X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Kører Bomberman fornuftigt over Live?


Svar
KTCKTCSkrevet 26/07-07 10:18 
Jeg har igennem et stykke tid overvejet at købe denne titel, men hvad man ikke kan se af demoen, er hvordan spillet kører over Xbox Live. Lagger det meget, lagger det slet ikke, eller hvordan?

Hvem har købt det herinde? Man kan jo desværre ikke se det i Play:Rights samlersystem. Hvad er grunden til dette, forresten?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
dpldplSkrevet 26/07-07 10:23 
Jeg kan teste det lidt senere, vis ingen andre svare.
(har købt det, men slet ikke testet over live endnu)


og enig have XBLA/VC spil i samlersystem ville være nice
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
SumezSumezSkrevet 26/07-07 10:48, rettet 26/07-07 10:48 
Det har været diskuteret før, kan ikke helt huske hvad vi endte med at komme frem til. :)

Jeg overvejer også at købe spillet, men har jo i forvejen adskillige andre Bomberman-titler, så ved ikke om det bare ville være at smide pengene væk...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KTCKTCSkrevet 26/07-07 10:54, rettet 26/07-07 10:54 
Det store trækplaster for mig, er håbet om et online Bomberman, som kører uden at lagge helt vildt og giver mulighed for at trashtalke/hyggesnakke med sine modstandere med headsettet.

Jeg kan godt forstå, at Live Arcade titler ikke står fysisk på en hylde og så videre, men det ville være rart at se, om man kunne bygge et online netværk i spillet med folk herinde fra. Det er jo ikke muligt at se i systemet som tingene ser ud nu...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
tastasSkrevet 26/07-07 11:00 
Syntes det kører godt.

Har oplevet at en enkel laggede lidt rundt, men det skyldes nok mere hans internet linie end at der er noget galt med net-koden :)

Også nice at man kan spille flere på samme X-box og så gå online. Så når man sidder 2 ved boxen kan man sammen finde 6 andre at game med online. Meget fedt :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
CoreCoreSkrevet 26/07-07 11:10, rettet 26/07-07 11:11 
dpl>
XBLA/VC spil i samlersystem ville være nice

Bestemt ikke enig. Det er jo ikke et samlerobjekt, men en fil. Så skulle man jo til at oprette samtlige spil man har på en Capcom Classics Collection også, og alverdens andre spilopsamlinger, minispil og special features.

De spil der har været udgivet før, findes som samlerobjekt i deres oprindelige format, ved overførslen til DL-køb, frafalder både "samler-" og "objekt"-status.

Men jeg syntes sagtens de kan være oprettet i arkiv og/eller lignende, bare ikke som samlerobjekt.

...hvis man spørger mig ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dpldplSkrevet 26/07-07 11:20, rettet 26/07-07 11:20 
"Men jeg syntes sagtens de kan være oprettet i arkiv og/eller lignende, bare ikke som samlerobjekt."

Var enlig også det jeg mente, sidder og slåser med min PC lige nu. Så tænkte ikke meget over hvad jeg skrev (nå ja, kun formater og geninstaller xp tilbage :( )
Vi er vidste gået lidt offtopic her. :O
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KTCKTCSkrevet 26/07-07 11:59 
Okay, jeg er sådan set ligeglad hvordan det kategoriseres, men jeg vil gerne kunne se hvem jeg eventuelt kan spille det med fra P:R...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/07-07 13:04 
Jeg er helt enig med Core.
Spiller nu: Phantasy Star IV
FizbanFizbanSkrevet 26/07-07 15:40 
Jeg er altid klar på at spille noget bomberman =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
KTCKTCSkrevet 26/07-07 20:10 
Konsolkongen>
Jeg er helt enig med Core.
Okay, hvis I kan blive enige om det, så kommer min ellers slettede kommentar omkring det alligevel her. Capcoms opsamlinger er selvstændige udgivelser og de enkelte spil skal derfor naturligvis ikke oprettes separat. Desuden findes de ikke selvstændigt til de platforme de er udgivet til, så jeg synes slet ikke det eksempel holder.

Dog kan "Xbox Live Arcade Unplugged" bruges som eksempel, da det er en samling af Xbox Live Arcade spil, som også kan købes selvstændigt. Dog ser jeg stadig ikke noget problem i det. Har man spillet, så har man vel spillet...

Men kunne man ikke kategorisere downloadede spil anderledes, så vi har en chance for at se hvad andre brugere på Play:Right ejer?

Indtil da kan jeg spørge lige ud: Hvem herinde har købt spillet til Xbox Live Arcade?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CoreCoreSkrevet 26/07-07 20:19, rettet 26/07-07 20:19 
KTC>
Desuden findes de ikke selvstændigt til de platforme de er udgivet til

Hvorfor gør de ikke det?

KTC>
Dog kan "Xbox Live Arcade Unplugged" bruges som eksempel, da det er en samling af Xbox Live Arcade spil, som også kan købes selvstændigt. Dog ser jeg stadig ikke noget problem i det.

Det gør jeg heller ikke, og "Unplugged" syntes jeg da også kan kaldes for et samlerobjekt, da det jo er et fysisk produkt. Men den er også en undtagelse i et stigende udbud af "downloadable" spil, så den alene syntes jeg ikke berettiger DL-spil i samler-sektionerne.

KTC>
Men kunne man ikke kategorisere downloadede spil anderledes, så vi har en chance for at se hvad andre brugere på Play:Right ejer?

Det syntes jeg derimod er en fin idé, bare ikke i "Samler" (Jep, den er go' nok, det er næsten bare ordkløveri).

KTC>
Indtil da kan jeg spørge lige ud: Hvem herinde har købt spillet til Xbox Live Arcade?

Ik'mig!
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
lightyear dklightyear dkSkrevet 26/07-07 22:18 
Jeg har købt det.

Og elsker det, mest pga man kan få human modstand på minutet jeg har lyst.

Netkoden er ok, nogle folk lagger, men for det meste hopper de ud når det sker, desuden er det ikke alle der lagger = serveren, men altid enkelt personer.
are you CHICKEN?
KTCKTCSkrevet 26/07-07 22:26 
Tak, det var den vigtigste information for mig (at det ikke lagger for alle fordi en har problemer)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 27/07-07 11:00 
Okay, tror jeg køber det når jeg kommer hjem, så må vi tage en match sammen, når de værste tømmermænd engang har lagt sig. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
FizbanFizbanSkrevet 27/07-07 11:16 
Er altid klar til at tæske løs på KTC, så sig endelig til hvis i starter noget =)
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 29/07-07 01:02 
Kom og spil med mig nu.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
dRxLdRxLSkrevet 29/07-07 10:04 
Bomberman kører fantastisk, og jeg sidder på en kollegie med en skod-delt linie.
Skal vi ikke organisere en Bomberman aften?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
HeroldHeroldSkrevet 29/07-07 10:35 
Jeg er frisk!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
John DoeJohn DoeSkrevet 29/07-07 12:37 
Jeg er klar i aften.
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
dRxLdRxLSkrevet 29/07-07 12:51 
Jeg kan ikke lige i aften, men det skal da ikke forhindre jer andre i at finde sammen om noget eksplosiv morskab.

De andre aftener i den kommende uge ser fine ud.

Jeg synes i øvrigt at bomben der laver en stor firkantet eksplosion (hedder den "dangerous bomb"?) er alt for voldsom. Heldigvis kan den slåes fra.

Det vil sikkert også glæde purister at høre at man ved at klikke højre styrepind kan ændre perspektivet til noget der næsten er top-down.

Så kom nu ind i kampen (ja det er især dig, Rune Keller, jeg tænker på ;-)!
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 29/07-07 12:55 
Man skal have et guldabonnement for at spille, og hvis "man" køber sådan et bliver "man" også tvunget til at spille Gears of War i co-op :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 29/07-07 13:15, rettet 29/07-07 13:15 
Det har "man" jo allerede gjort, hvis "man" har skrevet en vurdering ;P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 29/07-07 14:11 
Wehner>
Man skal have et guldabonnement for at spille

Pis, det havde jeg selvfølgelig ikke lige overvejet.. Nu har jeg spildt mine penge på et Bomberman, jeg ikke kan spille. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 29/07-07 14:12 
Du kunne også overveje at "spilde" penge på et guldabonnement også :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 29/07-07 14:13, rettet 29/07-07 14:14 
"spildt" er nu et voldsomt ord. Jeg ville nu hellere sige at du har åbnet døren til "the golden land of possibilities" ;-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SumezSumezSkrevet 29/07-07 14:14 
Jeg synes det er en rimelig absurd pris at betale for at udnytte sin egen netforbindelse.
Det eneste andet onlinespil jeg har er Gears of War, og det er kun sjovt i co-op, hvilket jeg har samboer til at hjælpe mig med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CoreCoreSkrevet 29/07-07 16:25 
Sumez>
Det eneste andet onlinespil jeg har er Gears of War, og det er kun sjovt i co-op, hvilket jeg har samboer til at hjælpe mig med.

Forestil dig det så, med en hel skærm kun til dig ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 29/07-07 17:18 
.. hvor man kun kan kommunikere med en eller andet fremmed via et headset, i stedet for at sidde nogle gutter og hygge med øl og Xbox. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 29/07-07 18:07, rettet 29/07-07 18:10 
Men havde du ikke netop købt Bomberman af den grund - for at kommunikere med fremmede med et headset over nettet - og så opdaget, at du havde spildt dine penge, fordi du ikke havde Live Gold? ;P
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CoreCoreSkrevet 29/07-07 18:22 
Sumez>
.. hvor man kun kan kommunikere med en eller andet fremmed via et headset, i stedet for at sidde nogle gutter og hygge med øl og Xbox. :)

Du kan da bare spille med én du kender via Live. Xboxen er jo svær at undvære, og der er ingen der forhindrer dig i at drikke øl samtidig.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dRxLdRxLSkrevet 29/07-07 18:32, rettet 29/07-07 18:33 
Jeg kan nu godt se hvad Sumez mener, jeg bryder mig heller ikke om at skulle betale for at bruge Live. Gjorde dog en undtagelse for at spille lidt bomberman med en kammerat der lige har købt en xbox.

Regner dog kun med at betale for denne ene måned.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KTCKTCSkrevet 29/07-07 18:34 
Ja, det kan sagtens lade sig gøre at drikke øl med folk over Live. Det er vi nogle stykker herinde fra, der kan skrive under på. Det går dog lidt galt når de begynder at synge ;)

Jeg har lige en sag med MS jeg skal have afgjort, før jeg forhåbentligt køber Bomberman.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 29/07-07 19:07, rettet 29/07-07 19:07 
Ah ja druk-UNO. Nok noget af det mest åndsvage jeg har brugt maskinen til, men sjovt var det :) Og ja, Kristensen sang alt for meget :p
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 30/07-07 09:09 
Bede-x>
Men havde du ikke netop købt Bomberman af den grund - for at kommunikere med fremmede med et headset over nettet - og så opdaget, at du havde spildt dine penge, fordi du ikke havde Live Gold? ;P

Der er jo også forskel på Bomberman og Gears of War.
Som sagt har jeg adskillige andre Bomberman spil liggende og flyde, hvis jeg bare vil spille mod nogen lokalt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dRxLdRxLSkrevet 01/08-07 20:20 
Vi sidder 3 og spiller hos en kammerat på live, kom frisk.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
IqonIqonSkrevet 03/08-07 16:57 
Jeg er klar på noget Bomberman i aften... er der andre?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig