X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt Aliens Vs. Predator


Svar
Per SPer SSkrevet 10/02-09 18:04, rettet 10/02-09 18:05 
Forbavsende kort pressemeddelelse fra Sega:

SEGA AND TWENTIETH CENTURY FOX LICENSING & MERCHANDISING ANNOUNCE NEW
ALIENS vs. PREDATOR GAME

Signing of Rebellion’s Aliens vs. Predator makes for a third Aliens franchise game, which will be the first to launch in series.

SAN FRANCISCO & LONDON (February 10, 2009) – SEGA of America Inc., SEGA Europe Ltd.... Se hele indlægget
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
161 emne(r).
1 2 3 4 > »

Svar
Per SPer SSkrevet 10/02-09 18:04, rettet 10/02-09 18:05 
Forbavsende kort pressemeddelelse fra Sega:

SEGA AND TWENTIETH CENTURY FOX LICENSING & MERCHANDISING ANNOUNCE NEW
ALIENS vs. PREDATOR GAME

Signing of Rebellion’s Aliens vs. Predator makes for a third Aliens franchise game, which will be the first to launch in series.

SAN FRANCISCO & LONDON (February 10, 2009) – SEGA of America Inc., SEGA Europe Ltd. and Twentieth Century Fox Licensing & Merchandising (Fox L&M) today reveals exciting new details of their increasing portfolio of upcoming games based on Twentieth Century Fox’s Aliens universe.

SEGA will publish an all-new Aliens vs. Predator (working title) game in early 2010. The game is currently in development with independent developer Rebellion, creators of the original 1999 Aliens versus Predator; a legendary title that went on to define an entire generation of multiplayer gaming.

With the opportunity to publish what promises to be a landmark game, SEGA has strategically updated the `release` of the other upcoming Aliens titles currently in development within its portfolio.

“The innovative new AvP game presents an exciting opportunity for us,” says CEO of SEGA West, Naoya Tsurumi, “It represents a fantastic addition to our growing Aliens franchise and the reinvention of one of gaming’s most cherished iconic titles. By adjusting the `release` of our other Aliens titles to accommodate it, SEGA will ensure that every title lives up to the high expectations of Aliens and AvP fans.”

“SEGA continues to create masterful games based on our Aliens franchise and this new addition is sure to continue their successful track record,” said Gary Rosenfeld, Senior Vice President, New Media for Fox L&M.

SEGA will announce further details of the new Aliens vs. Predator very soon.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
nerosnerosSkrevet 10/02-09 18:20, rettet 10/02-09 18:21 
Holy shit :O

SEGA har godt nok gang i Alien franchisen fortiden!
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 10/02-09 18:22 
Jeg håber Rebellion kan finde ud af at lave et spil der lever op til nutidens standarder.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 10/02-09 19:36 
Kan de ikke bare sætte Pandemic til at smække nogle nye skins på deres Star Wars Battlefront / LoTR Conquest og vupti, så har vi et AvP-spil :D
nerosnerosSkrevet 10/02-09 20:35, rettet 10/02-09 20:35 
Det ville være en dødssynd...!
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 10/02-09 21:33, rettet 10/02-09 21:45 
Hyakotake: Kan du lige se om komme væk fra mit AvP spil!!!!! :p
AvP skal sgu være en classic FPS som vi kender dem. At andet skal traffes!

Blev bange for de vil ødelægge nogen af mine gode minder. Af alle de FPS jeg har spillet er AvP serien nok den jeg elsker mest af de gamle fps. Dejlig at se de fået Rebellion til lave det, giver mig en smule håb. MEN synd det ikke er monolith, da jeg virkelig nød AvP2 og de laver stadig gode spil!
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
nerosnerosSkrevet 15/08-09 12:54 
Lidt nyt fra Gamespot.

Linky :-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 06/09-09 20:54 
Jeg glæder mig til februar 2010 :-)

Det lyder sku som et fedt spil :-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/09-09 22:42 
Ja det bliver uden tvivl must-have for mig. "GoW2 Horde"-mode i et Alien univers lyder for sindsygt :)

Med mindre at skidtet har en et-cifret framerate på PS3 så bliver det købt til den. Jeg regner med at du køber til samme format så vi kan co-oppe den Neros :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 06/09-09 22:59 
Det kan du helt sikkert regne med :-) Glæder mig også til en omgang "Aliens Horde-mode".
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 07/09-09 03:49 
Var enlig allerede solgt på spillet.

Men horde mode med aliens? Lyder som en af de bedste survival modes nogensinde! Dejlig se de survival modes blive mere og mere brugt i FPS spil.
Håber nogen af mine venner får 360 versionen :(
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HeroldHeroldSkrevet 07/09-09 07:45 
Spillede I nogensinde det første på pc? Bliver det ikke meget lig det, når vi snakker Horde-mode?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 07/09-09 09:20, rettet 07/09-09 09:24 
Jeg spillede mest 2'eren, men jo det kan der vist godt være noget om!

Det kunne faktisk godt være sandsynligt, at jeg også køber 360 udgaven da jeg har en del venner med 360 maskinen ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 07/09-09 10:05, rettet 07/09-09 10:05 
Jeg har altid syntes survival modes var ekstremt kedeligt (og en alt for nem/kunstig måde at forlænge udfordringen), der er kun Horde i GoW2 der på fuldstændig uforklarlig vis, har formået at være utroligt veldrejet. Men det hænger nok sammen med at det kører på spillets formidable co-op gameplay.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
TheDukeTheDukeSkrevet 07/09-09 22:30 
Det var faktisk en ret god mode i det første PC spil, og rigtigt intenst.
WehnerWehnerSkrevet 07/09-09 23:00 
Sumez>
Jeg har altid syntes survival modes var ekstremt kedeligt (og en alt for nem/kunstig måde at forlænge udfordringen), der er kun Horde i GoW2 der på fuldstændig uforklarlig vis, har formået at være utroligt veldrejet. Men det hænger nok sammen med at det kører på spillets formidable co-op gameplay.

Nazi Zombies i Call of Duty: World at War har faktisk en del af den samme kvalitet selv om man ikke skulle tro det. Krydser fingre for at det også lykkes for ODST.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 19/10-09 11:51 
Der er kommet en ny

Gameplay Trailer :-)
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 27/10-09 14:55, rettet 27/10-09 14:57 
Jeg kan næsten ikke vente til at få den her hjem :O

Gamespot:
In addition to Deathmatch, Infestation, and Predator Hunt, AVP will include a four-player cooperative Survivor mode for marines, which sounds similar to Gears of War 2's Horde mode. We'll have to wait until we can play this for ourselves, but fighting wave after wave of aliens sounds like a frantic experience.

Aliens vs. Predator Multiplayer Hands-On
Bashful Neophyte
holmenkolmenholmenkolmenSkrevet 27/10-09 17:24 
Savle... Nøj det ser godt ud! Det var bare good times da der blev gamet avp i gamle dage. Det er vidst et must have.
Spiller nu: FIFA 11, Crysis 2 [Limited Editi..., Beyond Good & Evil HD
nerosnerosSkrevet 05/11-09 00:24, rettet 05/11-09 00:31 
Det ser ud til at spildesignerne har gjort deres hjemmearbejde godt :-)

Jeg savler.....!

The Predator!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 09/12-09 15:57, rettet 09/12-09 15:57 
Damn :O det er voldeligt, og det ser pænt scary ud.....

Nu med Lance Henriksen
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 09/12-09 16:01 
Damn ja, det ligner jo lige noget for os der var vilde med PC-spillet fra 1999
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 09/12-09 16:08 
Jeps :D
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 11/12-09 10:51 
Ubeskåret pressemeddelelse med udgivelsesdato:


ALIENS VS PREDATOR RAMMER BUTIKKERNE DEN 19. FEBRUAR

Aliens vs Predator ude i en Survivor Edition og Hunter Edition

SEGA Europe Ltd. kan idag offentliggøre at action shooter spillet Aliens vs Predator kommer på gaden i Europa den 19. februar 2010 på videospil og underholdningssystemet Xbox 360® fra Microsoft, på computerunderholdningssystemet PlayStation®3 og PC spil til Windows.

“Aliens vs Predator er den første titel, der bliver udgivet i forbindelse med vores partnerskab med Fox om Aliens franchise, og det forstærker vores engagement for at sikre højkvalitetsspil til kernemarkedet. Rebellion teamet har været tro mod Aliens og Predator universerne og skabt en titel, der tillader gamere selv at opleve begejstringen og spændingen fra filmene.” siger Gary Knight, Marketing Director for SEGA Europa.

Udover standardversionen af spillet, vil Aliens vs. Predator være tilgængelig i en særlig Survivor Edition og Hunter Edition. Survivor versionen er en steelbook version af spillet og inkluderer en oplåsningskode til fire eksklusive multiplayer kort som kan downloades efter lanceringen. Hunter versionen inkluderer også fire eksklusive mulitplayer kort på PDLCen, såvel som en såkaldt Facehugger model, en Weyland Yutani sleeve badge og et 3D Lenticular postkort.

Oplev en krig som aldrig før mellem tre af sci-fi’s mest ikoniske figurer, the Alien, the Predator og the Colonial Marine. Aliens vs. Predator leverer tre fantastiske single player campaigns og tillader gamere at spille alle tre arter imod hinanden i mulitiplayer.

Aliens vs Predator er udviklet af Rebellion, teamet bag PC klassikeren fra 1999 Aliens vs. Predator.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 11/12-09 11:04 
Dejlig at høre at det kommer både til computerunderholdningssystemet PlayStation®3 og underholdningssystemet Xbox 360® fra Microsoft, har ikke lyst til at begynde at købe PC-spil igen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 11/12-09 12:38 
Du glemte at Xbox 360 er et videospil og underholdningssystem.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 11/12-09 12:44 
Jeg bruger den ikke til videospil, kun til underholdning.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 11/12-09 13:16 
Ligesom dit Nintendo Entertainment System?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 11/12-09 13:24 
Det bliver kun brugt til Nintendo
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/12-09 21:31 
Ny lækker trailer...

AvP Story trailer
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 22/12-09 22:30, rettet 22/12-09 22:34 
En masse bandeord...og så: Hvor ser det spil fedt ud! :O

Glæder mig så meget til det her. Det bliver den eneste FPS'er jeg behøver at eje næste år!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 16/01-10 19:46, rettet 16/01-10 22:38 
Bedste trailer yet!

Kill kill kill :-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/01-10 20:09 
Lige efter Valkyria Chronicles 2 er AVP det spil jeg ser mest frem til. Framerate på 60 i PS3-versionen GO!
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 16/01-10 21:38 
Rygtet siger det er ret skidt...
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 16/01-10 21:52, rettet 16/01-10 22:40 
Hva er det for rygter da?

Det jeg har læst i bladene har kun været lutter ros!
Bashful Neophyte
JmogJmogSkrevet 16/01-10 22:07 
neros>
Bedste trailer jet!

Hvis det ikke havde været en stavefejl, så havde det været årets video ;-)
nerosnerosSkrevet 16/01-10 22:38 
LOL jeg er vist lidt træt idag. Nu er det rettet :D
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 17/01-10 00:53, rettet 17/01-10 23:48 
Jeg kender en der har previewet det. Han var vist ikke lutter positiv til at starte med, men ser man på Rebellions trackliste, så har de lavet 45 spil, hvor kun èt er godt.

Edit: Ikke anmeldt, previewet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 17/01-10 01:19 
Sandt nok, men nu er det her jo en opfølger til det spil, som var godt :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 17/01-10 02:39 
Hvilket også gav mig håb... Men jeg må indrømme at Rogue Warrior fjernede al tiltro jeg havde til Rebellion.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 17/01-10 10:49 
Hmm det er da dårlige nyheder. Jeg bliver godt nok meget skuffet hvis det er sådan det kommer til at gå for den her fantastiske spil ide.
Bashful Neophyte
JohsJohsSkrevet 17/01-10 13:43 
Ved ikke om det er så dårlige nyheder. Rebellion har lukket den afdeling som lavede Rogue Warrior, så det er åbenbart ikke samme team som laver Aliens Vs. Predator spillet.
GreaseballGreaseballSkrevet 17/01-10 14:35 
Konsolkongen>
Lige efter Valkyria Chronicles 2 er AVP det spil jeg ser mest frem til. Framerate på 60 i PS3-versionen GO!

Hmmm.. står der nogen steder(andet end på en PS3 side) hvad framerate der er på Xbox360? MW2 kører 60 og om Rage er der blevet sagt at den køre med en højer fps end på PS3 :)
HeroldHeroldSkrevet 17/01-10 14:45 
Johs>
Ved ikke om det er så dårlige nyheder. Rebellion har lukket den afdeling som lavede Rogue Warrior, så det er åbenbart ikke samme team som laver Aliens Vs. Predator spillet.


Næh, men når alle i Rebellion laver lort på samlebånd, så er det ikke opmuntrende :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 17/01-10 17:29 
Vi for at se jeg er optimist til det sidste :-) Ligegyldigt hvad så bliver det købt hjem.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 17/01-10 17:51 
...for at blive solgt igen 2 dage efter ;)
nerosnerosSkrevet 17/01-10 17:59 
Hihi håber det ihvertfald ikke ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 17/01-10 18:07 
Jeg venter nu på nogle anmeldelser før jeg bestemmer mig - håber selvfølgeligt det bliver godt meeen... med Rebellion bag... :P
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/01-10 20:33 
Greaseball>
Hmmm.. står der nogen steder(andet end på en PS3 side) hvad framerate der er på Xbox360? MW2 kører 60 og om Rage er der blevet sagt at den køre med en højer fps end på PS3 :)

Jeg ved ikke om frameraten er nævnt nogen steder for PS3 eller 360 versionen. Man har vel lov at håbe :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
ViolatorViolatorSkrevet 17/01-10 21:46 
Hvis det sucks, så er der heldigvis Colonial Marines at se frem til..En titel jeg helst havde set udgivet først...
161 emne(r).
1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig