X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Prototype vs. Infamous


Svar Sortering
BeanoBeanoSkrevet 09/01-09 13:00, rettet 09/01-09 13:03 
Der er dukket nye videoer op af ovenstående spil.
Begge er lovende og ligner meget hinanden, men syntes Prototype ser vildest ud... Crackdown på crack? :)

Infamous:
http://www.gametrailers.com/player/44184.html
Se hele indlægget
267 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Svar Sortering
HyakotakeHyakotakeSkrevet 21/06-09 12:14 
Prototype vs. Infamous
nerosnerosSkrevet 21/06-09 13:20, rettet 21/06-09 13:21 
Tsk tsk tsk...! Hvor nørdet.
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 21/06-09 16:44 
neros>
Det lyder lidt som om Prototype er lidt som Ninja Gaiden på speed ;-)

Neeeej, det er en noget sløj beskrivelse... :) Prototype er nærmere en blanding af Spiderman og Crackdown - på speed... Eller noget i den stil...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 21/06-09 16:46 
Godt så ;-) Ved godt det var en dårlig beskrivelse.
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/06-09 16:58 
Det er sådan set bare Hulk Ultimate Destruction med et andet skin. Selv det med at gå i flæsket på helikoptere går igen.

Det er dog ikke en dårlig ting i min verden :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 21/06-09 17:19 
Aha ok jeg har aldrig prøvet Hulk Ultimate Destruction, men har godt læst lidt om det :-)
Bashful Neophyte
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/06-09 18:14 
Hulk Ultimate Destruction er noget af en perle i min bog, en usleben en ganske vist, men ikke desto mindre en perle. Hvis Prototype minder meget om det, skal det da helt klart hjem til samlingen.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/06-09 18:26, rettet 21/06-09 18:29 
Begge spil er lavet af Radical Entertainment. Måden man løber op ad bygninger, klatrer rundt, løber på gaden og samler folk op mens man løber, minder ikke bare om det i Hulk det er 100% det samme :)

Og når man første gang sparker en helikopter ned fra luften er man slet ikke i tvivl, selvom Hulk bruger næverne til den slags :)

EDIT: Har man en Xbox med component og muligheden for at slå over i NTSC så kører Hulk-spillet faktisk fuld 720p. Det var ret imponerende for sin tid.
Spiller nu: Phantasy Star IV
XiwanaXiwanaSkrevet 21/06-09 18:31 
Jeg brød mig faktisk ikke særligt meget om netop helikopterelementet i Hulkspillet. Det virkede for mig lidt som en fun-stopper. Der skulle næsten ikke noget til, førend militæret kom rendende (eller rettere: flyvende). Det er ikke som i GTA, hvor man kan fjolle rundt i laaang tid, før militæret kommer efter een.

Men måske man skulle give spillet en chance til?
[inspirational quote here]
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 21/06-09 19:13 
Nu spiller man jo heller ikke den ultimative grønne destruktions-maskine, der buldre igennem byen, og får hele bygninger til at kollapse i GTA! Jeg var yderst underholdt af HUD.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
HyakotakeHyakotakeSkrevet 22/06-09 07:26 
Oooooh *klapper i hænderne* Ja, den sammenligning er jeg også glad for!
SumezSumezSkrevet 22/06-09 12:38 
Sliber man perler? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 22/06-09 18:36, rettet 22/06-09 18:37 
Jeg er rigtig godt underholdt af Prototype! Det er nærmest et anti-GTA4 for mig at se. Hvor det spil forsøgte at gå realismens vej og gøre spilverdenen troværdig og jordnær (sådan da), så er Prototype det fuldstændig modsatte; fuldstændigt overgearet og absurd, meget tegneserieagtigt/videogamey med så mange superkræfter, at man bliver helt forpustet.

Jeg synes spillets trailers så meget bøvede og generic ud (og det er historien og "stilen" egentlig også), men baseret på de spilmæssige kvaliteter er det sku rigtig godt! Total player empowerment ført ud i det ekstreme :)
(...)
nerosnerosSkrevet 01/07-09 09:07 
Det lyder godt :-) Er der nogle som har gennemført det og holder det hele vejen igennem?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 04/07-09 12:32 
Kinky...

"Happy 4th of July! Here's Alex Mercer with boobs, Cole McGrath in a bikini"
RuneSPRuneSPSkrevet 09/07-09 13:04, rettet 09/07-09 13:05 
Tror snart at jeg er ved at være gennem prototype. Det fungerer ret godt med at hoppe rundt, svæve og slå horder af fjender ihjel, men har dog et par kritikpunkter som jeg synes mere eller mindre ødelægger spillet.

Nærkampe mod større fjender samt bosser har jeg ret store problemer med. Specielt mod bosser er det umuligt at komme tæt på uden at blive ramt hver gang, hvilket gør at man næsten bliver nødt til at bruge det eneste ranged attack man har, hvilket gør boss fights ufatteligt kedelige og trivielle.

Mit næste større kritikpunkt er targeting systemet. Det fungerer fint - så længe der er ikke er mere end én fjende eller andet skrammel som man kan target på skærmen. Stort set alle andre steder giver targeting systemet mere anledning til frustration end gavn.

Til sidst synes jeg at størstedelen af ens powers (attacks) er mere eller mindre nytteløse når man sammenligner hvor effektivt det er bare at kapre end helikopter eller tank, som gør uendeligt meget mere skade, og så ellers bare sprænge sig vej gennem de forskellige missioner. Det kan godt være at det er sjovere at hakke eller hammer sig igennem, men det fungerer bare ikke særligt godt når det er så meget nemmere at bruge en helikopter.
SumezSumezSkrevet 28/08-09 10:18 
Jeg har så først lige erhvervet mig Prototype, og er også rigtig godt underholdt.

Efter introbanen blev jeg bange for at det hele ville blive en kedelig superhelte-legeplads uden udfordring, og selvom det som udgangspunkt egentlig ikke er helt galt, har de formået alligevel at skabe nogle interessante missioner med væsentlige mere variation end GTA. Og så er det bare fedt at kravle rundt på alle bygningerne og gå fuldstændig amok. :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
267 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig