X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GRAW2: Co-op achievement hunt


Svar
WehnerWehnerSkrevet 09/03-08 18:14 
Der er kommet en masse downloadable content til GRAW2, som Playkid og jeg har hentet. Vi vil gerne have de tilhørende achievements, men det kræver, at man gennemfører banerne perfekt med alle delmål, og det har vist sig svært med random dudes, der ikke lige forstår, at Ghost Recon-spillene kræver samarbejde. Det er endnu sværere, når man kun er to, for der er ingen respawns.

så var det jeg tænkte på, om andre Playright-brugere står i samme situation og vil være med?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
HeroldHeroldSkrevet 09/03-08 20:38 
Jeg gad faktisk godt, men har ikke spillet - kan det scores billigt et sted?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SeventhSunSeventhSunSkrevet 09/03-08 21:35 
Ditto
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
PlaykidPlaykidSkrevet 09/03-08 21:37 
Jeg fik Graw2 brugt i game, til 199 kr.
Det var ikke alt for galt synes jeg.
Spiller nu: Halo 3
WehnerWehnerSkrevet 09/03-08 21:42 
Hvortil der skal lægges nogle ms-points. 1200 mener jeg.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 24/05-08 12:29 
Playkid og jeg kæmper stadig i ny og næ, og har kun klaret to af de nye baner hidtil.

Jeg vil lige gøre opmærksom på denne pakke:

http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/4998442/Tom-Clancy-Ghost-Recon-Advanced-Warfighter-2-Legacy-Edition/Product.html

Der kom en lignende version af det første GRAW i sin tid, og der er virkelig fuld valuta for pengene, hvis man er på Live.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig