GrillBillerDK | Skrevet 30/03-08 17:44, rettet 30/03-08 18:44 | I min Spæde barndom... blev jeg opvokset med Jens Lyn i Sort/Hvid fra en Betamax afspiller.
Og mine avispenge gik til Figurer fra Star Wars.
End hvor elendig den egentligt er... så fik jeg noget af en gensynsglæde da jeg opdagede at DR har lagt "CRASH" på Bonanza.
http://www.dr.dk/Bonanza/Bio/Unge+og+satire.htm?assetID=48593&collectionID=38
Okay.. 6.2/10 på IMDB
http://www.imdb.com/title/tt0389599/
Serien som har fået næsten samme status som filmatiseringen af Battelfield Earth
(pzz.. jeg var 5år dengang de viste CRASH første gang) | At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
|
|
Juggernaut | Skrevet 30/03-08 18:55 | | Crash er (var) for sejt. Det er ikke alle og enhver der kan losse skrivebords-skuffen ind, forlade jorden i sin lejlighed samtidig med at man har en skrivebords-lampe som control stick :) | Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
|
|
scavenger | Skrevet 30/03-08 18:56 | Åh ja, den vækker minder. Men man skal vist være "old-timer" som os for at kunne huske den. Når man ser den idag, må den godt nok have krævet temmelig meget processorkraft dengang for at lave introen med det grafiske CRASH logo.
Også Jens Lyn filmen med Queens musik, og virkelig minimalt special effects-budget er fra dengang. Ligesom den originale 'V' TV-serie. | Nemo me impune lacessit
|
|
|
|
Hyakotake | Skrevet 30/03-08 22:49 | | Aah, nice! Jeg syntes hun var yderst sympatisk, da jeg så serien som lille. Hun var så, ehm... moderlig på en måde :-) Hun tiltalte nok de fleste drenge, med underbevidste associationer til mamma-manipulationens storhedstid i ethvert barns første leveår :-D |
|
neros | Skrevet 30/03-08 23:00, rettet 30/03-08 23:06 | Crash!!!
Oh-my-god. En dreng og sit rumskib/værelse, arkitektlampe, dansk stjernekrig. Det var sgu tider den gang. Mega kult TV. Hold da op hvor var jeg betaget af den serie.
Det gamle Jens Lyn er så fedt haha! Jeg har et box-set købt i USA. Fantastisk men meget corny ;-) | Bashful Neophyte
|
|
|
|