X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Den store løgn om global opvarmning


Svar
KeenKeenSkrevet 12/07-07 19:27, rettet 12/07-07 19:27 
Dokumentar om global opvarmning og om hvor vidt det er CO2 der står bag...

på DR2 klokken 19:55 det vil sige her om 35 minutters tid

Synes det lyder lidt spændende og har selv tænk mig at se med, og ville lige informere folk hvis der nu var andre der kunne finde det intressant...

DR2
NaieraNaieraSkrevet 12/07-07 20:04 
Titlen er selvfølgelig meget sigende om filmens indhold, bare ikke på den måde folkene bag havde tænkt sig ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
QQSkrevet 12/07-07 20:08, rettet 12/07-07 20:10 
Jeg forstod det nu umiddelbart som en film der modsagde teorien om at global opvarmning skyldes CO2...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 12/07-07 23:21, rettet 12/07-07 23:21 
Her er en artikel fra Politiken om problemerne med programmet: http://politiken.dk/videnskab/article341069.ece

Og her en artikel fra i går, hvor solen bliver "frikendt" i at have noget med de seneste 20 års temperaturstigninger at gøre: http://politiken.dk/videnskab/article340715.ece
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Zzap!Zzap!Skrevet 13/07-07 00:09 
Min BS detektor blinkede rødt da jeg så programmet. Det er simpelthen en alt for velpoleret pakke der bliver præsenteret.
Der er ingen tvivl, dybdegående teori, eller alternative siders forsvar i debatten.
Programmets synspunkt bliver fremsat som det eneste fornuftige.
Jeg har hørt om solteorien for mange år siden, og der kan absolut være noget rigtigt i den, men intet er absolut bevist eller sikkert.
Born to kill space
HeroldHeroldSkrevet 13/07-07 03:11 
SeventhSun>
Og her en artikel fra i går, hvor solen bliver "frikendt" i at have noget med de seneste 20 års temperaturstigninger at gøre: http://politiken.dk/videnskab/article340715.ece

Bah, den kan da bare begynde at skinne mindre!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PlaykidPlaykidSkrevet 13/07-07 06:48 
Co2 eller ej, så er der stadig for meget os i luften og for mange biler. Så jeg synes det er lidt underordnet, man bør bare mindske forureningen i stedet for al den snak :)
Spiller nu: Halo 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 13/07-07 12:21 
Herold>
Bah, den kan da bare begynde at skinne mindre!

Pointen er jo, at hvis det ikke er solen, der er skyld i den globale opvarmning. Så er det (nok) os selv.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RooneyRooneySkrevet 13/07-07 14:32 
Channel 4 har lavet programmet.

Alarm klokker bør larme på fuldt knald.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BifkimBifkimSkrevet 13/07-07 16:34, rettet 13/07-07 16:36 
Playkid>
Co2 eller ej, så er der stadig for meget os i luften og for mange biler. Så jeg synes det er lidt underordnet, man bør bare mindske forureningen i stedet for al den snak :)

Kan kun give dig ret, der bliver snakket for meget og gjort for lidt, men sådan er det desværre rigtigt tit når der går politik i det.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
nerosnerosSkrevet 16/07-07 00:27 
Come on! Det er jo ren propaganda TV. Alle og enhver burde vide, at vi selv er skyld i den suppedas..! Folk der mener noget andet er naive eller også dumme! Sådanne programmer handler om penge og intet andet det burde endhver kunne se. Jeg er faktisk en smule forarvet..!
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig