X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

On the Rain-Slick Precipice of Darkness


Svar
dRxLdRxLSkrevet 21/05-08 22:40 
Nu er det udkommet til x360, OS X, linux og wintendo.

Windows versionen kræver så vidt jeg har oplevet at man har OpenGL 1.2 installeret, så jeg spiller det på OS X og x360 i stedet.

Har ikke fået det prøvet endnu, men det skal jeg da!

Download demo
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 22/05-08 01:11 
Jeg prøvede demoen på Live og synes det virker ret intetsigende, om end der var et par små grin undervejs. Måske skal man bare have sat sig mere ind i PA mytologien for at nyde det...
(...)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 22/05-08 09:24 
Jeg prøvede demoen i går - og det fængede ikke rigtigt mig. Men rigtig fed grafisk stil...

Og som Gamespot siger: "Do you like Penny Arcade? Fans of the comic will find more than enough here to justify the sizable price of entry. The rest will find only simple combat and shallow adventuring if the humor doesn't tickle their fancy."

Gamespot: Penny Arcade Episode 1 (7,5)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
QQSkrevet 22/05-08 09:55, rettet 22/05-08 09:57 
Jeg prøvede også demoen på PC i går. Jeg tjekker selv PA dagligt, og det hele var virkelig også flot og præsenteret rigtig godt. Men turbaseret kampsystem har aldrig rigtig været min kop te...

dRxL>
Windows versionen kræver så vidt jeg har oplevet at man har OpenGL 1.2 installeret, så jeg spiller det på OS X og x360 i stedet.

Jeg spiller selv på en 3 år gammel bærbar og det kørte perfekt? OpenGL har jeg aldig pillet ved...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 22/05-08 11:47 
Rimelig underligt at de har lavet det i 3D.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 22/05-08 11:51 
Fik det ikke kun 4 i Edge?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dRxLdRxLSkrevet 22/05-08 12:30 
Yup, de slagtede det.
Du kan følge med i score for de forskellige platforme her:
http://www.gamerankings.com/itemrankings/itemsearch.asp
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/05-08 13:44 
Ja, hvis du ikke kender Gamerankings, HrRald... haha :D
HeroldHeroldSkrevet 22/05-08 14:23, rettet 22/05-08 14:23 
Ga-me-ran-kings? Pen-ny-Ar-ca-de? Hvad? Er det her ikke mad-debat.dk? :(
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
jaesjaesSkrevet 22/05-08 14:45 
Sumez>
Rimelig underligt at de har lavet det i 3D.

Det synes jeg nu ikke, for for det er væsentligt billigere, og Hothead er et meget lille firma, sikkert uden den store kapital. Det ser heller ikke ud til, at spillet går igennem en decideret udgiver = endnu færre penge at lege med :)

Har også prøvet pc-demoen, fed stil, men med mindre gameplayet udvikler sig meget hen ad vejen, er det nok for simpelt til at fænge ret mange.
ChronoChronoSkrevet 23/05-08 21:49 
Sjove reklamer de har:
http://www.next-gen.biz/index.php?option=com_content&task=view&id=10606&Itemid=9
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
jaesjaesSkrevet 27/06-12 11:35, rettet 27/06-12 11:37 
3'eren er udkommet. Serien er blevet transformeret, og ligner nu et retro-RPG, med 16-bit-agtig-grafik. Udforskningen skulle også være mere fri, og adventure-elementerne droppet.

Koster 3,99€ på Steam (pc), og indtil 2/7 får man to af Zeboyds andre spil med gratis: Cthulhu Saves the World og Breath of Death VII:
http://store.steampowered.com/app/213030/

Udkommer også til X360 (på XBLIG) om snart, og senere til Mac, Android og iOS.

Anmelderne kan godt lide det:
http://www.metacritic.com/game/pc/penny-arcades-on-the-rain-slick-precipice-of-darkness-3/critic-reviews
SumezSumezSkrevet 27/06-12 11:44 
Er det Zeboyd der har lavet den nye episode? Han har godt nok haft success, superfedt at se!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig