X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sonic Unleashed


Svar
KalicolaKalicolaSkrevet 17/06-08 09:15 
Spillet har været oppe og vende her før, men har ikke kunne finde tråden igen. Så nu laver jeg den altså lige igen med den rigtige titel.

Nyt gameplay her
For The Love Of The Game
DommergaardDommergaardSkrevet 17/06-08 13:32 
Håber ikke at det skuffer. Det er lang tid siden jeg har fundet en Sonic-spil jeg har gidet. Det ser udmærket ud, er spændt på hvordan det udvikler sig!
KalicolaKalicolaSkrevet 12/09-08 08:56 
nyt gameplay. Det ser godt nok skidt ud :(

New gameplay
For The Love Of The Game
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 12/09-08 09:07, rettet 12/09-08 09:08 
Jeg tror alle var mere eller mindre klar over at Unleashed ikke ligefrem ville blive et fremragende spil, da varulve-konceptet blev annonceret.

Med det sagt så synes jeg at første del af traileren ser meget fornuftig ud - gameplayet ligner en del Sonic and the Secret Rings, og det synes jeg personligt godt om. Om det så tilfredsstiller de mange fans er en helt anden snak :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
GreaseballGreaseballSkrevet 12/09-08 10:13 
Håber stadig de vil tage så sammen og lave et Sonic spil igen som Sonic Rush, gode store baner, klassiske bonus baner og god musik. Rush Adventure var ikke nær så godt, båd sekvenserne ødelage flowet i spillet.

Et org. 2D sonic spil på som download på LIVE og lign. Det kunne fedt.
Unleashed ser også ud til at blive sjovt. Håber ikke varulv delen vil dominere for meget. Men bare optræder som nogen bonus baner.
Ellers er der altid Time-attack mode;)
3of193of19Skrevet 15/09-08 09:44 
Ja, det der Devil May Cry agtige gameplay i varulve delen ser ret upassende ud i et Sonic spil. Men nåja, det kunne jo være sjovt alligevel.
Selve Sonic delen til gengæld ser fremragende ud.

Jeg forstår bare ikke hvorfor Sega ikke kan finde ud at at alt vi vil er Sonic Adventure 2 uden Tails, Knuckles, Rouge og Eggman delen... Det ville være det perfekte 3d Sonic spil.
Istedet fik vi et rodet Sonic the Hedgehog med skod Adventure segmenter og nu endnu en genre blanding...
SumezSumezSkrevet 15/09-08 09:55 
Det lader ikke til at Sega tænker sig særlig meget om. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 15/09-08 10:07, rettet 15/09-08 10:08 
Ja det har vi jo set med en del af deres franchises.
Håndteringen af Shining serien f.eks. Shining Soul 1-2, Shining Winds, Force Neo/Exa... I det mindste ser det nye Shining Force Feather til DS spil ud til at være interessant...
Alf81Alf81Skrevet 15/09-08 12:01 
3of19>
Jeg forstår bare ikke hvorfor Sega ikke kan finde ud at at alt vi vil er Sonic Adventure 2 uden Tails, Knuckles, Rouge og Eggman delen... Det ville være det perfekte 3d Sonic spil.

PREACH!

Det er så trist at skulle sidde med en 'åh nej, bare det nu ikke bliver heeelt skidt' fornemmelse hver gang der bliver annonceret noget nyt Sonic.
Ting om dét og pis.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig