X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Udstyr/Deltagere SSKT2


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 20/08-08 11:05, rettet 20/10-08 17:23 
Hermed en lille oversigt over hvem der deltager i træffet, samt hvilket udstyr disse medbringer. Den vil naturligvis blive løbende opdateret.

Deltagere:

Juggernaut + 5 udefra (Mads, Morten, Nicolai, Per og Teno)
Keen
Hulle
Cenobite_DK
Elgen (+1 kammerat)
Delinde
NIN_Leviathan
Fleshmangler (+1 kammerat)
Alf81
Scavenger... Se hele indlægget


Tilmelding og info vedrørende SSKT2
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
156 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 20/10-08 10:22 
Har du sendt personlige beskeder ud? Evt til folks email?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 20/10-08 12:54 
Lige pånær én, som jeg netop har skrevet til, har alle fået at vide, at pengene er modtaget på min konto. Eller også at de mangler at betale.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 20/10-08 15:54 
Jamen så burde det da fungere.

Btw, du har vist ikke skrevet i listen at jeg har Guitar Hero 2+3 samt 1 guitar med til xbox360.
Jeg går går udfra at NIN_Leviathan også har samme setup med, men jeg er ikke sikker.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 20/10-08 16:02 
Så er de sidste penge på vej. Im fat and happy :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 21/10-08 12:18 
Les og jeg har begge fået overtalt vores respektive til at vi gerne må lege med allerede fra fredag.
Så vi ankommer fredag aften, nok først efter kl. 21 engang.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 21/10-08 14:57 
Lyder fint. Så er der flere muligheder for jer mht opsætning.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 21/10-08 15:35 
Cool for jer.... ser ud til at Stig og mig bliver deporteret til at hjørne fjernt i den stue hvor ingen er... :-/
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 21/10-08 15:59 
Vi skal nok kigge ind i ny og næ ;) Tror nu nok der skal blive jævnt fyldt ift sidste gang.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 21/10-08 16:06 
Cenobite DK>
Cool for jer.... ser ud til at Stig og mig bliver deporteret til at hjørne fjernt i den stue hvor ingen er... :-/

Så er der også bedre plads til jeres kolo-endorme luftmadras };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 21/10-08 18:07 
Hehe, yeah den skal der altså være plads til. Jeg nægter at sove på gulvet som Keen.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 21/10-08 19:12 
Er der nogle der har mulighed for at medbringe en VGA-boks til Dreamcast? Alf81 måske?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KeenKeenSkrevet 21/10-08 23:09 
nu udkommer fable 2 jo her på fredag, er der andre der har det med, jeg vil tage ind og hente det inden jeg kører til vordin...jeg mener næstved :P og hvis der er en anden der også had det med kunne man jo prøve noget coop?
JuggernautJuggernautSkrevet 22/10-08 15:06 
Vil lige gøre folk opmærksomme på at huske egne forlængerledninger! Sidst brugte vi alt hvad der var, så hvis I skal være sikre på at hive strøm denne gang, bedes I huske egne forlængere.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 22/10-08 16:03 
Tak for tippet. Den ide havde jeg da fuldstændig skudt i havet!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KeenKeenSkrevet 22/10-08 16:10 
pas på du ikke får stød når du skal fiske det op igen :P

jeg vil også lige prøve at tage nogle med
JuggernautJuggernautSkrevet 22/10-08 16:18 
Hvad med den Forza 2 opsætning vi snakkede om inden forrige træf? Er der stadig ikke nok grej til at prøve det af?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 22/10-08 16:31 
Hmm, der er i hvert fald maskiner nok, spørgsmålet er bare om der er spil nok? Stig har det, men sidste gang havde jeg lånt det og jeg har afleveret det tilbage.

Hvor mange af jer der har xbox360, har Forza 2?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ElgenElgenSkrevet 22/10-08 20:42 
Iøvrigt: Hvis vi får plads til mit TV i bilen (og jeg har VIRKELIG tænkt mig at prøve hårdt, om jeg så skal sidde med det på skødet hele vejen), så medbringer jeg også min 360'er.
Er der iøvrigt trådløst internetadgang, har nemlig for nylig købt mig sådan en trådløst fætter til den.

Som før nævnt medbringes også Jag'en (med T2K og 2 pads, og måske også de andre spil, men næsten alt andet til den maskine stinker ;-)), en C64'er (inkl. en gammel bærbar der fungerer som en art filserver) samt (igen hvis der er plads til 'fjerneren') en PSOne samt 2 lyspistoler (har TimeCrisis og Gouls Panic), samt en mængde spil til den, som jeg har samlet gennem tiden, men aldrig rigtigt fået prøvet };-)

Nå, jo og så self. bogoerne er der jo ingen undskyldning for at lade blive hjemme nu hvor vi er i bil };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HulleHulleSkrevet 22/10-08 21:47 
Jeg har også Forza 2, hvis det bliver nødvendigt.. Og så overvejer jeg kraftigt at tage min 360'er med også. Tænkte at vi måske kunne linke lidt COD4 til en god røvfuld Search & Destroy. Nogen der er med på den?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JuggernautJuggernautSkrevet 22/10-08 21:58 
Hulle>
Jeg har også Forza 2, hvis det bliver nødvendigt..

Sejt! Så skal vi have Forza op på 3 skærme :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 22/10-08 22:02 
Elgen>

bogoerne...

Hvad dælen er det?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 22/10-08 22:04 
Gætter på at det er Bongotrommerne :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ElgenElgenSkrevet 22/10-08 22:28, rettet 22/10-08 22:29 
Nu ikke for at gentage mig selv, men:
Elgen>Er der iøvrigt trådløst internetadgang...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 22/10-08 22:37 
Der er ihvertfald internet. Kan bare ikke huske om det er trådløst. Måske kan andre bidrage fra sidste gang?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KeenKeenSkrevet 22/10-08 23:07 
Juggernaut>
Hulle>
Jeg har også Forza 2, hvis det bliver nødvendigt..

Sejt! Så skal vi have Forza op på 3 skærme :)

jeg kan da også godt tage det med hvis det er, men vil hellere spile pgr :)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 23/10-08 00:14, rettet 23/10-08 00:15 
Jeg har PGR3 og 4 med. Men tag endelig Forza 2 med ja!! :-)

Elgen>
Nu ikke for at gentage mig selv, men:
Elgen>Er der iøvrigt trådløst internetadgang...


Jeg kan godt tage en trådløs router med.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ElgenElgenSkrevet 23/10-08 00:51, rettet 23/10-08 00:53 
Cenobite DK>
Jeg kan godt tage en trådløs router med.

Perfekt! Jeg er nemlig ret sikker på at blive lynch'et af konen, hvis jeg slæber vores med };-)
Tager nu nok også et LAN-kabel med bare for en sikkerheds skyld };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HulleHulleSkrevet 23/10-08 10:15 
Så vil jeg også gentage mig selv: Nogen der er friske på interne Call Of Duty 4 kampe?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ElgenElgenSkrevet 23/10-08 11:25 
Yes, hvis der bliver plads til min fjerner i bilen, tager jeg også 360'eren med, og tager natullervis alle mine spil med (ca. 10, deriblandt COD4).
Kan sådan noget gøres over trådløs, eller skal der en 'rigtig' kablet router til? (mao skal jeg tage mit LAN-kabel med?)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 23/10-08 13:12 
Tror godt du kan låne samme tv som sidst :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 23/10-08 17:09 
Super, altid rart med en plan-B
Så ryger 360'eren med anyhow };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
NIN_LeviathanNIN_LeviathanSkrevet 23/10-08 22:52 
Det er jo nok lidt sent og måske enda nytteløst at informere om dette nu :-/
Men kunne se at der var en del spørgsmål om det, mener ikke jeg så nogle definitive svar, jeg medbringer også guitar hero 3(360) og rockband(360).

Medbringer også Forza 2 og en trådløs router.

Så mangler vi bare et trommesæt og en mikrofon til rockband, tror måske sågar man kan nøjes med et trommesæt, synes jeg har hørt nogle rygter om noget headset fusk :-P

Glæder mig til lidt gaming, ses lørdag
Who cares anyway ?Spiller nu: Assassin's Creed: Broth...
KeenKeenSkrevet 23/10-08 23:15 
jeg vil vildt gerne prøve rock band jeg har overhovet ikke prøvet det endnu
NIN_LeviathanNIN_LeviathanSkrevet 24/10-08 07:39 
Du skal være velkommen, men så længe der ikke er trommer eller mikrofon til er det jo bare endnu et "guitar Hero" :-/

men stadig underholdende :-P
Who cares anyway ?Spiller nu: Assassin's Creed: Broth...
ElgenElgenSkrevet 26/10-08 14:20 
Er nu vel hjemme igen; tak for endnu et fantastisk træf };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Per SPer SSkrevet 26/10-08 14:47 
Jeg vil se billeder fra træffet. Nu! :)
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
ElgenElgenSkrevet 26/10-08 15:14 
Juggernaut har taget en masse, og har lovet at ville linke til dem, når de bliver lagt online et sted.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 26/10-08 16:41 
Ja selv tak for et super træf. Det var sgu hyggeligt. Og fedt at se så mange deltagere - til trods for dem som måtte melde afbud. :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
KeenKeenSkrevet 26/10-08 19:10 
ja mange tak for træffet, bare ærgelig at jeg ikke vandt shooter konkurencen nu da jeg var så tæt på :)
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 26/10-08 21:02 
ja tak for den weekend, jeg sidder nu og grubler over hvordan jeg skal få fat i en wii, få en wii skal jeg helt bestemt have efter at have prøvet den her i weekenden, nu det bare om jeg skal benytte mig af eb games tilbud, eller om jeg skal finde den brugt :P ..
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
JuggernautJuggernautSkrevet 26/10-08 21:28 
Jeg vil også benytte mig af lejligheden til at sige tak for et rigtigt godt træf.
Der er flere grunde til at dette træf var bedre end det først afholdte.

1. Flere deltagere = mere udstyr.
2. Flere deltagere = nye ansigter. Rart at hilse på jer nye.
3. 3(!) projektorer. Selvom kun 2 af dem blev brugt.
4. Mange flere shootere denne gang.
5. Trods heftig indtagelse af diverse drikke, blev folks udstyr respekteret med højeste udmærkelse. Fint at disse forhold kan blandes på en voksen og moden måde :)

Billederne er blevet uploadet og kan ses på nedenstående link. Desværre er mit kamera ikke af højeste kvali, så derfor vil jeg beklage et par af billederne.

Link...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 26/10-08 23:07 
Rart med billeder.

Et tak for et rigtig rart træf, skal bestemt også lyde her fra. Det har virkelig været en fed weekend, jeg føler jeg lærer noget nyt hver gang vi samles. Fra denne gang kan fremhæves:

* Nørder er et fantastisk folkefærd, og jeg mener det i den mest positive forstand det kan opfattes. Meget blevet diskuteret udover spil; Politik, musik og ikke mindst sundhed og regelmæssig, varierende kost. Det bliver sgu ikke meget bedre :)
* Guitar Hero er et kanon spil. Jeg har været blind for dette faktum. Hvis det nu bare ikke var så hamrende dyrt, så kom det hjem i samlingen.
* Næste gang Elgen spørger om der er nogen der skal med over og hente Pizza, så siger jeg ja med det samme.
* Folk med behårede boller kommer net omkring pungen, når de går i svømmehallen :D
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
DarkbeatDarkbeatSkrevet 26/10-08 23:46 
Fede billeder. Jeg er helt sikkert på næste gang.
Per SPer SSkrevet 27/10-08 00:05 
Ser jo helt klart ud til at i havde det sjovt. Godt gået!

Og billederne er gode.

Vi må se at få noget op at stå i København i starten af det nye år, indenfor det første kvartal.

Der er nogle egnede lokaler i nærheden af hovedbanegården, og jeg vil forsøge at arrangere noget der.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 27/10-08 08:59 
Thumb's up for billederne :-D

Denne gang var det Stig (NIN...) der fik lov til at skære ansigter .. og Les hahaha. :-p
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ElgenElgenSkrevet 27/10-08 09:17 
Super seje billeder _!..! };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 27/10-08 09:23 
Ja det ser hyggeligt ud :-)

Mega sejt Mame cabinet.
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 28/10-08 09:13 
Hulle>
* Næste gang Elgen spørger om der er nogen der skal med over og hente Pizza, så siger jeg ja med det samme.

Var han da rundhåndet med kontanterne? ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GadedrengenGadedrengenSkrevet 30/10-08 17:24, rettet 30/10-08 17:29 
Ja det var fandme en Grande weekend...Ærger mig over at jeg ikek allerede kom derned fredag :(

@ "commander" keen; Bedre held næste gang, hvordan føles det at blvie taget ud af en noob?

Han kom direkte ind fra "Gaden" og tog guldet!...LOL...
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
KeenKeenSkrevet 30/10-08 22:57, rettet 30/10-08 22:58 
nu var jeg jo lige så meget noob som jer andre det eneste jeg havde prøvet før var ikaruga, men der smadrede jeg jo også jer allesammen :P

men næste gang er jeg expert i gigawing2 :P
156 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig