X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Megaman-spil til GBA.


Svar Sortering
dpldplSkrevet 15/06-03 20:37, rettet 16/06-03 18:13 
Nu har jeg lyst til en nyt GBA spil. Og har valgt det skulle være en Megaman spil. Meeeen, hvilke er værd at bruge sine penge på.

Jeg ved der findes:
zero serien (1 og 2)
battle network serien (1, 2 og 3(kommer den 27)) (det er den eneste megaman til GBA jeg har kender. Da jeg har 2)
megaman & bass (eller sådan noget i den stil)

men nu da jeg ikke kender dem. Så ved ikke hvad jeg skal vælge. Så hvad vil i sige??
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
la0sla0sSkrevet 15/06-03 23:44 
jeg har spillet dem alle, og det kommer jo meget an på hvad du leder efter.

Battle Network er jo RPG spil mens Zero og MM vs Bass er platformsspil.

Jeg vil anbefale Megaman Vs. Bass i den sammenhæng. Det er et fedt platformsspil, super animation og en klassisk sværhedsgrad... ja og så er Megaman rent faktisk med, istedet for Zero.
Hvad sker der?
SumezSumezSkrevet 16/06-03 03:47 
Ja, Mega Man & Bass aka Rockman & Forte er et af de allerbedste Mega Man spil. Zero-spillene er dog ganske forfriskende "nytænkning" på området, men når alligevel ikke højere end et andenrangs-Castlevania eller Metroid, synes jeg.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 16/06-03 06:09 
Har lige spillet Battle Network 3. Det er faktisk okay.
» a winner is you «
dpldplSkrevet 16/06-03 13:13, rettet 16/06-03 18:14 
Så nu er valgt kun mellem zero og megamab & bass.
Da jeeg regner med at købe megaman til GC. Som jo hører til battle serien, efter havde jeg har fundet ud af.

Men nu synes jeg, at skulle give 499kr for megaman Vs bass er lidt dyrt. Andre der kender steder hvor det er billiger??
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dpldplSkrevet 16/06-03 17:34, rettet 16/06-03 18:14 
nå nu er problemmet løst. :D
Jeg bestillerbare zero 1, megaman & bass og MegaMan Network Transmission fra gameplay.com (så har jeg faktisk en fra hver serie, selvom den sidste er til GC).

Så er det problemme løst :D
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 16/06-03 17:51 
Jeg ved godt, det er flueknepperi, men det hedder Mega Man & Bass, ikke vs. :) De arbejder faktisk sammen i det spil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 16/06-03 17:54 
well vi skal have orden i sagerne.. :)
Hvad sker der?
dpldplSkrevet 16/06-03 18:15 
Så er det rettet. tilfreds Sumez?? :P
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig