X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GBA i bussen


Svar
SumezSumezSkrevet 19/06-03 17:21 
Da jeg tog bussen i morges, så jeg en gut der sad og spillede på sin sorte GBA SP. Så var det jeg tænkte på at det ser man egentlig ikke ret tit. Og jeg gør det faktisk heller aldrig selv. Jeg hiver den kun frem offentligt (GBA'en altså) hvis jeg er alene på en lang togtur.

Da jeg så tog bussen hjem senere, så jeg gudhjælpemig endnu en gut, der sad og spillede på en GBA SP, denne gan... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
58 emne(r).
« < 1 2

Svar
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 20/06-03 13:16 
Sumez >
Hvorfor er det så sjældent folk spiller Game Boy offentligt? Det virker ikke barnligt, for de så begge ganske smarte ud mens de spillede, og de var begge en del ældre end jeg.

Jeg har set flere unger rende rundt med en GB pocket eller color i bussen. Men sjældent en GBA.
Jeg tror årsagen til at man ikke ser det, er pga at man skal have lys til at se noget på skærmen! Har flere gange prøvet at sidde i toget og spille, men bandende måtte gi' op pga mangel på lys!
Men nu hvor SP'en er på gaden, så er problemet jo løst! Og så ser den jo også lidt lækker ud! ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 20/06-03 13:36 
Sephiroth >
Enig, men derfor kan man vel godt kigge ;P

Girl in black? Wowser :o)

For mig har videogames altid været på højde med film mediet, Jeg har aldrig prøvet at skjule det. Mine joypads og spil flyder ud over det hele (Står altid fremme til fuld skue) - lige meget hvem der kommer på besøg. Det er kun folk i "jeg skal være cool alderen" der har problemer med det. Det er i hvert fald de eneste jeg får nedladende tilråb fra, når jeg cruiser rundt i mit konsol reklame dress *lol*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 20/06-03 14:13 
Fanboy >
HTX? :D

Jep, men på tredje år er det da i det mindste kun dansk man har med den sædvanlige klasse ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
bootsbootsSkrevet 20/06-03 22:33 
Jeg har dårligt lagt min SP fra mig, siden jeg fik den. Den er med mig overalt - også på arbejde. Hvis EDB'en går ned eller jeg har en lille ekstra pause, hiver jeg den straks frem. Hvis jeg står på gaden og venter på nogen, bliver den også hevet frem...Ikke et sekund må spildes.... I øjeblikket spiller jeg mest Mario Kart, Sea Trader og Pokemon Saph./Ruby. Det sker da, at der er nogen der kigger en ekstra gang; men jeg har aldrig oplevet at der er nogen der ligefrem glor - eller kommer hen for at se hvad jeg spiller... Jeg skammer mig ikke over det. Jeg skammer mig heller ikke over, at der er stablet en PSone, en N64 og en GCN op foran fjernsynet, og der står en kæmpe kasse spil lige ved siden af (de spil vi bruger mest). Desuden har jeg også 2 computere i stuen (en blærbar og en stationær).
Da jeg var på jeres alder havde vi ikke nogen konsoller, så jeg tager revance nu, og det kan jeg ikke se der kan være noget galt med. Min mand ryster lidt på hovedet af mig; men så skulle I se ham, når han ser FCK/Brøndby. Da FCK scorede sidst, løb han hen til havedøren, flåede den op og råbte og skreg, så det blev ekstremt pinligt....(Vi er FCK-fans)...Det er da meget værre end at sidde stille i et hjørne med en SP....
Forresten...glemte jeg at nævne, at jeg er 42?
Min søn på 20 og mine døtre på 11 og 12 nyder godt af min interesse, og vi spiller ofte sammen. Vi har god gang i AC lige nu. I øvrigt vil jeg lige tilføje, at de forældre, der mener at computer/konsolspil er usundt for børn og unge, tager gruelig fejl. Det er en utrolig social beskæftigelse, og meget sundt for den personlige udvikling - hvis man altså ikke sidder alene altid....
Undskyld - det blev lidt langt; men I kan jo bare lade være med at læse det...
SumezSumezSkrevet 20/06-03 22:43 
Born2Play >
skjule det. Mine joypads og spil flyder ud over det hele (Står altid fremme til fuld skue) - lige meget hvem der kommer på besøg. Det er kun folk i "jeg skal være cool alderen" der har problemer med det.

Folk bliver altid ekstremt overraskede når de ser mit værelse, de er jo ikke vant til at man har over 10-20 (originale) spil, og op mod 200 fylder alligevel en del. Men jeg har nu kun været ude for at folk syntes det var utroligt sej. Der er alligevel mange der kan huske Amiga, Atari og de gamle Mariospil, men udover det er det desværre som regel kun Playstation 2 spil, der tiltrækker opmærksomhed, og har alt for tit været ude for at folk bliver skuffede når de opdager at jeg ikke har noget Tekken ¬_¬
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 21/06-03 00:02, rettet 21/06-03 00:03 
Haha... ;-)

Den med Tekken kender jeg godt. Derfor købte jeg Tekken 4 til min PS2 (Det er ufattelig, hvor mange man kan få hooked på tekken). Mine andre gaming buddies er dog mest til DOA serien.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SephirothSephirothSkrevet 21/06-03 00:04, rettet 21/06-03 00:09 
Hvorfor mon?! Det er mine faktisk osse =D

Jeg kender forresten mange piger, der er helt vilde med Tekken. SÅ kan man sgu tale om button-bashing ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SumezSumezSkrevet 21/06-03 00:43 
Born2Play >
Derfor købte jeg Tekken 4 til min PS2 (Det er ufattelig, hvor mange man kan få hooked på tekken).

Overvejer det faktisk lidt, det går jo ret billigt for tiden, men jeg har ingen planer om at spille det. Jeg har dog haft stor succes med at sprede rygtet om Gitaroo Man :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
58 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig