X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Liste over brugernes high score


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 22/06-08 19:01 
Ville det ikke være muligt, at kunne lave en slags database over brugernes high scores?
Det kunne være spas at have en shmups-liste fra de forskellige formater.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KroeboCopKroeboCopSkrevet 22/06-08 19:23 
Det ville være sejt!
Hoid to colony C05 where the computer is...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 22/06-08 20:24 
Har jeg foreslået i hvert fald to gange før :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 22/06-08 21:01 
Ja, rigtigt nok som både Juggernaut, Kroebocop og Konsolkongen er klar på highscorelister, så er jeg det også!
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/06-08 22:11 
Det kunne også være rart at kalenderen blev færdig så vi måske kunne finde ud af at lave nogen online gameraftner i forskellige spil :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 23/06-08 16:35 
Det ville ikke være noget problem at lave en fælles kalender i Google Calendar.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
fumfumSkrevet 23/06-08 16:40 
Der skal være en hel sektion til Geometry Wars, med store bogtaver.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
nerosnerosSkrevet 23/06-08 17:03 
..og Tempest 2000 :-)
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 23/06-08 18:16 
Darkbeat>
Det kunne også være rart at kalenderen blev færdig så vi måske kunne finde ud af at lave nogen online gameraftner i forskellige spil :)

Hvad menes der med en kalender?
Ting om dét og pis.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 24/06-08 15:21 
Den hér.
http://playright.dk/kalender.php

Hvis der ligesom var et slags værktøj til at oprette aftaler brugerne imellem i?
JuggernautJuggernautSkrevet 23/07-08 20:32 
Juggernaut>
Ville det ikke være muligt, at kunne lave en slags database over brugernes high scores?
Det kunne være spas at have en shmups-liste fra de forskellige formater.

*bump*
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 23/07-08 22:06 
Darkbeat>
Hvis der ligesom var et slags værktøj til at oprette aftaler brugerne imellem i?

Det er jo det Online forummet er til. Vi snakker highscores i spil der ikke nødvendigvis er online.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 23/07-08 22:14 
Det kunne da være meget sjovt med et skema af en slags, men det kan godt være det bliver rimeligt vanskeligt at lave...jeg ved ikke?
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 24/07-08 09:55 
Jeg har ingen idé om hvor svært (eller let) det er at implementere i systemet. Det er måske derfor jeg savner lidt input fra de ansvarshavende...

Hvis det skulle blive aktuelt, er der naturligvis nogle fællesnævnere for de forskellige titler der skal være opfyldt. F.eks. at scoren skal opnås ved "normal" niveau, 1 credit osv.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
nerosnerosSkrevet 24/07-08 11:21 
Altid 1 credit ;-)

Måske folk sidder under palmer på en øde feriestrand et eller andet sted og derfor ikke svarer!
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 24/07-08 12:28 
En hel måneds ferie? Ja, nogle er heldige ;)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KillerBean2KillerBean2Skrevet 24/07-08 13:12, rettet 24/07-08 13:13 
Bliver det ikke lidt svært at lave, så det ikke er følsomt over for evt. lystløgnere?
AV Intelligent Terminal
JuggernautJuggernautSkrevet 24/07-08 14:26 
Det risiko vil jeg mene altid forelægger. Det kan man nok ikke gøre meget ved. Men mon ikke den vil blive holdt sober af brugerne (os), hvis vi gerne vil have sådan en liste?

Man kan vel altid supplere med et lille foto af scoren. De fleste har jo et digicam, men det fortæller naturligvis ikke noget om hvor mange credit der er brugt osv.

Personligt tror jeg ikke at lystløgnere og andet godtfolk bliver noget problem.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/07-08 15:20 
Foto er naturligvis et must. Og heldigvis kan man i mange arcade spil se hvor mange credits der er brugt hvis ikke scoren nulstilles ved hver credit. Det sidste cifre i scoren plejer at angive hvor mange credits man har brugt. Så en score på xxxxxxxxxxx0 vil være spillet med een continue. Hvor en der hedder xxxxxxxxxxxx2 er spillet med to. 9 eller over hedder altid 9 til sidst.

Men den slags er jo altid meget forskellige fra spil til spil. Så det vil være ret umuligt at lave et system der vil virke til ALLE spil. Så må man bare tage det som det kommer og med de spil som har opbakning fra brugerne. Ingen grund til at lave score system til Karous når ingen gider spille det :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 28/07-08 17:07 
Problemet er vel egentligt bare, at det er knapt med trængslen herinde af folk der går op i den slags?

Men jeg er super klar på idéen! Og hvis det ikke bliver til noget med en sektion, så kan man vel bare lave highscore-tråde vedr de forskellige spil. Eksempelvis forme dissiderede ét-måneds konkurrencer i et givent spil, eller hvad ved jeg :)
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 28/07-08 17:53 
Det kunne man selvfølgelig godt. Det ville vel bare være noget sejere med en high-score liste ved spillene. Ligsom der er her:

Link...
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 31/07-08 13:28 
Er der nogen af de ansvarlige, der har lyst til at blande sig i denne debat?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig