X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Tilmelding til Sydsjællands Konsoltræf 2


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 20/08-08 10:06, rettet 21/08-08 08:05 
Så er det endnu en gang blevet tid til at afholde et konsoltræf på den sjællandske jord.

Træffet vil foregå i weekenden 24-25-26 oktober på adressen:

Parkvej 4 st
4700 Næstved

Dørene vil være åbne fra fredag 24/10 kl.1600 til søndag 26/10 kl.1600.

Fremgangsmåden er den samme som ved sidste træf:

Lokalerne koster 700,- i leje for weekenden og vi skal minimum være 10 personer for at træffet bliver startet op. Som bekendt er det sjovere jo flere man er, og der er da også plads til omkring 20-25 personer med diverse grej.

Tilmelding kan ske til mig via privat besked eller ved henvendelse på min mail.

Sidste frist for tilmelding er fredag 10/10-08 og betaling fredag 17/10-08.

Efter tilmeldingsfristens udløb, finder jeg ud af hvor meget hver mand skal betale, og vender tilbage til hver enkelt med beløb og kontooplysninger. BEMÆRK at der igen er bindende tilmelding! Melder man sig til og så af en eller anden grund bliver nødt til at udeblive, skal man stadigvæk betale det beløb (max 70,-) man skylder mig.

Faciliteter:
Der er alt hvad der normalt er i forsamlingslokaler. Desuden er der indenfor meget kort gå-afstand forskellige supermarkeder, pizzeria, DK-automat og tankstation.

Overnatning:
Er selvfølgelig en mulighed, og I bedes derfor huske liggeunderlag mm.

Transport:
Offentlig transport fra Næstved Station: Tag bus nr. 2 eller 2a mod Dyssegårdsvej og bed chaufføren om at sige til, når du kommer til Sct.Jørgens park. Herfra er der cirka 100m til lokalerne.

Parkering:
Der kan parkeres i bil lige udenfor lokalerne.

Udstyr:
Jeg vil løbende opdatere en anden tråd med hvilke mennesker der er tilmeldt og hvilket udstyr der bliver medbragt af disse personer. Derfor er det vigtigt at gøre opmærksom på dette når man tilmelder sig.

Udover jeres konsolgear, må I meget gerne selv medbringe et tv og forlængerledninger. Jeg skal nok arbejde lidt på at få nogle fjernsyn til formålet, men det vil være langt fra alle der får glæde af dem.

Deltagere og udstyr til træffet
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 22/08-08 22:21 
Op igen..
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 26/08-08 23:38 
Plads til mange endnu. Kom så...:)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
HulleHulleSkrevet 27/08-08 13:10 
Yay, første til mølle :) Jeg kommer da klart med. Medbringer samme udstyr som sidst.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JuggernautJuggernautSkrevet 30/08-08 11:00 
Så er vi oppe på 10 deltagere. Træffet er hermed en realitet. Masser af plads endnu :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
3of193of19Skrevet 30/08-08 17:38 
Altid weekender jeg ikke kan :/
Nåja, organiserer man ikke selv har man heller ikke lov til at brokke sig :)
JuggernautJuggernautSkrevet 31/08-08 17:24 
Weekenden ligger desværre fast :(
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 04/09-08 11:34 
Stadig en del pladser tilbage... Kom og vær' med :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 08/09-08 15:46 
Op igen..
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
FleshmanglerFleshmanglerSkrevet 08/09-08 17:37, rettet 08/09-08 17:39 
Hey, jeg er ny herinde men er ret interresseret i jeres arrangement, hvilke konsoller "plejer" i at have med til sådan noget :O ligner lige umiddelbart at det er nye konsoller og sådan ? lyder som om det er noget i har afholdt mange gange, kan du så ikke lige fortælle kort om det : P
rettet 43 gange, sidst 2032-03-22 09:33:51Spiller nu: Minecraft
JuggernautJuggernautSkrevet 08/09-08 19:04 
Velkommen til.
Der er som så, ikke noget vi "plejer". Folk tager det udstyr som de synes de vil bruge tid på. Folk efterlyser nogle gange nogle titler eller maskiner de gerne vil stifte nærmere bekendtskab med. Det kan så være at nogle andre deltagere har dét der efterlyses, og så tager de også det med.
Alle formater kan bruges. Der er ingen begrænsninger. Det er underordnet om du har NeoGeo AES eller NES. Bare det har relationer til spilmediet.
Det her træf på Sjælland er uofficielt i P:R regi og det er da også kun 2. gang vi forsøger at stable det på benene. Der kommer formentlig også et officielt P:R træf senere på året, som vil foregå i Jylland.

Her er billeder fra sidste træf i Næstved.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 15/09-08 16:01 
Stadig en del pladser tilbage.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 20/09-08 21:08, rettet 20/09-08 21:15 
Ville egentlig rigtig gerne, men jeg har noget meget vigtigt jeg skal fra om mandagen som kræver mit fulde fokus og forberedelse.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 02/10-08 19:54 
Så er der 8 dage tilbage til sidste tilmelding. Der er stadig pladser.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 04/10-08 13:34 
Så er der 14 tilmeldte deltagere og stadig lidt pladser tilbage.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
scavengerscavengerSkrevet 05/10-08 19:27 
YEEEAAAHHH!!! Det lykkedes.
Niecens fødselsdag er flyttet til en anden weekend så jeg vil gerne være med. Forpligtelser til anden side gør, at jeg først dukker op lørdag, så hold en plads til mig.
Nemo me impune lacessit
HulleHulleSkrevet 05/10-08 20:46 
Cool :) Welcome aboard.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
JuggernautJuggernautSkrevet 06/10-08 00:17 
scavenger>
YEEEAAAHHH!!! Det lykkedes.
Niecens fødselsdag er flyttet til en anden weekend så jeg vil gerne være med. Forpligtelser til anden side gør, at jeg først dukker op lørdag, så hold en plads til mig.

Den er i vinkel du :) Du skal være velkommen :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 08/10-08 10:26 
Så er det ved at være sidste udkald. 2 dage tilbage til tilmeldingsfristen udløber.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
GadedrengenGadedrengenSkrevet 13/10-08 14:47, rettet 13/10-08 14:50 
Hej

Jeg vil gerne være med. Tror Fleshmangler har noteret mig som kammerart?

Jeg er dog ked af at jeg tilmelder mig så sendt, jeg har nemlig prøvet at få en ven med, men mister bail bailer som altid.

Jeg har en ps3 jeg kan tage med med 2 kontrollere og en del action spil dertil bla metal gear solid 4...

Håber ikke det er for sent

Havde tænkt mig, som fleshmangler, at komme lørdag tidligt og blive til sen søndag...
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
JuggernautJuggernautSkrevet 13/10-08 14:57 
Jeg fik beskeden af Fleshmangler, og du er på listen.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 16/10-08 09:42 
Til deltagerne: Tjek venligst jeres beskeder. Jeg har sendt info ud omkring betaling.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 16/10-08 09:50 
Lyder til at blive et fedt træf, atter en gang må jeg ærgre mig over at jeg ikke kan tage med
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 16/10-08 09:52 
Der kommer nok endnu ét om et halvt års tid :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig