X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fighter Night: round 2


Svar
dRxLdRxLSkrevet 28/08-08 01:16, rettet 08/09-08 15:52 
Vi skal have fundet endnu en aften hvor vi mødes hjemme hos mig (ved Nørrebros runddel) og spiller fighter spil, ala dette tidligere arrangement: http://playright.dk/forumemne.php?id=28015

Ind og skriv de dage I kan på
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 03/09-08 21:33 
Så har vi én tilmelding udover mig. Er der ikke andre interesserede?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Le RoofLe RoofSkrevet 03/09-08 22:13 
Jo da, men skal lige finde arbejdesplanen for de kommende uger frem på arbejdet. Er ret sikker på at der skulle være gode chancer for flere af de angivede dage, for mit vedkommende :)

Jeg vender selvfølgelig tilbage og skriver mig på når jeg ved noget mere...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
3of193of19Skrevet 03/09-08 22:47 
Den første weekend er jeg i Stockholm, den anden arbejder jeg 12-20 tror jeg...
dRxLdRxLSkrevet 08/09-08 15:53 
Så var der 4. Eftersom det afholdes hjemme hos mig er vi ved at nå kapacitetsgrænsen. Èn eller to pladser tilbage til evt. interesserede.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 08/09-08 15:56 
Eftersom jeg afholder min kvart-århundredes-fødselsdag den weekend, er det ikke til at forudsige hvilken tilstand jeg ender i, men jeg er muligvis frisk, hvis det bliver om søndagen.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkbeatDarkbeatSkrevet 08/09-08 16:34, rettet 08/09-08 16:35 
Jeg har også vagt om Lørdagen og jeg kan også være en kende bustet, så søndag ville egentlig også passe mig bedst.
Jeg ville først kunne være der ved 20 tiden om lørdagen.
dRxLdRxLSkrevet 12/09-08 17:18, rettet 12/09-08 23:21 
Jeg har nu sat foden net og besluttet mig for søndag d. 28. Vi skal være færdige kl. 18, så vi må finde et passende tidligt starttidspunkt. Kl. 12? Kl. 13?

edit: rettede datoen.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 12/09-08 20:22 
Jeg er som udgangspunkt frisk. Hvis jeg melder fra bliver det på selve dagen, pga. for ekstreme tømmermænd. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarklynoonDarklynoonSkrevet 12/09-08 23:16, rettet 12/09-08 23:17 
jeg vil godt kunne være der omkring kl 12.00 og i flg dit skema så er det søndag den 28
Mortal Kombat the mother of all fighting games
Le RoofLe RoofSkrevet 16/09-08 07:53, rettet 16/09-08 07:53 
Ja, undskyld den lange tilbagemelding, men jeg har i det mindste fri den fastsatte dato. Med andre ord dukker jeg helt sikkert op kl 12.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
DarkbeatDarkbeatSkrevet 16/09-08 08:09 
Yes 12 er fint.
SumezSumezSkrevet 16/09-08 08:17, rettet 16/09-08 08:17 
Noget man skal medbringe? (evt. Neo Geo MVS, osv.)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 16/09-08 20:06 
Ah den klassiske lineup er sikret, med lidt nyt blod til at friske tingene lidt op.

Måske skulle man gå så langt som til at stemme om et kamp program, så vi er sikre på at få spillet så mange af de gode som muligt.

Personligt er SFIII og VF5 to spil jeg meget gerne ser at vi får spillet (kommer i tanke om flere senere).
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 16/09-08 20:12 
Kunne også godt tænke mig at prøve VF5 ordenligt, har kun spillet demoen, og det virker afsindigt godt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 22/09-08 10:02, rettet 22/09-08 11:11 
Jeg ville blive vildt glad hvis nogen tog en PS3 med det nye wipeout med på søndag. Jeg tror det virkelig vil komme til sin ret på min 1080p projektor =)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 26/09-08 20:43 
Så nærmer tiden sig. Så jeg tænkte det var på sin plads med et roll-call.

Jeg forstod det sådan i en anden tråd at 3of19 ikke kan så tidligt på dagen :-(, men ellers regner jeg indtil videre med at se:
Darklynoon
Le Roof
Darkbeat
Sumez

Her på adressen kl. 12. Send mig en PM hvis adressen ønskes oplyst.

Jeg ville sætte pris på om nogen medbringer 2 wii-motes (evt. med nunchucks) og meget glad hvis nogen medbringer en PS3 med wipeoutHD.

Jeg har en xbox360, med 2 arcadesticks og 4 kontrolelre, og en wii, med 2 nunchucks, her.

I må lige sige til hvis der er nogle spil til de ovennævnte konsoller I er specielt interesserede i. Jeg regner med at vi er dækket ind mht. arcadespil, hvis I forstår hvad jeg mener ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DarkbeatDarkbeatSkrevet 27/09-08 09:20 
Soul Calibur IV ku være sjovt men det har jeg kun til PSTripple
Le RoofLe RoofSkrevet 28/09-08 08:59, rettet 13/11-08 13:49 
Der skulle vel ikke være en af jer der har et ganske almindeligt s-video kabel, som i kunne tage med? Jeg kan pt kun finde min originale AV Connector, med Playstation AV out stik til S-video/composite, men mangler lige kablet til resten af vejen til Daniel's projektor.

Eller endnu bedre et PS component kabel ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
DarkbeatDarkbeatSkrevet 28/09-08 09:15 
Jeg har et component kabel som jeg nok skal tage med :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig