X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Metroid Prime 3- nye screens


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 26/06-07 00:24 
Så er der kommet nye screenshots fra MP3 og det tegner sgu godt!

Det er sån her jeg mener Wii spil gerne skal se ud- sån en god mellemting mellem current og next gen...!

Scans fra Play...
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
81 emne(r).
1 2 > »

Svar
The BruceThe BruceSkrevet 26/06-07 00:24 
Så er der kommet nye screenshots fra MP3 og det tegner sgu godt!

Det er sån her jeg mener Wii spil gerne skal se ud- sån en god mellemting mellem current og next gen...!

Scans fra Play...
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
McBrainMcBrainSkrevet 26/06-07 01:13 
dødt link.
Nintendo is what Genesisn't.Spiller nu: Earth Defence Force 2017, Limbo, Railroads!
RuneSPRuneSPSkrevet 26/06-07 01:31 
Hmm er virker heller ikke mere her, men virkede fint for mig tidligere :S
Danny SallingDanny SallingSkrevet 26/06-07 03:00 
Jeg kan heller ikke bruge linket :-(
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
seebergseebergSkrevet 26/06-07 09:39 


Linky
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
EchoEchoSkrevet 26/06-07 17:51, rettet 26/06-07 17:51 
Mit all time mest ventede spil til Wii, og hold kæft hvor er det flot! Jeg glæder mig helt grænseløst til at spille det!
Jeg ved ikke rigtig, om jeg har noget kontruktivt at komme med - jeg glæder mig bare :D
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
Zzap!Zzap!Skrevet 26/06-07 18:19, rettet 26/06-07 19:57 
Det ærgrer mig dog, at de ikke åbenbart ikke har implementeret grap and move kamera (eller let go and move, som jeg ville foretrække). Det ville bringe kontrollen helt op på siden af, eller måske endda forbi musestyring.
Weather Channels globus og kortet i Zelda: TP viser jo at det fungerer fremragende med wiimoten.
Born to kill space
SumezSumezSkrevet 26/06-07 21:42 
Ligner de foregående. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RooneyRooneySkrevet 26/06-07 22:13 
Ja, heldigvis.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
SumezSumezSkrevet 26/06-07 22:48 
Heller ikke fordi der er noget galt ved det, især 1'eren var jo genialt, men de screenshots siger mig ikke rigtig noget. :) Jeg vil prøve kontrollen!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Bede-xBede-xSkrevet 27/06-07 00:21 
Kontrollen er vist det, mange går og spekulerer over, hvordan vil virke. Selve spillet ser jo fremragende ud. Som altid.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
tastasSkrevet 27/06-07 08:47 
Hvornår er det sat til udgivelse?

Jeg har jo forsøgt at holde mig selv fra en Wii da tiden ikke rigtig er til at få spillet nok på flere konsoller.

Men Prime spillene er simpelthen nogle af de bedste spil jeg har spillet og bare det at se nye screens fra 3'eren er nok. Jeg skal have en Wii :S
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
HulleHulleSkrevet 27/06-07 12:17 
20 august. Om det også gælder pal, der er jeg svaret skyldig, men jeg håber det.. Det ser mildt sagt rigtigt lækkert ud.

Nogen der ved om der er Wifi multiplayer?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
BeanoBeanoSkrevet 27/06-07 12:26, rettet 27/06-07 12:27 
Er der ikke nogle bedre screens end de scans så man rent faktisk kan se hvordan det ser ud?

Er august releasen også for Europa?
WikzoWikzoSkrevet 27/06-07 16:15 
Nej, spillet kommer sandsynligvis først i starten af næste år herhjemme ... måske til jul, hvis vi er meget heldige!
EchoEchoSkrevet 27/06-07 19:32 
Hulle>
Nogen der ved om der er Wifi multiplayer?

Jeg mener, at Retro har afkræftet det. Denne gang vil de fokusere udelukkende på single player delen.
Jeg brød mig heller aldrig om multi player i Echoes - det hører ikke til i et Metroid Prime spil.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
HulleHulleSkrevet 28/06-07 00:06 
Ærgeligt. Så får vi forhåbentlig Battalion Strike her hjemme, forhåbentlig før jul også.. For det er da online, ik?
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
WikzoWikzoSkrevet 28/06-07 01:07 
Battalion Wars II, hedder det :)

Det er faktisk længe siden, vi har hørt fra det. Sidste gang (snart et år siden!?) blev der fremvist online, ja, så det endelige spil vil med sandsynligvis kører meget på online-delen. Forresten er jeg næsten sikker på, at vi får spillet at se før jul (måske september eller oktober?); måske også i Europa ... håber jeg :)

Sorry for off topic.
3of193of19Skrevet 28/06-07 01:13 
LTWW>
Nej, spillet kommer sandsynligvis først i starten af næste år herhjemme ... måske til jul, hvis vi er meget heldige!

Er det officielt? Naaja, US Wii ftw :P
SumezSumezSkrevet 28/06-07 09:43 
Sig mig kommer der nogensinde nogen Wii spil i PAL? :S
Det her er hvad vi får ud af en worldwide release. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 28/06-07 09:56 
Hold da op!

Vi får Super Paper Mario i september.. er det ikke nok for 2007?

;)
HulleHulleSkrevet 28/06-07 11:28 
LTWW>
Battalion Wars II, hedder det :)

Det gør det da også :) Jeg er kraftigt ved at tabe min nørd status. Arghhh ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
3of193of19Skrevet 28/06-07 14:09 
Trauma Center kommer da vistnok ogsaa snart ;-)

Men udkom Mario Strikers Charged ikke i EU för US og Japan?
EchoEchoSkrevet 28/06-07 14:49 
Ifølge nintendo.dk udkommer TC den 10. august, jeg har bare ikke lyst til at smide 360,- + for et spil, jeg allerede har spillet på DS.

Jo, MSC kom først i Eu, det er ikke udkommet i USA endnu, og jeg ved ikke med Japan.
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
BeanoBeanoSkrevet 27/08-07 14:19, rettet 27/08-07 14:20 
.

Metroid Prime 3 review på GameTrailers : 9.6
tastasSkrevet 27/08-07 14:47 
Lækkert at se. Det spil er grunden til at jeg købte Wii så det måtte ikke floppe ;)

Og IGN tildeler 9,5
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
HulleHulleSkrevet 27/08-07 15:12 
IGN>
Controls better than any console first-person game before it..

Dejligt at se gode anmeldelser. Venter med spændning på flere anmeldelser og på at de får nosset sig færdige med pal udgaven.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
ChronoChronoSkrevet 27/08-07 15:47 
Ja... 2 måneder endnu :(
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
tastasSkrevet 27/08-07 19:17, rettet 27/08-07 19:18 
Gosh, jeg er godt nok spændt på at prøve den hvor godt control's fungere i prime efter at have læst dette på IGN:
In fact, using the nunchuk's analog stick to control Samus through environments as you point the Wii remote to target with speed and accuracy obliterates just about every dual-analog control setup currently available. If there is a game that proves the potential of the Wii remote for first-person experiences, this is it, and our hat is off to Retro for stepping up to the challenge when others couldn't or wouldn't.

Gametrailers sagde også præcis det samme.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
BeanoBeanoSkrevet 27/08-07 19:35 
Man må håbe MP3 bliver skabelonen for kommende FPS titler på Wii mht. styringen :)
BeanoBeanoSkrevet 28/08-07 08:22 
GameSpot er lidt mere afdæmpede i deres begejstring, men stadig positiv anmeldelse : 8.5

Link
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 19/09-07 19:50 
Er der nogen herinde der har spillet? Jeg har forudbestilt det...Er det fedt?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
EchoEchoSkrevet 20/09-07 17:49 
Jeg har det ikke, men jeg tror nu nok, at du skal regne med, at det bliver fedt!
Jeg ved godt, at det er en lidt intetsigende kommentar, som du ikke kan bruge til noget, men jeg glæder mig bare så ustyrligt meget til det spil!
Spiller nu: Okami, Ratchet & Clank: Size M...
HulleHulleSkrevet 25/10-07 13:21 
Så er det i morgen Samus indtager vores Wii her i Pal territoriet. Lidt links til at fordrive ventetiden.

Eurogamer artikel: The History of Metroid.
http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=85987

Gametrailers.com videoer: The Metroid Retrospective.
http://www.gametrailers.com/game/5261.html
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
KalicolaKalicolaSkrevet 05/11-07 10:43 
Så fik jeg spillet Corruption i ca 6 timer. Og jeg må sige at det er lidt med blandede følelser, ligesom med prime 2.

Det gode er at historien bliver fortalt gennem små cut-scener med stemmer og det hele, og det står lidt mere klart denne gang hvad det hele går ud på. Styrringen er ok. Den er så god som den kan blive med den wii-mote. Grafiken er stort set identisk med de andre spil. Der er tilføjet små detaler som hendes ansigt nu også er synligt når man bruger scanner visiret.. Hendes nye fason dragt er fedt, og billedet får et fedt look når man går i corruption mode, eller hvad det nu hedder.

Men der er dog en del ting som jeg syntes er lidt nederen. Miljøerne og bane/pussle designet er lidt underligt og kedeligt i forhold til prime 1. Og creature designet på mange af de små creatures er underlige og passer ikke rigtigt ind syntes jeg. Det er som om at designerne er løbet tør for idér. Det er ikke gennemført i forhold til prime 1, hvor det var flawless.. Det er simpelthen for underligt når der kommer en flok fugle, som når de er mange sammen kan lave en stor lazerstråle at skyde imod dig. Det er sgu for langt ude.

Den korte udgave ville nok være at sige at det på ingen måde er ligeså godt som prime 1.
For The Love Of The Game
WikzoWikzoSkrevet 05/11-07 15:05 
Har spillet i knap tre timer, og jeg synes også, Corruption virker som en lidt mere poleret udgave af Prime 1. Fin styring og grafik, men har set det hele før.

Dog på ingen måde noget dårligt spil :)
BeanoBeanoSkrevet 05/11-07 15:14 
Prøvede det ca. 1½ time ude hos en kammerat i weekenden første indtryk var skuffende. Værst var styring som var skrækkelig - hvad skete der med "expert" styreformen som blev vist mens spillet var under udvikling? (nogen controller options som er skjult?).
seebergseebergSkrevet 05/11-07 15:29 
Eeek! Kontrollen SKAL være på expert! Findes i options i hovedmenuen. Fatter ikke at styringen ikke er sat til den indstilling som default, da denne styringsform virker fremragende.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
BeanoBeanoSkrevet 05/11-07 15:31 
Den eneste option vi fandt var at det så bare gjorde styringen mere følsom men stadig var cursor baseret.
Zzap!Zzap!Skrevet 05/11-07 16:03 
Jeg synes EDGEs 7 er meget velfortjent.
Starten er helt forfærdelig generisk og cliché fyldt, det var lige ved at jeg droppede spillet efter den først time. Sjældent har jeg set en så uindspirerende intro sektion i et spil.
Jeg er ca. 4 timer inde i spillet og det bliver bedre, men det er ikke helt oppe at ringe hvor etteren var. Selvom det måtte bliver bedre i løbet af spillet så er det ikke i orden, at en så stor del og vigtig del af spillet er middelmådig.

Jeg er stadig loren ved styringen.
Den fungerer da, men faktisk synes jeg, at styringen i Elebits fungerer marginalt bedre.
Jeg fatter ikke at de ikke bare implementerede en muse styring hvor man kan "løfte" wiimoten ved at holde en knap nede eller tilte nunchucken.
Weather Channels Globe viser at styring i den stil sagtens kan fungere med wiimoten.

Texturene er ca. dobbelt så gode som i Prime (512^2 vs. 256^2) og geometrien er da også blevet lidt mere rund og varieret at se på, men det er altså skuffende at der overhovedet ikke er brugt bumpmapping eller andre lyseffekter når Galaxy viser at det sagtens kan lade sig gøre, også ved 60fps.
Born to kill space
seebergseebergSkrevet 05/11-07 18:08 
Forstår ikke hvorfor I klager over styringen. Personligt mener jeg den sidder lige i skabet! Med indstillingen sat til ekspert, kan man strafe og aime uhyre præcist og ubesværet efter 1½ time. Jeg forstår heller ikke problematikken ved det at man skal holde cursoren inde for tv-rammen. Man skal jo ikke sidde og fægte vildt med armene, men derimod bruge rolige bevægelser med håndledet.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
Zzap!Zzap!Skrevet 05/11-07 18:28, rettet 05/11-07 18:30 
Man er bundet af spillets maks. turnspeed (som IMO er liiige lidt for langsom) og cursoren er ikke så præcis, som hvis de bare havde implementeret "rigtig" mouse look, fordi man hele tiden skal kompensere for bevægelsen af førstepersons kameraet kontra det cursoren peger på.
Born to kill space
BeanoBeanoSkrevet 05/11-07 18:46 
Præcist - problemet at netop at man skal bevæge cursoren alt for meget for at flytte kameraet (også på højst følsomhed) hvilket får styringen til at virke for sløv.
Zzap!Zzap!Skrevet 05/11-07 19:08, rettet 05/11-07 20:40 
Det er jo i virkeligheden det samme, som et stort joystick med meget lang vandring, uden fjeder og med en kæmpestor deadzone i midten. Den eneste fordel er at man får en lille smule absolut placering af cursoren i "deadzonen".

Det er mig helt ufatteligt at de ikke implementerede den førnævnte "mouse look", i hvert fald som en option.

Det værste af det hele er, at fremtidige fps. spil med stor sandsynlighed vil kopiere Nintendos "gode" eksempel.
Born to kill space
seebergseebergSkrevet 05/11-07 19:35, rettet 05/11-07 19:35 
Der er vi så af forskellig opfattelse. Jeg synes afstanden fra midten af skærmen og til man begynder at dreje er spot on. Jeg ønsker dermed også at styringen vil blive kopieret i fremtidige fps spil til Wii. Dermed ikke sagt at 'mouse look' ville være godt som en ektra option.
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
KalicolaKalicolaSkrevet 05/11-07 20:55 
Det er lidt tricky at skulle kigge ligeud nogle gange, så det ender med at man bare går skævt i stedet for at bruge tid på at rette sig op. Min styrring står på default, da de forklaringer der stod i options ikke gav nogen mening i mit hoved. Jeg prøver at skifte til expert når i nu siger at det er bedre :)

Jeg syntes nu stadig at det virker lidt som om at developerne er løbet tør for energi og idér. Det er det tredje spil nu hvor man skal finde grabble hook, rockets og spider-balls. Man kommer rundt til nogle forskellige planeter som i bund og grund ligner hinanden. Der er ammo-crates og døre, fuldstændige ens bare med et andet udseende, og det virker utroværdigt.

Måske er det bare metroid prime 1 som har gjort sådan et stort indtryk på mig, at alt under ikke er godt nok?
For The Love Of The Game
kimmerkimmerSkrevet 05/11-07 21:18 
Darknon>
Jeg syntes nu stadig at det virker lidt som om at developerne er løbet tør for energi og idér. Det er det tredje spil nu hvor man skal finde grabble hook, rockets og spider-balls.

Har Metroid serien ikke altid været sådan? ^^
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
KalicolaKalicolaSkrevet 05/11-07 21:56, rettet 05/11-07 22:59 
jo, men der må vel være grænser for hvor mange gange de kan udgive det samme spil med andre textures. Jeg savner bare alle kvaliteterne fra 1'eren. Hvad med de forskellige visir? Nu har vi et rumskibs-visir, hvad fanden er nu det for noget ligegyldigt noget? I 1'eren havde man seje visir som xray og ghost. scanner visiret er også blevet degraderet. Hvor man i 2'eren kunne scanne og få en 3 model frem af hvert eneste objekt i verdenen, så man rigtigt kunne studere hvordan tingene fungerede. I 3'eren er det nu kun fjender man kan se modeller af...
Anyways, det med er det er det samme man gør i hvert eneste spil. Det ser vi også med zelda serien gang på gang, og det er også trættende. Man føler jo at man har spillet det igennem 100 gange før, og det har man jo i virkeligheden også.
Mario lader til at være den eneste af nintendo's 3 største spil serier, som tør forny sig. Og mario galaxy virker som det friske pust som zelda og metroid mangler i deres serie.

EDIT: Jeg lige understrege, at mine negative holdninger her er førstehånds indtryk. Og at jeg selvfølgelig ikke vil dømme spillet helt før jeg er nået meget længere ind i spillet. For det er jo stadig et fedt spil som er svært at lægge fra sig igen :)
For The Love Of The Game
Zzap!Zzap!Skrevet 05/11-07 23:01, rettet 05/11-07 23:01 
Noget jeg synes skader Metroid "myten" som helhed, er dét at Samus her fremstilles som een der bliver bosset rundt af andre organisationer, som oven i købet piller ved den højhellige chozo teknologi i hendes suit.
Det burde da ikke være noget almindelige mennesker kunne finde ud af...
Der bliver pillet alt for meget ved "mysterious lone rebel" ånden der er over Samus karakteren.
Born to kill space
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/11-07 23:02, rettet 05/11-07 23:03 
Darknon>

Jeg er fuldstændig enig. Metroid og Zelda er bare blottet for alt der ligner fantasi. Typsike Nintendo titler i min verden...

Mario Galaxy ser godt ud. Men låner alt for meget fra en bane i Sonic Adventure 2. Så originalt er det ikke ligefrem.
Spiller nu: Phantasy Star IV
81 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig