X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Street Fighter IV


Svar
dRxLdRxLSkrevet 11/12-08 16:03, rettet 12/12-08 09:53 
Jeg fik lige kort prøvet Street Fighter IV i en arcade her i Sapporo, og jeg var ret godt underholdt.
Jeg skal ikke kunne sige præcist hvad der var galt med det, men en stor del af skylden skal nok skydes på 3D spillemekanikken. Jeg kan ikke beskrive det præcist i detaljer men det var radikalt anderledes end at spille et 2D spil. Hastigheden var også noget sløv, med typisk masser af tid til... Se hele indlægget
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
565 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Svar
nerosnerosSkrevet 27/02-09 08:27, rettet 27/02-09 08:27 
Beano>
Lige...

SUPER med den update :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 27/02-09 09:42 
Ja det lyder godt med den replay funktion :)
HeroldHeroldSkrevet 27/02-09 10:22 
Wrah, nu får jeg bare endnu mere lyst til at købe det spil :S
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 27/02-09 10:26 
Herold>
Wrah, nu får jeg bare endnu mere lyst til at købe det spil :S

Hvorfor i alhelehuleverden har du dog ikke købt det? :o
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 27/02-09 10:31 
Jeg er en fattig (nærig) studerende, der ikke har nogen venner at spille det med. Plus at jeg ikke ved hvilken version jeg skal købe... Jeg ville gerne have det på Xbox 360, men jeg gider ikke investere i et stick lige umiddelbart... Så det skal næsten være på PS3 istedet... Decisions, decisions. Måske venter jeg bare på at det falder lidt i pris?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 27/02-09 10:37 
Det er overraskende billigt på Play :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 27/02-09 10:39 
Ja, lige omkring 300 bobs, ikke? Jeg tror også jeg er nødt til at købe det meget snart... nu mangler jeg bare at finde ud af hvilken version jeg skal have. Hvad står de der sticks i, hvis jeg nu skal have sådan en satan?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KroeboCopKroeboCopSkrevet 27/02-09 10:45 
neros>
Beano>
Lige...

SUPER med den update :-)

Det er så ladt man skal betale penge for ekstra ting :=(
Hoid to colony C05 where the computer is...
BeanoBeanoSkrevet 27/02-09 10:47 
Championship updaten (med replay) er gratis.

Kostumer er dog ikke - det burde de være IMO.
nerosnerosSkrevet 27/02-09 10:49 
Ja det er sku lidt lamt at sådanne ting ikke er gratis!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 27/02-09 10:53, rettet 27/02-09 10:53 
I de "gode gamle dage" kunne man låse kostumer og lign op i fighters men det er ikke moderne længere :(
HeroldHeroldSkrevet 27/02-09 10:55 
Det er fremtiden, drenge. I kan lige så godt vænne jer til det :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 27/02-09 11:04 
"Jeg kommer fra fremtiden og har ligt købt Combo Pack 2 til Street Fighter 5. Ellers kunne jeg ikke udføre Ultra moves med Ryu."

Skrækkeligt :O
SumezSumezSkrevet 27/02-09 11:19 
Beano>
I de "gode gamle dage" kunne man låse kostumer og lign op i fighters men det er ikke moderne længere :(

Ah der er vist en del kostumer at låse op for indbygget i spillet, er der ikke?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 27/02-09 11:23 
Nej, man låser farver op men ikke kostumer. Kostumer er faktisk i spillet men man "får lov" at købe unlock koden som DLC.
nerosnerosSkrevet 27/02-09 11:50 
Beano>
I de "gode gamle dage" kunne man låse kostumer og lign op i fighters men det er ikke moderne længere :(

Jeg ledte faktisk efter det igår, men nu har jeg så svaret det sucks da lidt :-/
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 27/02-09 11:53 
Men hvis den slags ligegyldige tilkøb gør at de vigtige opdateringer kan holdes gratis, er det a-ok i min bog. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 27/02-09 11:59 
Ja det kan du have ret i.
Bashful Neophyte
3of193of19Skrevet 27/02-09 12:28 
Med CE udgaven fulgte der en kode til gratis "Brawler Pack" kostume pakken (bag på tegneserie movelisten). Tror nok jeg skal have Femme Fatal pakken, da jeg spiller rigtig meget med Rose for tiden, men ellers tror jeg ikke jeg gider købe de andre.
BeanoBeanoSkrevet 27/02-09 12:54 
@Sumez: Der er måske rigtigt nok - man jeg kan ikke lade være med at føle mig lidt snydt når de laver de numre. Og updaten er bare features som de ikke nåede at få klar til release. Godt man kan trøste sig med at spillet er så godt ellers :)
SumezSumezSkrevet 27/02-09 13:14 
Beano>
Og updaten er bare features som de ikke nåede at få klar til release. Godt man kan trøste sig med at spillet er så godt ellers :)

Altså, førhen var vi nødsaget til at købe et helt nyt Street Fighter-spil, så det er da en forbedring der vil noget. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 27/02-09 13:20, rettet 27/02-09 13:20 
Nej, man udsatte spillet nogle uger for at lave det færdigt :)
HeroldHeroldSkrevet 27/02-09 13:23 
Sgu langt fra i alle tilfælde :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 27/02-09 13:27 
Der er bugs, og så er der features ;)
SumezSumezSkrevet 27/02-09 13:30, rettet 27/02-09 13:45 
Beano>
Nej, man udsatte spillet nogle uger for at lave det færdigt :)

Har du nogensinde hørt om SFII Turbo Champion Edition, eller Street Fighter III: 3rd Strike? :P

Nu får vi allerede Street Fighter IV: Championship gratis!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 27/02-09 13:35 
Sumez>
Nu får vi allerede Street Fighter IV: Chapionship gratis!

Jeg foretrækker Championship - det andet dér, lyder for smart ;)
nerosnerosSkrevet 27/02-09 13:49 
Så er der ikke langt til Street Fighter V ;D
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 27/02-09 13:50 
Så springer jeg sgu IV over og tager V istedet. Eller måske Super SFV Championship HD Edition + All Updates Classic Series
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KroeboCopKroeboCopSkrevet 28/02-09 20:08 
Nogle der er klar online på 360 nu?
Hoid to colony C05 where the computer is...
SumezSumezSkrevet 02/03-09 11:01, rettet 02/03-09 11:02 
Chrono>
Hvor er det irriterende at sværhedsgraden ikke er konstant. Jeg er lige begyndt og spiller også med Ryu - det er ren walkover indtil jeg møder Sagat og Seth. Så bliver det pludseligt pisse svært. Jeg gad godt at jeg selv bestemte hvilken sværhedsgrad jeg spillede på...

Jeg synes også det er virkelig underligt!
Jeg fik endelig spillet i lørdags, og har ikke haft mulighed for at spille det så meget, men spillede først igennem med Sagat på "Easy". Det gik relativt fint, med kun enkelte tabte kampe, og Ryu tog jeg også i første forsøg, mens jeg måtte se mig slået ud af Seth utallige gange før jeg endelig fik ham ned med nakken.

Derefter besluttede jeg mig for at gå målrettet efter unlocks, og tog et hurtigt spil igennem med Ryu på 1-runde kampe på Easiest. Det var som ventet piece of cake, og selv Seth (på 1-runde kæmper han som han normalt gør i 2. runde), kom jeg helt problemfrit over i første forsøg.

Men da jeg derefter ville lave samme trick med Sakura (for at unlocke Dan), fik jeg efter endnu en relativt problemfri gennemspilning, konstant prygl af Seth. Jeg prøvede så også med andre figurer som unlocker, navnligt Bison, C. Viper og Abel, men med lignende mangel på held - Han var simpelthen umulig for mig, og mindst ligeså svær som da jeg spillede normalt på Easy først. Jeg forstår ikke helt hvordan dette kan lade sig gøre?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 02/03-09 11:16, rettet 02/03-09 11:17 
Der er et klart problem (bug?) med sværhedsgraden, med mindre det er bevidst, ja.

Efter at have gennemført arcade på normal, og jeg ville i gang igen på Easiest, for at unlocke characters, var det peace of cake at spille igennem de to første gange, først med Ryu, så med C.Viper, men da jeg ville igennem tredje gang (stadig på Easiest) med Abel, sprang sværhedsgraden pludselig alle rammer ved Seth, og hans mønstre var nøjeagtig, som da jeg spillede mod ham på Normal ;/ ?

Det kunne sagtens lade sig gøre at klare ham, men da jeg skulle klare Seth med Jap Vega, for at få Rose, var det noget sværere for mig, når han pludselig spillede som Normal.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
GoodtimesGoodtimesSkrevet 02/03-09 11:20, rettet 02/03-09 11:22 
Er det ikke bare ligesom i så mange andre spil i genren?

Slutbossen i Street Fighter 3 er da også langt, langt hårdere end nogen af de andre figurer, man møder i singleplayer? For mig virkede han i lang tid nærmest umulig, selvom det var let nok at nå til den sidste bane.

Jeg mindes den samme situation fra f.eks. Mortal Kombat 2, hvor Kintaro kunne virke umulig at besejre, selvom det måske var en smal sag at nå til ham.

Det er simpelthen bare ikke meningen, at bossen må være for let at besejre, uanset sværhedsgrad?
Og at det så en sjælden gang lykkes at besejre dem fuldstændigt problemfyldt skyldes bare held?
Jeg har også set en nybegynder besejre Gill fra Street Fighter 3 fuldstændigt problemfrit, men tvivler på, at han ville kunne gøre det to gange i træk.
SumezSumezSkrevet 02/03-09 11:25 
Goodtimes>
Er det ikke bare ligesom i så mange andre spil i genren?

Slutbossen i Street Fighter 3 er da også langt, langt hårdere end nogen af de andre figurer, man møder i singleplayer? For mig virkede han i lang tid nærmest umulig, selvom det var let nok at nå til den sidste bane.

Jo, især SNK fighters er et bevis på denne tendens. Men det underlige er jo at slutbossen er nem nogle gange, og svær andre?
(vi snakker hans anden runde, han er altid nem i første runde, gudskelov)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 02/03-09 11:28, rettet 02/03-09 11:31 
Selvfølgelig har boss-fighten altid været sværere, end alle de andre, men det underlige er, at nogle gange når man kører Easiest, så er det meget let at gennemføre - Seth er stadig lidt sværere end resten, men det er stadig relativt let. Andre gange er det også let hele vejen igennem, men så skifter Seth til "Normal-sværhedsgrads" mønster - og det lader til at være tilfældigt, hvornår han skifter mellem at være semi-let til medium-hard.

Måske er det en måde at straffe spilleren på, hvis man tager den samme hele vejen igennem (i mit tilfælde Ryu), og så bevidst lader sig tabe mod Seth, for at få lov til at skifte til den character jeg skal klare ham med, for at unlocke? Jeg ved det ikke :-) *EDIT* Jeg er heldigvis også ligeglad, for jeg skal ikke spille mod Seth i SFIV mere!
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 02/03-09 11:41 
Nej, jeg skiftede heller ikke da jeg spillede med Sakura, det har intet med det at gøre :\

Hanky>
Jeg er heldigvis også ligeglad, for jeg skal ikke spille mod Seth i SFIV mere!

Jeg mangler stadig masser af unlocks :(
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 02/03-09 11:47, rettet 02/03-09 11:54 
Ok jeg fandt denne påstand på et forum, jeg ved ikke om det holder:
Also, if you taunt the computer, the difficulty level will secretly rise.

Endnu en påstand:
If you have online play disabled for Arcade mode Seth is much more difficult then if you have it turned on. Turning it on, even if you cant play online (Silver Members for Xbox 360) makes him much easier.

Det lader også til at der er en bug i PS3-udgaven, hvis man har både spil og patch installeret på harddisken, så vil Seth altid være sværere. Men jeg spiller selv på X360..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KristensenSoUSAKristensenSoU...Skrevet 02/03-09 12:13 
Jeg har så PS3-udgaven og unlockede alt på "easiest" fordi det skulle gå stærkt og ikke én gang var der problemer mod Seth. Og nej, jeg havde ikke online play enabled.
Jeg har svært ved at tro han skulle være ligeså svær på easiest som på normal.
Tenseiken Slash lige i hovedet på Ninfendo!Spiller nu: Sengoku Blade, Space Invaders Extreme, Street Fighter III: 3rd...
SumezSumezSkrevet 02/03-09 12:15 
Som sagt har jeg både været ude for at han var nem på easiest, og at han var ligeså svær som på medium. Det er helt sikkert.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 02/03-09 13:30 
Seth skal bare have nogle tæsk sådan er det ;D
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 02/03-09 13:30 
Wow, der afslørede du lige hvordan man gennemfører Street Fighter! :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 02/03-09 13:33 
neros>
Seth skal bare have nogle tæsk

Little help? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 02/03-09 13:41 
neros>
Seth skal bare have nogle tæsk sådan er det ;D

Helt enig! :D
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 02/03-09 13:51, rettet 02/03-09 13:52 
Spøj til side ;-)

Jeg har også haft problemer med ham. Nogle gange føles det, som om der intet er at gøre! Han udfører combo efter combo med en super-ultra til sidst og du dør...

Men hvis du spiller taktisk med små slag og prøv at undgå for meget hoppen rundt kan man hurtigt få ham ned i knæ. Lad være med at bruge tid på Super comboer og den slags, men bare alm. slag for slag.
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 02/03-09 15:52 
Jeg har også siddet i nogle WTF situationer mod Seth da jeg skulle låse karakterer op. Måske provokerede jeg for meget?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 02/03-09 15:55 
Det er åbenbart sandt at CPU AI'en ryger op når man taunter. Men nogen der ved om det så vedbliver i det følgende kampe mod samme modstander, eller om jeg blot har været ude for den bug, der åbenbart fremkommer mere konsistent på PS3-udgaven?

(det er vel ikke utænkeligt at når først fejlen er der, at en tilsvarende effekt kan ske i 360-udgaven)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 02/03-09 15:55, rettet 02/03-09 15:56 
Edit: @ the dRxL

Var du ikke vokset fra det :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 03/03-09 15:29, rettet 03/03-09 15:35 


(tynd) SFIV guide fra Capcom
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 03/03-09 15:36 
Er den mere uddybende end Neros' http://images.encyclopediadramatica.com/images/6/6a/Protip.jpg]protip[/LINK]" target="">protip ovenfor? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 03/03-09 16:48, rettet 03/03-09 16:55 
Tror det! Du skal bare starte et sted ;-)

Eller som der står her:
To beat seth just be as cheap as you can. Use the same moves over and over and try to sweep him a lot. All of his attacks can be jumped over with little trouble. After a few rounds you'll have it.

Faktisk det samme jeg skriver hehe!

Eller sådan her!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 03/03-09 22:46 
Jeg tror at det problem jeg havde med Seth skyldtes taunts tidligere i spillet. Det lader til at når man laver en taunt i arcade mode, holder sværhedsgraden indtil man stopper spillet.
Jeg har nemlig ikke haft problemet siden, men har været ude for en gang, hvor jeg tauntede to gange i første kamp, så var Seth alligevel en anelse sværere (men stadig overkommelig, spillede på easiest for at unlocke..). Hvis jeg prøvede at lave et cheap hopspark på ham, blokerede han mit næste angreb hver gang, det gør han normalt ikke på easiest...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
565 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig