu er U2 jo (forhåbentligt) meget mere end multiplayer delen - håber jeg da for det er singleplayer delen jeg ser allermest frem til ;)
SonicSonicSkrevet 16/09-09 00:10 
Samme Bønne, ser virkeligt frem til single player delen.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 16/09-09 09:46, rettet 16/09-09 09:48 
Er det ikke stort set de samme folk, som stod bag de tre Jak-spil? I så fald skal man i hvert fald ikke undervurdere dem, det er nok det vestlige udviklerhold der har overrasket mig mest positivt. Efter Ubisoft Montpellier anyway.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/09-09 09:50, rettet 16/09-09 09:54 
Ja Naughty Dog - de lavede også de første (gode) Crash Bandicoot spil :)

EDIT: OPM (US) giver forøvrigt Uncharted 2 5/5.

Wiki
SumezSumezSkrevet 16/09-09 10:00 
Crash Bandicoot spillene synes jeg så netop var rimelig lunkne og ligegyldige. Ville have tilføjet ovenfor at Naughty Dog overraskede mig med Jak-spillene netop på baggrund af de fesne Crash-spil, men så vidt jeg kan se på Mobygames, er de betydningsfulde folk i Uncharted ikke de samme som i Crash, eller også kan jeg ikke finde ud af det.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 16/09-09 10:19 
Nok sket en udskiftning i firmaet i løbet af årene men deres høje kvalitet har været stabil IMO. Dog en smutter med Jak X ;)

Ville gerne se de efter Uncharted 2 holder en lille pause med serien og laver et nyt platform-fokuseret Jak & Daxter spil til PS3 :D
nerosnerosSkrevet 16/09-09 15:17 
Nej tak! Flere actionfilm blockbuster spil ;D
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 19/09-09 09:55 
Begyndt at dukke "rigtige" anmeldelser op...

IGN: 9.5
http://ps3.ign.com/articles/102/1026373p1.html

GamesRadar: 10
http://www.gamesradar.com/ps3/uncharted-2-among-thieves/review/uncharted-2-among-thieves/a-2009091875511998094/g-200812159395546092

Gimme gimme gimme!!!
nerosnerosSkrevet 19/09-09 10:24, rettet 19/09-09 10:26 
Det spil SKAL jeg have. Wow!

Der kan i selv se neros fik ret :D
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 19/09-09 10:30 
Blind høne... :D
nerosnerosSkrevet 19/09-09 10:41 
LOL :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 29/09-09 20:03, rettet 29/09-09 20:09 
Flere anmeldelser...

Eurogamer: 10/10
Eurogamer Portugal: 10/10
Gamepro: 5/5

Jeg vil ha'!!

EDIT: Og der er lige kommet en gratis multiplayer beta på PSN Store :D
ComradeComradeSkrevet 29/09-09 22:10 
Hvor er det vanvittigt, de anmeldelser det spil får .. Jeg havde egentlig ikke regnet det for andet et solidt action/adventure agtigt spil, men 10/10 på Eurogamer fx gør da at jeg nu tror det er en seriøs bejler til årets spil.. Wow!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
nerosnerosSkrevet 29/09-09 22:27, rettet 29/09-09 23:05 
Multiplayer er ihvertfald GODT.

Sejt!
Bashful Neophyte
SonicSonicSkrevet 29/09-09 22:49 
Jeg håber VG+ sender så man har det på launchdagen, jeg kan jo næsten ikke vente på denne titel :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
HeroldHeroldSkrevet 29/09-09 22:54 
Hvornår er det det kommer? Jeg tror at der er i hvert fald én i DK, der har det.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SonicSonicSkrevet 29/09-09 22:58 
Skulle vist komme den 16. oktober.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 30/09-09 10:19, rettet 30/09-09 10:20 
At dømme udfra anmeldelserne, lyder det som om det er spillets "historiefortælling", der virkelig er i top, og utroligt fængende. I mine øjne lyder det både virkelig positivt, og plausibelt, når nu spillet, som vi før har været inde på, kommer fra "instruktøren" af Legacy of Kain-serien, der IMO er en af de få spilserier, der har formået at løfte sig langt over resten af spilbranchen, når det kommer til genial dialog, overbevisende, unikke karakterer og en virkelig gennemført historie.
At Eurogamer vælger at namedroppe Valve og Bungie som "modne" historiefortællere, synes jeg siger en del om hvor lavt standarden normalt ligger. Hvis Uncharted 2 kan løfte den, skal jeg helt klart prøve det.

Jeg synes dog at anmeldelserne har det til fælles at de næsten kun fokuserer på dette. Hvis spillet derudover kun har et middelmådigt shoot'em up/adventure gameplay i stil med 1'eren at byde på, så synes jeg det tyder meget på at der er en wow-effekt i gang, og spillet klarer sig på førstehåndsindtrykket.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 30/09-09 10:27, rettet 30/09-09 10:30 
Hvis du syntes etteren var middelmådig mht. gameplay, så har jeg ondt af dig :)

Men... shooter og platforming elementerne skulle være løftet gevaldigt og f.eks. blande sammen mere. Noget jeg syntes virker fint i multiplayer hvor man bruger højden i banen meget.
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 02/10-09 00:51 
Jeg må sige at jeg er meget positivt overrasket over Uncharted 2's multiplayerdel! Efter at have spillet noget beta er jeg fuldstændig sikker på at det bliver en succes. Det kunne også være rart endelig at få et lækkert ps3 eksklusiv multiplayerspil...
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
HulleHulleSkrevet 02/10-09 08:29 
Warhawk?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 02/10-09 08:56, rettet 02/10-09 08:57 
Killzone 2?
Resistance 1+2?

Syntes det er pænt med ekslusive og solide multiplayer shooters på PS3, men eet mere at da rart, specielt når det ikke bare er "endnu en FPS" og er anderledes :)

Spillede det lidt mere i går og syntes rigtigt godt om det indtil videre. F.eks. fedt at hoppe og kravle rundt på bygninger i bedste platforming stil og forsøge at overraske fjenderne. Der er mange måder at spille det på. Har slet ikke prøvet co-op modes endnu.
SumezSumezSkrevet 02/10-09 09:13 
Nu har jeg også prøvet den der multiplayerdemo, og hold op hvor var det kedeligt. Synes det minder om noget man har spillet tusind gange før, uden at gøre det bedre. Tilfældigt og rodet virkede det også.

Sikkert bare mig der ikke forstår det, men jeg håber godt nok at singleplayer delen er en del mere interessant.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 02/10-09 09:48 
Personligt synes jeg ikke Warhawk, Killzone eller Resistance på nogen måde kommer i nærheden af Halo 3, COD4(på xbox) eller Gears of War's multiplayerdel.
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
BeanoBeanoSkrevet 02/10-09 09:57 
Sårn er vi jo så forskellige ;)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/10-09 09:58, rettet 02/10-09 09:58 
For mig vil Uncharted 2 aldrig blive et multiplayer spil... Det er et adventure, i stil med Tomb Raider, man kan sidde og brug tid på.

Jeg håber også, at gameplayet er bedre end i det første, som var ret trivielt - men det tyder på, ud fra de første anmeldelser, at årets første PS3 killer-app er på vej... Ser frem til det...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 02/10-09 10:03, rettet 02/10-09 10:04 
Syntes at sammenligningen af Tomb Raider og Uncharted spillene er misforstået og overfladisk - men bruges tit. Tomb Raider er traditionelt primært fokus på platforming og puzzles med lidt shooting. Uncharted er det modsatte - primært en shooter med platforming og puzzles.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/10-09 10:08 
Sårn er vi jo så forskellige ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 02/10-09 10:09 
Nej, det er fact og målbart :)
nerosnerosSkrevet 02/10-09 10:24, rettet 02/10-09 10:25 
Sumez>
Nu har jeg også prøvet den der multiplayerdemo, og hold op hvor var det kedeligt. Synes det minder om noget man har spillet tusind gange før, uden at gøre det bedre. Tilfældigt og rodet virkede det også.

Sikkert bare mig der ikke forstår det, men jeg håber godt nok at singleplayer delen er en del mere interessant.

Jeg tror SLET ikke man skal måle Uncharted 2 med dets multiplayer del, men mere tage det som en cool bonus. Den rigtige singleplayer del tror jeg vil blæse folks underhylere af ;D

Desuden hyggede jeg mig gevaldigt i multiplayer co-op delen. Super sjovt at hjælpes ad og dræbe bad guys sammen.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 02/10-09 10:28 
neros>
Jeg tror SLET ikke man skal måle Uncharted 2 med dets multiplayer del, men mere tage det som en cool bonus. Den rigtige singleplayer del tror jeg vil blæse folks underhyldere af ;D

Det er også min opfattelse - multiplayer er en lækker bonus mens spillets "kartofler og sovs" er campaign ;)

Der er to co-op modes, er den ene lidt a.la. Horde i Gears og Firefight i H3:ODST?
SonicSonicSkrevet 02/10-09 10:28 
Jeg køber selv Uncharted 2 pga. singleplayer delen. Jeg hader PvP i de fleste spil :)
Parental Advisory: Explicit Lyrics
nerosnerosSkrevet 02/10-09 10:29 
holmenkolmen>
Personligt synes jeg ikke Warhawk, Killzone eller Resistance på nogen måde kommer i nærheden af Halo 3, COD4(på xbox) eller Gears of War's multiplayerdel.

Men det gør MGS4 ;-) Online delen er også ganske underholdene for at sige det milt.
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 02/10-09 10:32 
Beano>
Der er to co-op modes, er den ene lidt a.la. Horde i Gears og Firefight i H3:ODST?

Det co-op jeg prøvede virkede mere som en lille campaign eller story mode med cut scenes osv. Men jeg ved faktisk ikke lige hvad man skal kalde det?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 02/10-09 10:37 
Det er nok objective du prøvede. Der er også en mere shooter orienteret mode også (kan ikke huske navnet)... men jeg må bare prøve det for at checke det ud :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/10-09 10:43 
Beano>
Nej, det er fact og målbart :)

Neeej, det er ikke et faktum og målbart at "sammenligningen af Tomb Raider og Uncharted spillene er misforstået og overfladisk" - det er udelukkende din vurdering... :)

Jeg synes bestemt ikke, at sammenligningen er skudt ved side af (med det første Uncharted i hvert fald - har ikke prøvet Uncharted 2)... Det er heller ikke et faktum og målbart, men min vurdering... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 02/10-09 10:50, rettet 02/10-09 10:50 
PalleJensen>
Neeej, det er ikke et faktum og målbart at "sammenligningen af Tomb Raider og Uncharted spillene er misforstået og overfladisk" - det er udelukkende din vurdering... :)

Jo, den tid man bruger på de forskellige elementer (shooting, platforming og puzzles) klart forskellige - og måleligt.

Også fokuset og dybden i de to spil serier er klart forskellige. F.eks. er shooting i TR er meget simpelt uden nogen syndelig dybte (lock-on og skyd løs) mens i Uncharted er det meget nuanceret og skillbaseret. Lidt skræmmende hvis du ikke kan se det - det er jo enormt tydeligt :O
PalleJensenPalleJensenSkrevet 02/10-09 10:55 
Synes du det..?? Så tydeligt synes jeg nu heller ikke det er - og det er der mange, som du selv siger, der heller ikke synes, da sammenligningen med Tomb Raider er ofte brugt... Og den kommer vel ikke tilfældigt og ud af den blå luft... Og det er ingen skam, at blive sammenlignet med Tomb Raider - det burde folkene bare Uncharted være stolt af...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 02/10-09 11:05, rettet 02/10-09 11:06 
Jeg tror sammenligningen med TR kommer pga. mangel af bedre og spillene på overfladen (setting) ligner hinanden: Indiana Jones-agtig action-platforming spil med ruiner, skatte, osv.
Men piller man spillene fra hinanden og ser på hvor menget tid man bruge på elementerne og den fokus der er på dem, så syntes jeg gameplayet Uncharted minder mere om Gears fordi man bruger meget tid på duck'n'cover-shooting, og med Tomb Raider elementer smidt oven i :)

Selvfølgeligt ikke skidt at blive sammenlignet med TR IMO, er fan af den serie - tror bare man bliver skuffet hvis man forventer mangle puzzles og udfordring i Uncharted ;)
BeanoBeanoSkrevet 02/10-09 12:09 
Nathan Drake har vist taget lidt på - tykke dyr!

1UP Game Night del 1:
http://gamevideos.1up.com/video/id/26648

1UP Game Night del 2:
http://gamevideos.1up.com/video/id/26649

1UP Game Night del 3:
http://gamevideos.1up.com/video/id/26650
SumezSumezSkrevet 02/10-09 12:17 
Skal man se alle tre videoer for at finde ud af hvad det går ud på?

Jeg savner gode gammeldags tekst-artikler, når man sidder på arbejdet >_>
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 02/10-09 12:18 
Bare se de første par minutter af den første video.
247 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig