X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Trådløst bredbånd


Svar
Danny SallingDanny SallingSkrevet 24/07-07 18:47 
Hvor kan man få noget router og modtager så jeg kan have både 360´eren og min PC til samtidig, altså trådløst?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
QQSkrevet 24/07-07 20:28, rettet 24/07-07 22:22 
Er der ikke indbygget trådløst netværk i både din PC og Xbox? For så kan du bruge enhver trådløs router. Har selv lige købt den jeg linker til, den er billig, lille og handy og fungerer fremragende!

Linksys WRT54GC
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
IqonIqonSkrevet 24/07-07 22:59 
Nej, af mystiske årsager er der ikke en trådløs receiver i Xbox 360'en, selvom selv DS'en kan gå på trådløst internet. Den skal man i stedet ud og spendere 600-700 kr. på - dybt latterligt.
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
dchangdchangSkrevet 24/07-07 23:24 
Ja hvis man køber den originale adapter. Der findes andre billigere løsninger.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
QQSkrevet 24/07-07 23:58 
Men den har vel en Ethernet indgang? for så kan man jo stadig kable den op og kører PC'en trådløst... Det er nu også rarere at have garanti for sikkert net, når man spiller online
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 25/07-07 09:06 
Trådløst er nu ganske sikkert, hvis man har en ordentlig router.. Vi har ikke haft problemer siden vi fik vores Belkin.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 25/07-07 09:13 
Jeg har heller aldrig haft problemer med min LinkSys.
De gange min forbindelse er røget, har det været mit trådløse bredbåndsmodem (ClearWire); og det sker faktisk også kun meget sjældent };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig