X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Næste online spil.


Svar
juventus champjuventus champSkrevet 30/06-03 05:46 
Hvad bliver det næste online spil der bliver udgivet?
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/06-03 08:26 
http://www.xbox.com/LIVE/Events/Calendar.htm
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
jaesjaesSkrevet 30/06-03 14:55, rettet 30/06-03 17:03 
Juventus champ:
I følge tothegame, er det næste UK-spil Outlaw Volleyball: Spike or Die d. 12/9.
D. 19/9 skulle Ghost Recon: Island Thunder i øvrigt udkomme.
Der er godt nok længe til :/

Seventhsun:
Jeg overvejer kraftigt MC2, da MM3 ikke byder på traditionel ræs.
Mest fordi det er vigtigere at kende banerne super godt, så man kan snuppe "genveje" over græsplæner, mellem træer osv., end at være en god kører.
Rigtig sjovt dog, hvis alle spillerne kender banerne godt...

Mit spørgsmål er så; hvordan er baneopbygningen i MC2 på dette område? Er banerne opbygget som i eks. MGR og Burnout 2 (ved godt at der er short cuts i Burnout 2, men de er få, og nemme at huske), eller mere frit som i MM3.

EDIT: Er fartfornemmelsen højere eller lavere end i Burnout 2?
juventus champjuventus champSkrevet 30/06-03 17:06 
Der masse af shortcut,så de er svære at huske:man finder nye veje hele tiden.Jeg var lidt skeptisk over at købe mc2 men blev meget positivt overrasket.køb det.
Gamertag :Juventus champ+Chazz JcJ
SeventhSunSeventhSunSkrevet 01/07-03 17:04 
Jeg har ikke spillet hverken MM3 eller Burnout 2, så dem kan jeg ikke udtale mig om.

Men der er masser af shortcuts i MC2.
Jeg synes desværre at de fleste online spil, er en LA bane uden særlig mange shortcuts, men det kan man jo bare lave om på.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
jaesjaesSkrevet 03/07-03 23:49 
Ok, tak for jeres svar.

Tror sq at jeg køber det. Der er jo sindsygt lang tid til næste bilspil kommer, og MM3 tager kun nogle af mine racerabstinenser :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 04/07-03 11:02 
Cool gør det !

Det er på tide at vi får opbygget lidt MC2 stemning her på forummet - og det er sgu et grineren spil.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
MrCaseMrCaseSkrevet 04/07-03 15:43 
I'll be joining you guys... first thing monday after work...

:)
Have you considered sucking less?
SeventhSunSeventhSunSkrevet 07/07-03 18:14 
Hvornår får du fri? ;-)
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
MrCaseMrCaseSkrevet 08/07-03 07:15 
Sorry, guys. Jeg endte et sted uden internet....

Men jeg købte det. Og det var.... satme arkade! Hold da helt op. Det går psycko-stærkt og man kan vende på en lille bitte 25-øre..
Sjovt men det har ikke så meget med racing at gøre. Men sjovt!
Have you considered sucking less?
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig