X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Konsoltræf P:R 7.2


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 03/08-07 02:56 
Så er der endelig konsoltræf i Århus igen. Her vil være mulighed for at mødes med andre spilkendere, og få spillet en masse konsolspil. Arrangementet afholdes 17. til 19. august.

Se arrangementet...
76 emne(r).
« < 1 2

Svar
RJKRJKSkrevet 06/01-08 22:05 
Ikke noget konkret endnu.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 06/01-08 22:18, rettet 06/01-08 22:19 
Jeg kan måske skaffe nogle lokaler i hjertet af København. Da det er et festlokale i en boligforening regner jeg med at der bliver følgende begrænsninger hvis det kan lade sig gøre:

Ingen larm efter kl. 02
Ingen sovende overnatning (kan vi arrangere noget med indkvartering hos Københavnere?)

Men ellers skulle der være et godt køkken, borde og stole og toiletter. Jeg mangler lige at spørge om det er muligt at låne det for en hel weekend.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 06/01-08 22:58 
Det lyder super godt :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/01-08 23:03 
Jeg synes det er ret vigtigt at kunne sove... :(
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 06/01-08 23:09 
Tøs!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SumezSumezSkrevet 06/01-08 23:50 
Lyder skidt med manglende overnatning, men jeg synes hellere man bør gøre det end at gå helt glip af chancen.
Hvor i København er det?
I værste fald, bør der nok være plads til mindst to mennesker på sofaerne i min stue :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 07/01-08 00:05 
"Ingen larm efter kl. 02"

Efter min erfaring har det maksimalt været muligt med "ingen larm efter kl 04".
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 09/01-08 21:41 
Man kan godt låne lokalerne henover en weekend.

Det med sovning er nok noget jeg ikke har tænkt mig at spørge om, og så får man jo heller ikke nej.
De istandsætter så vidt jeg ved lokalet i februar, hvor de bl.a. forbedrer lydisoleringen.

Jeg er blevet for gammel og bitter til at jeg vil stå for andet end selve det at skaffe lokalerne, men hvis der er andre i København der føler at de magter at lægge de nødvendige kræfter der skal til for at arrangere, så begynd at sætte noget i gang.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
nerosnerosSkrevet 09/01-08 22:01, rettet 09/01-08 22:02 
The Dane>
"Ingen larm efter kl. 02"

Efter min erfaring har det maksimalt været muligt med "ingen larm efter kl 04".

Nu har jeg aldrig været med til træf endnu, men hvad er det for en larm i snakker om? ;-)
Bashful Neophyte
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/01-08 22:08 
Guitar Hero og Donky Konga.
Spiller nu: Phantasy Star IV
nerosnerosSkrevet 09/01-08 22:28 
Donky Konga...Fnis!

Er der ingen som drikker en øl?
Bashful Neophyte
dRxLdRxLSkrevet 09/01-08 22:30 
De kan lige prøve på det. Så bliver de ikke inviteret til noget jeg holder en anden gang.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HankyHankySkrevet 09/01-08 22:49 
neros>
Donky Konga...Fnis!

Er der ingen som drikker en øl?

Though guy, huh? ;P

Det er ikke tilladt at indtage alkohol under træf, og Donkey Konga er et ganske underholdende rytme spil.
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
nerosnerosSkrevet 10/01-08 08:29, rettet 11/01-08 09:42 
Øl..Nej nej det regnede jeg heller ikke med!

Jeg duer aligevel ikke til at game hvis jeg er beruset ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 10/01-08 08:53 
Et mini-træf med alkohol og partyspil kunne helt sikkert være en succes, men det holder ikke til de store konsoltræf. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 10/01-08 08:55 
Med eller uden alkohol jeg får nok klø aligevel :-)
Bashful Neophyte
JuggernautJuggernautSkrevet 10/01-08 19:20 
Sumez>
Et mini-træf med alkohol og partyspil kunne helt sikkert være en succes...

Jeg er frisk :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
Alf81Alf81Skrevet 11/01-08 09:36 
Kan du huske arcadetræffet i Sverige? Det gik da en smule op i hat og briller, altså på den gode måde :)

Hvis det går hen og bliver et sted, hvor der alligevel skal være ro efter 02.00, vil der også være rig mulighed for at udforske et par beverdings. Det kunne da være hyggeligt at nørde den lidt over et par lejsnere.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 11/01-08 09:54 
Ja, hvis det ligger centralt i København, burde der da være god mulighed.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 11/01-08 09:56 
Alf81>
Kan du huske arcadetræffet i Sverige? Det gik da en smule op i hat og briller, altså på den gode måde :)

Hvis det går hen og bliver et sted, hvor der alligevel skal være ro efter 02.00, vil der også være rig mulighed for at udforske et par beverdings. Det kunne da være hyggeligt at nørde den lidt over et par lejsnere.

Jo tak. Én af de federe ture i mit liv. Har stadig billederne :) De svenskere er skam glade for Tuborg... Man kunne godt mærke at der blev der udvist stor respekt for både hjem og hardware. Arcademaskinerne var jo omdrejningspunktet for arrangementet, så folk blev ikke svensker-stive, men blot i meget godt humør.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 27/01-08 10:43 
Er det med København gået helt i glemmebogen?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
dRxLdRxLSkrevet 27/01-08 11:43 
Nej, jeg er bare lidt travl. Tænker at prøve lokalet af med et én dags arrangement når jeg kommer ovenpå.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
JuggernautJuggernautSkrevet 27/01-08 12:06 
Fin idé. Sig til hvis du skal bruge hjælp af en slags.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
JuggernautJuggernautSkrevet 27/01-08 21:38 
Alternativt har jeg også mulighed for lokaler. De er ikke gratis, men der er muligheder for at sove plus at Netto og Pizza-mand ligger lige ved døren.
Prisen får jeg at vide i morgen. Dog har jeg hørt at den skulle ligge på cirka 700,- for en weekend. Så jo flere tilmeldinger desto billigere bliver det.
Hvis det har interesse, vil jeg gerne høre nærmere :)

Lokaler i Næstved
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 27/01-08 23:07 
Der kommer nok noget i Jylland snart, så et officielt træf i København må nok udskydes en smule.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JuggernautJuggernautSkrevet 27/01-08 23:13, rettet 27/01-08 23:14 
Det løber snart op med alle de udgifter til broen :)
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
76 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig