X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Udstyr/Deltagere SSKT2


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 20/08-08 11:05, rettet 20/10-08 17:23 
Hermed en lille oversigt over hvem der deltager i træffet, samt hvilket udstyr disse medbringer. Den vil naturligvis blive løbende opdateret.

Deltagere:

Juggernaut + 5 udefra (Mads, Morten, Nicolai, Per og Teno)
Keen
Hulle
Cenobite_DK
Elgen (+1 kammerat)
Delinde
NIN_Leviathan
Fleshmangler (+1 kammerat)
Alf81
Scavenger... Se hele indlægget


Tilmelding og info vedrørende SSKT2
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
156 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Svar
KeenKeenSkrevet 29/09-08 15:48, rettet 29/09-08 15:48 
jeg har ikke spillet guitet hero siden sidste træf, da jeg har lånt det ud til en veninde, og hun vil ikke rigtig lade mig få det tilbage :P
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 29/09-08 16:57 
Hehe, kender jeg godt. Min kammerat har lånt min xbox samt guitar de sidste 2 uger, begynder efterhånden at savne den :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 30/09-08 07:54, rettet 30/09-08 07:57 
Der vil under træffet blive afholdt en konkurrence i kategorien shmups. Primært til formatet Dreamcast.

Så folkens, kridt skoene og begynd at tørtræne. Der er naturligvis præmie til den bedste deltager.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 30/09-08 20:21 
Hulle>
Øl bliver hermed givet til dig, for humoristisk indslag :) Og selvfølgelig én til Fleshmangler fordi han formår at skabe medlidenhed bare fordi han går glip af én enkelt øl.. Håber i kan lide Harboe! Skål til træffet.

yay, så skal der tylles harboe.. harboe bryggeriet ligger jo også kun sådan 20 km. stedet hvor der er træf :P


btw, kom til at tænke på at det kunne være fedt at slæbe bomberman 4 player med, så jeg slæber min gamecube med , men har kun 3 constrollers, så der nok lige en der skal tage et stk, gamecube controller med, medmindre man kan lave noget fusk med den dersen såkaldte wii..
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 01/10-08 00:03 
Jeg har vist en GC controller liggende et sted... tjekker lige op på det.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ElgenElgenSkrevet 01/10-08 07:09 
Jeg tror jeg tager et par stykker med under alle omstændigheder.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 01/10-08 08:07 
Tager du toget igen denne gang? Tænker på om du har lyst/plads til evt at tage din Jaguar med? ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 01/10-08 10:35 
Jeg er ret sikker på at medbringe Jag'en denne gang; har nemlig aldrig prøvet T2K i 2player-mode.
Men ved ikke om jeg tager toget eller kan få et lift; kan også godt være, at jeg først dukker op lørdag formiddag.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 01/10-08 13:38 
Super :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 01/10-08 15:08 
Der er opstået et behov for mindst ét arkadestick til DC. Nogen der vil være behjælpelige?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Alf81Alf81Skrevet 01/10-08 15:12 
Jeg har en fuldtud Sanwa monteret DC stick :)
Ting om dét og pis.
JuggernautJuggernautSkrevet 01/10-08 15:16 
You're the man! ;) Kom lige i tanke om hvor lidt fedt det er at skulle affinde sig med en normal controller til shmups.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
delindedelindeSkrevet 01/10-08 22:08 
Sumez>
Hvaba, jeg har ikke gjort noget :!

Hehe, nejnej, det var bare moderatoren, der underkendte mit billede fordi det ikke var fra et spil...men det nævnte han ikke, kun at det ikke lignede. Så var det jeg så din cthulhu-type space dweller...
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
delindedelindeSkrevet 01/10-08 22:12 
Juggernaut>
Hermed en lille oversigt over hvem der deltager i træffet, samt hvilket udstyr disse medbringer. Den vil naturligvis blive løbende opdateret.

Tv
1 x 28" 4:3 (Hulle)
1 x 28" 16:9 (Hulle)
1 x 26" 16:9 (Mads)
1 x 28" 4:3 (Juggernaut)
1 x 40" 16:9 (Cenobite_DK)
1 x 24" 16:9 (NIN_Leviathan)

Hvis der bliver behov kan jeg backe op med et 28" 16:9 TV også. Og lidt routergrej.

Mvh
Linde
Spiller nu: Joe Danger, LittleBigPlanet 2, Fallout: New Vegas
JuggernautJuggernautSkrevet 01/10-08 22:16 
Var det dig der stod for router sidst? Der er et hul i min hukommelse...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 02/10-08 00:25 
Jeg havde en router med, men jeg var vist ikk den eneste.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ElgenElgenSkrevet 04/10-08 14:35, rettet 04/10-08 14:37 
Jeg slæber jo min Jag med; hvis nogen ligger inde med Alien vs. Predator vil jeg meget gerne prøve det, da jeg overvejer at investere i det.

Jeg har iøvrigt også altid min DS på mig };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HulleHulleSkrevet 04/10-08 17:21, rettet 04/10-08 17:22 
Nåh ja, DS, sådan en tager jeg også med.
Og så tager jeg Boom Blox med :D Når ingen vil imødekomme ønsket om at tage det med, så må jeg jo selv investere i herligheden. Glæder mig til at game multiplayer i det.

Og en lille opsang til brugerne på P:R. Kom nu med til træffet, det er super hygsomt.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KeenKeenSkrevet 04/10-08 21:07 
hvem har guitar hero med? :P
JuggernautJuggernautSkrevet 05/10-08 08:38 
Er du ikke den eneste der har det?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 05/10-08 08:46 
Så vidt jeg husker var ham her der havde det med sidst (kan ikke huske hvad han hedder)

DOH!
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 05/10-08 08:54 
Ja, du har helt ret. Martin. Han kommer desværre ikke denne gang.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KeenKeenSkrevet 05/10-08 13:03 
havde cenobite ikke et med også? eller er det mig der husker forkert?

ellers må jeg jo undvære, så er der også mere tid til de andre spil :)
JuggernautJuggernautSkrevet 06/10-08 00:18 
Juggernaut>
Ja, du har helt ret. Martin. Han kommer desværre ikke denne gang.

Rettelse: Han er ved at overgive sig. Han spiller bare lidt kostbar op til fristen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KeenKeenSkrevet 06/10-08 09:01 
bare sig at hulle gir øl :)
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 06/10-08 18:10 
Keen>
havde cenobite ikke et med også? eller er det mig der husker forkert?

Jo, og jeg tager selvfølgelig spaden med igen denne gang :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
scavengerscavengerSkrevet 06/10-08 22:48 
Man er velkommen til at se i min samling om der er noget jeg skal tage med. Jeg tager en SNES og en N64 med + en last af spil til dem begge.
Nemo me impune lacessit
scavengerscavengerSkrevet 10/10-08 19:16 
Der kommer også en Sega Game Gear med som Elgen muligvis vil købe.
Nemo me impune lacessit
ElgenElgenSkrevet 10/10-08 19:58, rettet 10/10-08 20:09 
Overvejer at slæbe congas med, men de fylder bare vildt meget, og regner med at skulle med toget; er der iøvigt nogen der tager spillet med (læs: skal jeg tage det med?) og er der nogen der har 2'eren?
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 11/10-08 16:28 
Hvis nogen kan leve med at svinge en hvid spade, har jeg netop investeret i GH3 til Wii. Det ryger naturligvis med.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KeenKeenSkrevet 11/10-08 17:47 
til wii? er det så en luft guitar?! :P
HulleHulleSkrevet 11/10-08 21:11 
Elgen, hvis du slæber Koongas med, gør jeg det samme og tager gerne spillet med også. Har dog ikke nr. 2.. Guitar Hero Wii, yeah, jeg er klar til at få tæv af Keen igen :)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 14/10-08 11:22 
Så er deadlinen overskredet.. Hvor mange skylder jeg egentlig øl? Og kom Martin med igen?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JuggernautJuggernautSkrevet 14/10-08 11:40 
Jeg har intet hørt fra ham, så det er nok et nej.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 14/10-08 11:57 
Ærgeligt. Han var ellers en sjov fyr.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ElgenElgenSkrevet 14/10-08 14:09 
Hulle>
Hvor mange skylder jeg egentlig øl?

I hvert fald mig; og jeg skal nok slæbe mine congas den lange vej fra Vanløse };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 14/10-08 14:21 
Hulle>
Hvor mange skylder jeg egentlig øl?

Alle sammen. Så slipper du for at spekulere yderligere på det ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
scavengerscavengerSkrevet 14/10-08 19:09 
Hulle>
Så er deadlinen overskredet.. Hvor mange skylder jeg egentlig øl? Og kom Martin med igen?

Jeg meldte mig ikke på grund af øllen, men en freebee(r) siger man vel aldrig nej til.
Nemo me impune lacessit
JuggernautJuggernautSkrevet 15/10-08 10:30 
Det virker lidt som om at størstedelen af folk kommer om lørdagen?
I så fald bliver konkurrencen afholdt den dag.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 15/10-08 11:43 
Ja, Stig (NIN_Leviathan) og mig kommer først lørdag, da han skal til noget arrangement fredag. Og da det som bekendt er ham der har bilen, er der ikke meget jeg kan gøre ved det. :-/

Det minder mig om...

>Elgen
Du spurgte om det var muligt at køre med fra vanløse. Jeg er bange for at vi får proppet bilen igen, så det er desværre ikke muligt at have både dig og alt dit gear med. Du snakkede om et tv specifikt, måske kan vi have plads til det, men som sagt kører vi først lørdag. Jeg kan muligvis hente det fredag eftermiddag, hvad tid tager du afsted?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ElgenElgenSkrevet 15/10-08 12:23 
Lørdag morgen; men tror bare at lade tv'et blive hjemme i denne omgang; ser ud til at der er minimum 8 lige nu.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 15/10-08 12:47 
Ok, fair nok.

Jeg kan tage en ekstra 19" PC monitor med hvis nogen er interesseret? Den har vga og dvi indgang.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
ElgenElgenSkrevet 16/10-08 08:50 
Seneste nyt: min buddy Les kan låne en bil og tager sit hjemmelavede mane-cocktailbord med. Mit gamle crt 22'' kommer også med, hvis vi får plads til det.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 16/10-08 09:35 
Elgen>
Seneste nyt: min buddy Les kan låne en bil og tager sit hjemmelavede mane-cocktailbord med.

Dét er kreativitet ;)

Jeg arbejder desuden på at få en projektor med også.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GadedrengenGadedrengenSkrevet 16/10-08 12:43 
hehe folk går bare "all in" med det de skal have med?
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 16/10-08 13:49 
Det er fandme alletiders!! :-D
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
JuggernautJuggernautSkrevet 18/10-08 11:27 
Har lige lidt tvivl omkring den projektor jeg har fået tillusket mig til det kommende træf.
Planen er indtil videre at den skal bruges til Dreamcast, og de eneste kabler jeg har til den maskine, er RGB/scart og det medfølgende av-kabel.
Projektoren har ikke en scart indgang, så RGB kablet er udelukket. Såvidt jeg er orienteret (fra Alf81) ville det optimale være at bruge en VGA-boks. Hvis ikke nogen kan skaffe en sådan, bliver løsningen altså at bruge det almindelige kabel?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
ElgenElgenSkrevet 18/10-08 15:14, rettet 18/10-08 15:16 
Er vi console-only snobber, eller kunne der være stemning for at jeg slæbte en C64'er med?
(tænker umiddelbart selv: H.E.R.O, Commando, Paradroid, Wizard of Wor osv.)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
JuggernautJuggernautSkrevet 18/10-08 16:09 
Du bliver ikke straffet af mig ;) Hvis du har pladsen til det, synes jeg bare du skal tage den med.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 20/10-08 09:23 
Der er stadig et par stykker der mangler at betale. I må meget gerne overføre dem _snarest_, da jeg skylder penge til en boligforening for leje af lokalet. Tak!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
156 emne(r).
« < 1 2 3 4 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig