X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Mobiltråden


Svar
nerosnerosSkrevet 02/06-08 13:26 
Jeg har fået mig en Nokia 1200 uden pis ;-)

Jeg ved man kan få sig nogle sjove Mp3 ringetoner til den via et kabel man tilslutter i den ene ende af mobilen og til sin bærbar/computer. Så kan man overfører de gratis ringetoner man har downloadet som f.eks Knight Rider theme osv.

Mit spørgsmål ligger så i hvad det kabel hedder og hvor man kan købe det. Jeg har prøvet en Sonofon butik samt alle slags elektronik butikker på fisketorvet den anden dag uden held. Stikket ligner et mini stik som man f.eks også bruger til sit digital kamera til overførsel til sin computer. Nogen der har en god ide om hvad jeg taler om?

Hvor findes det?

Hjælp please :-)
Bashful Neophyte
WehnerWehnerSkrevet 02/06-08 13:39 
Det er typisk et mini-usb.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
nerosnerosSkrevet 02/06-08 13:44, rettet 02/06-08 14:15 
Mini usb ok takker jeg prøver at google det så!

Edit: nu er jeg kommet itvivl om man overhovedet kan det. Nogen som ved om det overhovedet er muligt med en Nokia 1208?
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 18/06-10 13:06, rettet 18/06-10 13:07 
Nogen herinde som har erfaring med hvor lang tid det tager at flytte mobilabbonement fra et selskab til et andet når man vil beholde ens nummer?

Jeg er ved at flytte fra 3 til Telenor og de skriver at der godt kan gå op til 6 uger. Det lyder af lang tid - kan det passe?

Der er ikke mobilkøb involveret, kun abbonement.
HankyHankySkrevet 18/06-10 13:17 
Det er ikke mere end et halvt års tid siden jeg flyttede nummer fra TDC til 3. Det tog ca. 3 uger ;/
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
HeroldHeroldSkrevet 18/06-10 13:48 
En måned passer meget godt. Det er jo dobbelt op på bureaukrati.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
BeanoBeanoSkrevet 18/06-10 13:50 
Ok tak, jeg klemmer ballerne sammen ser hvad der sker :P
NaieraNaieraSkrevet 18/06-10 13:56, rettet 18/06-10 13:56 
Jeg droppede bare nummerflytningen da jeg skiftede fra CBB til 3 tidligere i år. Det nye nummer var fint nok, og alle venner og bekendte havde alligevel fået det midlertidige nummer, som så blev permanent i stedet.

Jeg fik også at vide, at det ville tage mindst en måned.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 27/07-10 20:29, rettet 27/07-10 20:32 
Jeg er blevet lidt hooked på at få fat på en Sonim XP3 håndværker mobil. Det billigste sted på nettet jeg kan finde er hos DLG-Mobil, men jeg kender ikke det selvskab! Hvad synes i andre kender i det og kan i anbefalde det?

Her er mobilen :-)
Bashful Neophyte
dpldplSkrevet 27/07-10 20:45, rettet 27/07-10 20:46 
Vi havde det et stykke tid siden, hvor vi havde fastnet, bredbånd og mobil hos DLG.

Vis intet har ændret sig siden dengang. Så er det et ok firma uden grund til at være bange. At jeg stadig undre mig over hvad et så stor landbrugs firma vil med deres egen mobil halløj er så en anden siden.


Nå tilbage til kigge på Samsung galaxy X til mig selv(Ved på torsdag om jeg har råd til den).
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
BeanoBeanoSkrevet 05/08-10 14:39 
Så kom jeg endeligt over på Telenor i dag... pyh!!
Tog næsten 8 uger da der gik ged i SIM-kort nummeret :P
KillerBean2KillerBean2Skrevet 05/10-12 14:16 
Nogen, der ved, hvor man kan få en brugt Nokia 3310 til rimelige penge og være sikker på, den ikke er blevet mishandlet?
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 11/10-12 10:02 
Jeg tror ikke det er teknisk muligt at mishandle en 3310.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig