X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fladskærm!


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 05/03-08 00:30, rettet 05/03-08 00:31 
Så fik jeg endelig en lejlighed og nu skal der købes et par fladskærme!

Jeg skal have en fladskærm i stuen 37-42", som skal bruges til gaming, film, mediecenter og tv. Den må koste ca. 10-15k. Jeg har set lidt på nogle af Panasonics plasmaTV'er, men er ikke helt solgt endnu. Hvad kan I anbefale?

Den anden skærm skal bare være i soveværelset... måske bare en 32"... Se hele indlægget
401 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Svar
SonicSonicSkrevet 28/04-09 16:16 
Gadedrengen>umiddelbart er der 2k forskel i pris og så får man full hd, 30:000 kontrast og højere opløsning...er det vigtigt når man gamer?


hvad har i af erfaringer med forsikringer?

Rent spec mæssigt ville jeg gå efter det fra Fleegaard. Men prisen taget i betragtning, ville jeg nok smide de ekstra oveni til et G10.

Anyhow, så vidt jeg kan se, er det ikke særligt mange spil der faktisk kører 1080p. Så det kommer vel an på, om du skal se blu-ray også? Jeg aner så ikke, om fremtidige spil vil supportere 1080p mere end de gør nu.

Men jeg ville da ihvertfald tage ud i nogle butikker, og se de to fjernsyn "in action", før jeg ville beslutte mig.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
NaieraNaieraSkrevet 28/04-09 17:00 
Konsolkongen>
Går 100 og 200Hz og lign. ind under det du nævner der?

100Hz gør ikke noget forkert; det viser bare det samme billede to gange, så det virker mere roligt. IFC og lignende går ind og skaber helt nye frames ind i mellem dem der er i kilden, hvilket så får f.eks. film til at se tossede ud. Dette kan heller ikke gøres uden at tilføre forskellige underlige artefakter til billedet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MrCaseMrCaseSkrevet 28/04-09 17:03 
PX80 er en mega-klassiker som der kun er blevet sagt gode ting omkring. Dog er det principielt set en udgået model.

PZ85 er (vist nok) en nyere og billigere serie.
Have you considered sucking less?
NaieraNaieraSkrevet 28/04-09 18:41 
PZ85 er præcis ligeså ny/gammel som PX80. De er begge fra 11. generation. Det er også en dyrere model, som er HD-Ready 1080p (der er ikke nogen officiel betegnelse der hedder 'Full HD') og generelt har bedre billedkvalitet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GadedrengenGadedrengenSkrevet 29/04-09 15:05, rettet 29/04-09 15:06 
Sonic>
Rent spec mæssigt ville jeg gå efter det fra Fleegaard. Men prisen taget i betragtning, ville jeg nok smide de ekstra oveni til et G10.

Anyhow, så vidt jeg kan se, er det ikke særligt mange spil der faktisk kører 1080p. Så det kommer vel an på, om du skal se blu-ray også? Jeg aner så ikke, om fremtidige spil vil supportere 1080p mere end de gør nu.

Men jeg ville da ihvertfald tage ud i nogle butikker, og se de to fjernsyn "in action", før jeg ville beslutte mig.


Jeg vil ikke over 8k, det blvier for meget for et tv...

Jeg har ikke tænkt mig at se blu ray på det, men en gang i mellem måske...det er 100% primært til at game på og se tv...


tror jeg vil tjekke nogle tv ud in action :P
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
NaieraNaieraSkrevet 29/04-09 15:08 
Køb bare PZ85 hvis det er det dyreste dit budget kan klare. Du finder ikke bedre tv til prisen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GadedrengenGadedrengenSkrevet 29/04-09 15:13, rettet 29/04-09 15:14 
Naiera>
Køb bare PZ85 hvis det er det dyreste dit budget kan klare. Du finder ikke bedre tv til prisen.

Jeg har råd til dyrere, men synes det blvier for meget hvis man allerede kan få fede tv til 5k og 7k (jeg så fornylig 80eren in action)

men jeps ok...

hvad med forsikring?
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
NaieraNaieraSkrevet 29/04-09 15:16 
Med mindre du vil sikre dig ud over de to år hvor du har reklamationsret, så er der ikke nogen grund til at spilde penge på den slags.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
GadedrengenGadedrengenSkrevet 29/04-09 15:18 
ok...thx
Spiller nu: Magic: The Gathering: D..., Battlefield 3: Armored ..., Dead Nation
MrCaseMrCaseSkrevet 29/04-09 16:05 
Naiera>
PZ85 er præcis ligeså ny/gammel som PX80. De er begge fra 11. generation. Det er også en dyrere model, som er HD-Ready 1080p (der er ikke nogen officiel betegnelse der hedder 'Full HD') og generelt har bedre billedkvalitet.


He he he... okay, pænt dårligt svar af mig! ... best leave it to the pros! :-)
Have you considered sucking less?
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/04-09 16:55 
Naiera>
100Hz gør ikke noget forkert; det viser bare det samme billede to gange, så det virker mere roligt. IFC og lignende går ind og skaber helt nye frames ind i mellem dem der er i kilden, hvilket så får f.eks. film til at se tossede ud. Dette kan heller ikke gøres uden at tilføre forskellige underlige artefakter til billedet.

Er det godt for gaming? Bør jeg gå efter 100Hz?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 29/04-09 17:24 
Det er ikke så vigtigt, og gør ikke noget specielt for gaming. Men du slipper nok alligevel ikke for 100Hz hvis du køber et nyt tv.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 26/05-09 23:11 
Jeg er fuldstændig ny i fladskærme, og skal nu ud og investere i et 32" LCD. Budgettet hedder 4-5000,-, og skærmen skal primært bruges til tv (snart digitalt kabel-tv) og så Wii (evt. Xbox 360 senere). Kravene er derfor min. HDMI, DVB-C og MPEG4. Jeg ved godt, at det ikke er det vilde, men jeg vil selvfølgelig gerne få mest for pengene.
Skærmen skal placeres godt 2 m. foran sofaen. Jeg har læst i en tidligere post at en lav responstid er vigtig ved sportsudsendelser, så det har en høj prioritet - ellers er jeg fuldstændig åben for idéer. Full-HD er ikke vigtigt, hvis det vil gavne mig mere at prioritere anderledes (f.eks. v. responstiden).

Håber I flinke mennesker kan hjælpe!
NaieraNaieraSkrevet 26/05-09 23:20, rettet 26/05-09 23:21 
Du ska' da ha' et 37" Panasonic plasma. 32" er alt for lidt når du skal sidde to meter fra tv'et, og nedenstående plasma er lysår bedre end samtlige LCD tv i den prisklasse du har gang i. For mindre end en plov mere kan du endda få 42", eller en lidt bedre 37"-model.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 26/05-09 23:29 
Det er bestemt fristende - er det muligt at købe i fysiske butikker til ca. samme pris? Hvis vi virkelig snakker lysår ift. LCD, så burde det måske være værd at overveje, også selvom mit behov ikke er særlig stort.
NaieraNaieraSkrevet 26/05-09 23:36 
Nej, internetpriserne er netop det; internetpriser som de fysiske butikker ikke kan hamle op med. Men Dustinhome har 30 dages fuld returret og generelt et rigtigt højt serviceniveau. Jeg har handlet der flere gange (2x 42" tv, blandt andet), og selv ved returnering af varer går det som smurt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 27/05-09 00:21, rettet 27/05-09 00:37 
Nu spørger jeg sikkert rigtig dumt; er det en Full HD-skærm, og er det MPEG4?

EDIT: Og efter lidt hyggesøgning på Google læser jeg om problemer med sysrefleksion på skærmen. Er det noget at være bange for?
NaieraNaieraSkrevet 27/05-09 01:41 
Det er ikke Full HD, men det har du heller ikke noget at bruge til på sådan en lille skærm.

Mht. refleksioner, så er det ikke et større problem end på samtlige CRT tv i eksistens...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
UriurUriurSkrevet 11/06-09 11:00 
Kan nedenstående TV anbefales?

Panasonic TXP42C10Y PLASMA
SonicSonicSkrevet 11/06-09 11:15 
Følger lige med her, de har det til 5k i tyskland, og kunne godt bruge det til soveværelset :D
Parental Advisory: Explicit Lyrics
SumezSumezSkrevet 11/06-09 11:22 
Among>
Kan nedenstående TV anbefales?

Et 42" plasma fra Panasonic med digital tuner og hvad der ellers er standarden i dag? Ja, 100%. Kender godt no ikke den model, men jeg er superglad for mit eget Panasonic-plasma
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 08/07-09 17:28 
Jeg var ude i El-giganten i dag, og spurgte ind til hvilke specs en skærm skal have, for at undgå en ekstern boks når vi overgår til det digitale signal.
Sælgeren fortalte mig at det eneste jeg skal sikre mig, er at skærmen understøtter Mpeg4.
Er dette virkelig det eneste der gør sig gældende? Det er jo næsten for nemt...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 08/07-09 17:35 
Du kan ikke sikre dig mod eksterne tunere. Du kan sandsynligvis købe et tv nu, der virker i et år eller to, men så snart udbyderen ændrer et eller andet, så skal du alligevel have en ekstern tuner, og så har du måske gået på kompromis med vigtige ting som billedkvalitet, da du købte tv'et...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 08/07-09 19:06 
Hvorfor vil udbyderen ændre noget, når først signalet er i luften (eller jorden:))?
Jeg mener... Har de da gjort det med det analoge signal? Eller ligger det ligesom i gemmerne, at der endnu ikke er en fastsat standard?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 08/07-09 19:31, rettet 08/07-09 23:32 
For det første er det ikke nok at skærmen understøtter MPEG-4. Du skal også have den rette tuner til det signal du har tænkt dig at modtage, hvilket vil sige DVB-C til kabel, DVB-T til terrestriel (antenne) og DVB-S til parabol. Derudover skal du nok også have et eller andet CAM modul (eller hvad det nu hedder), for at du kan sætte abonnementskortet i fjernsynet, så du kan få lov til at se signalet i det hele taget.

Men derfra og så at sige, at den hellige gral er sikret, er der endnu langt. Som nævnt kan det meget vel virke fint i et stykke tid, men der skal ikke ændres meget fra udbyderens side, før du alligevel får brug for en ekstern tuner fra udbyderen, som passer med de nye specifikationer.

Man bør selvfølgelig ikke holde sig fra tv der understøtter det hele, men hvis man udelukker tv (med bedre billedkvalitet) der ikke umiddelbart gør, så kan man risikere at ende med at sidde med en lang næse om et år eller to, fordi man gik på kompromis med billedkvaliteten uden videre årsag. DVB-T og -C er såvidt jeg ved meget udbredt, udover selvfølgelig MPEG-4 understøttelsen, men DVB-S er der vist ikke så mange tv der leveres med. Jeg mener man bør betragte tv'et som et display, og så vænne sig til at tv-signaler modtages via eksterne tunere (ligesom dvd/Blu-ray og konsoller, som ingen brokker sig over mangler inde i selve tv'et), hvilket alligevel bare giver langt større frihed til at vælge diverse features man nu skulle ønske. F.eks. kan man uden de store problemer få en DVB-S tuner fra Canal Digital med indbygget harddisk; dét finder man nok ikke så mange tv der er udstyret med.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 08/07-09 23:11 
Jeg synes nu at det giver meget god mening det Naiera skriver om eksterne tunere. Hvorfor vil du så gerne undgå at have én, skal du flytte tv'et meget rundt?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 09/07-09 10:02 
Kan så oplyse at mit Panasonic Plasma nu har erhvervet sig en fin blå streg, lodret ned over billedet, og det er kun 2½ år gammelt (lige nok til at reklemationsretten er udløbet, sjovt nok). Ærgerligt med et produkt jeg ellers var rigtig glad for.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SonicSonicSkrevet 09/07-09 10:17 
Uh oh, håber ikke det er noget der er en vane for de skærme. Har jo selv et Panasonic plasma, som jeg er rigtigt glad for.
Parental Advisory: Explicit Lyrics
NaieraNaieraSkrevet 09/07-09 10:26 
På PV/PX60 og 70 er det desværre en meget udbredt fejl. Mit PX60 blev også repareret for fejlen, efter den havde været der i halvandet års tid, i en grad hvor det var til at leve med, eftersom den forsvandt efter noget tid. Til sidst begyndte den dog at dukke op igen, og så var dét løb ligesom kørt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 09/07-09 10:43 
Hvad koster det at få repareret?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 09/07-09 10:45, rettet 09/07-09 10:45 
For mit vedkommende ingenting, eftersom jeg stadig havde reklamationsret på det. Skal du selv punge ud koster det vel 2-3 gange et nyt tv, eftersom panelet skal skiftes ud.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 09/07-09 10:46 
dRxL>
Jeg synes nu at det giver meget god mening det Naiera skriver om eksterne tunere. Hvorfor vil du så gerne undgå at have én, skal du flytte tv'et meget rundt?

Jeg er helt enig og synes egentlig Naiera giver et udemærket billede af fremtidens setup.
Indtil nu har man jo været vant til bare at smide antennekablet i tv'et og så kører det. Og det var egentlig det jeg også er ude efter, når jeg skal udskifte skærm.
Men jeg skal nok bare indse, at man bliver nødt til at være lidt fleksibel og lade være med at fokusere på én standard.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 09/07-09 10:47 
Fokusér på at købe et godt tv med god billedkvalitet. Det er det der giver tv'et den absolut bedste holdbarhed. Tunere kan man altid tilføje.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 09/07-09 11:03, rettet 09/07-09 11:04 
Naiera>
For mit vedkommende ingenting, eftersom jeg stadig havde reklamationsret på det. Skal du selv punge ud koster det vel 2-3 gange et nyt tv, eftersom panelet skal skiftes ud.

Det lyder alligevel som en dårlig forretning.
Folk kan hermed se bort fra enhver anbefaling jeg har givet til Panasonics plasma-serie her i tråden. Jeg har søgt rundt på Google, og kan kun bekræfte det du siger med at det skulle være en "kendt fejl". Det er alligevel dårlig stil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 09/07-09 12:46, rettet 09/07-09 12:47 
Det er da noget pladder at fraråde alle at købe Panasonic på grund af en fejl, som forekommer på serier der snart er flere generationer gamle. Og fejlen forekommer vel at mærke, selvfølgelig, IKKE på samtlige eksemplarer af tv'ene.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 09/07-09 13:37, rettet 09/07-09 14:01 
Naiera>
Fokusér på at købe et godt tv med god billedkvalitet. Det er det der giver tv'et den absolut bedste holdbarhed. Tunere kan man altid tilføje.

Vil det så f.eks. være et PZ85 set i Expert til 5k?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
CronossCronossSkrevet 09/07-09 14:04 
Er der en der kan fortælle mig hvorfor denne model er så sindssygt billig?

Panasonic TH42PZ8EA
SumezSumezSkrevet 09/07-09 14:32 
Naiera>
Det er da noget pladder at fraråde alle at købe Panasonic på grund af en fejl, som forekommer på serier der snart er flere generationer gamle.

Personligt synes jeg det spiller en rimelig stor rolle, når jeg bruger 9000kr på et fjernsyn, at det ikke går i stykker efter 2 år, så snart reklemationsretten er udløbet.
Jeg siger ikke jeg fraråder, jeg siger bare at mine tidligere anbefalinger ikke længere har nogen berettigelse, da det produkt jeg hentyder til, har vist sig at være defekt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 09/07-09 14:34 
Juggernaut>
Vil det så f.eks. være et PZ85 set i Expert til 5k?

Ja. Der får man afsindigt meget tv for pengene.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 09/07-09 14:34 
Cronoss>
Er der en der kan fortælle mig hvorfor denne model er så sindssygt billig?

Det er en neddroslet udgave af f.eks. PZ85'eren nævnt lidt længere oppe, som altså er endnu billigere end det du linker til.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 09/07-09 14:39 
Sumez>
Personligt synes jeg det spiller en rimelig stor rolle, når jeg bruger 9000kr på et fjernsyn, at det ikke går i stykker efter 2 år, så snart reklemationsretten er udløbet.

Forbrugerelektronik går i stykker engang imellem. Det ville være rart hvis alle vores elektroniske apparater holdte 5-10 år uden problemer, men sådan går det bare ikke lige altid. Samsung, Pioneer, Sony, Sharp, LG, Thomson, Toshiba og Philips tv går også i stykker.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 09/07-09 15:05 
Alle andre fjernsyn jeg har haft eller delt bolig med har holdt mindst 10 år, så i min verden spiller det helt klart en rolle. Jeg tror ikke der er særlig mange der gider lægge 9k til et nyt fjernsyn hvert andet år.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 09/07-09 16:02 
Ja alt går istykker men selv min Denver trashkasse er aldrig gået istykker. Faktisk har den holdt næsten 5 år nu uden problemer ;D

Jeg gider sku ikke lægge 9k for et nyt fjernsyn. Jeg synes det er absurt!
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 09/07-09 16:40, rettet 09/07-09 16:44 
Naiera>
Juggernaut>
Vil det så f.eks. være et PZ85 set i Expert til 5k?

Ja. Der får man afsindigt meget tv for pengene.

Hvordan står jeg så f.eks. om nogle år, når Mpeg2 udgår til fordel for Mpeg4? Skal skærmen så skiftes ud igen? Jeg kan se at denne skærm desværre ikke understøtter Mpeg4.

Jeg har Yousee som udbyder, hvis det skulle noget at have sagt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 09/07-09 16:55 
Sumez>
Alle andre fjernsyn jeg har haft eller delt bolig med har holdt mindst 10 år, så i min verden spiller det helt klart en rolle. Jeg tror ikke der er særlig mange der gider lægge 9k til et nyt fjernsyn hvert andet år.

Det er jo heller ikke MENINGEN at de kun skal holde i to år.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 09/07-09 16:57, rettet 09/07-09 17:01 
Juggernaut>
Hvordan står jeg så f.eks. om nogle år, når Mpeg2 udgår til fordel for Mpeg4? Skal skærmen så skiftes ud igen? Jeg kan se at denne skærm desværre ikke understøtter Mpeg4.

Nej, det er såvidt jeg har erfaret en noget udbredt misforståelse, at MPEG4-understøttelse kræver noget specielt i skærmen. Det gør det ikke. MPEG4-understøttelsen sidder jo netop i den eksterne tuner, og så kommer billedet ind i skærmen via component eller HDMI, som var det en hvilken som helst anden billedkilde.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 09/07-09 17:30 
...Hvilket så er den eksterne boks, man så kan undgå ved at sikre sig at sin skærm understøtter netop Mpeg4?

Men igen, til prisen på PZ85 kan man leje sådan en boks i mange år fremfor at investere i en noget dyrere (og måske knap så god) skærm.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
NaieraNaieraSkrevet 09/07-09 18:40 
Juggernaut>
...Hvilket så er den eksterne boks, man så kan undgå ved at sikre sig at sin skærm understøtter netop Mpeg4?

Og DVB-T, -C eller -S. Udover det faktum at MPEG4-understøttelsen og tuneren, som nævnt, ikke garanterer dig noget som helst fremover. Der skal ikke ændres meget fra f.eks. YouSees side før du får brug for en ekstern tuner alligevel. Præcis som jeg har prøvet at forklare på forrige side.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 10/07-09 18:34, rettet 10/07-09 18:47 
Jeg ville ikke give over 10.000,- for en fladskærm i dag. Jeg gjorde det med mit oldnordiske Sony KLVS32A10 (LCD). Det har holdt fint i 5 år. Så har det en "super" responstid på 16ms. :)

Det er jo ikke noget, man bliver gejlet op over i dag, men det vigtigste (for mig) er at HD-kvaliteten er i top. Jeg har egentlig ikke noget at klage over med dette Sony-tv i 720p via HDMI.

Mange dyrere fjernsyn er komplet overkill at gå ud og købe - hvis man slutteligt kan nøjes med et langt billigere tv, der leverer et super billede. F*ck den ene og den anden 600Hz feature, som den lokale Merlin/Expert-mand taler højt om.

Jeg er selv på udkig efter et plasma til maks. 6.000,-

Det prisbillige Panasonic TX-P42X10 virker populært og rigtig godt til prisen (non-1080p, men ligegyldigt sålænge det leverer en superkvalitet i 720p, IMO).

http://www.flatpanels.dk/test.php?subaction=showfull&id=1243242293

http://www.hifipriser.dk/Product/Details.aspx?pid=533191
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 10/07-09 18:40 
SkyblazeR>
Det er jo ikke, noget man bliver så gejl over prale af i dag, men det vigtigste (for mig) er at HD-kvaliteten er i top. Jeg har egentlig ikke noget at klage over med dette Sony-tv i 720p via HDMI.

HD er oftest af så høj kvalitet, at det for det utrænede øje vil se godt ud på selv de dårligste displays.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
401 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig