X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Udstyr/Deltagere SSKT2


Svar Sortering
JuggernautJuggernautSkrevet 20/08-08 11:05, rettet 20/10-08 17:23 
Hermed en lille oversigt over hvem der deltager i træffet, samt hvilket udstyr disse medbringer. Den vil naturligvis blive løbende opdateret.

Deltagere:

Juggernaut + 5 udefra (Mads, Morten, Nicolai, Per og Teno)
Keen
Hulle
Cenobite_DK
Elgen (+1 kammerat)
Delinde
NIN_Leviathan
Fleshmangler (+1 kammerat)
Alf81
Scavenger... Se hele indlægget


Tilmelding og info vedrørende SSKT2
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
156 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar Sortering
GadedrengenGadedrengenSkrevet 31/10-08 13:08 
Hehe ja ja, ville ejg også sige hvis jeg var blevet slået af en noob ;)

Hvordan skaffer man det nemmest?

(har ps3)
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
JuggernautJuggernautSkrevet 31/10-08 16:16 
Køb en Dreamcast :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/10-08 16:17, rettet 31/10-08 16:18 
Hvis du kun har PS3 så skaffer du det slet ikke :) Køb en Dreamcast den er ganske billig. Køb derefter spillet fra eBay det findes i US og JAP begge er ret dyre. Giga Wing 2 er dog et ganske elendigt spil efter min mening så etteren eller næsten en hvilken som helst anden shooter vil være et bedre køb.

Og så er det spørgsmålet om du ikke hellere skulle købe Saturn istedet?
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 31/10-08 16:45 
Konsolkongen>
Og så er det spørgsmålet om du ikke hellere skulle købe Saturn istedet?

Det giver da ingen mening at foreslå manden at købe en Saturn, når han nu efterlyser GW2. Det svarer lidt til, at du skal bruge en stationcar og sælgeren foreslår dig at købe en lastbil med anhænger.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 31/10-08 17:16 
Det gir da mening når jeg skriver at jeg ikke bryder mig om spillet og istedet foreslår at han køber andre i samme genre. Og der kan det vel ikke diskuteres at Saturn har langt mere at byde på?
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 31/10-08 17:39 
Konsolkongen>
Det gir da mening når jeg skriver at jeg ikke bryder mig om spillet ...

Men det gør Gadedrengen jo netop, og derfor efterlyser han dette spil. Hvad du synes om spillet er jo irrelevant i denne sammenhæng ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
156 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig