X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Næste spil til Xbox 360?


Svar
QuilEXQuilEXSkrevet 02/06-07 20:24 
Hvilket spil er jeres næste must-own spil?
Spiller nu: Gears Of War, Guitar Hero II
CoreCoreSkrevet 02/06-07 20:36 
Stranglehold, hvad ellers?

Det eneste spil der udkommer de næste fire måneder, der kan defineres som et "must-own"-spil ;p

(Mine psykiske evner siger mig at 2 visse herrer viser sig om et øjeblik, for at sige mig imod)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SumezSumezSkrevet 02/06-07 20:38 
Bioshock!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dpldplSkrevet 02/06-07 20:54, rettet 02/06-07 20:55 
Bioshock eller Quake wars vis de holder det med Q2, som de sagde sidste dag.
Ellers kommer rest must have omkring september. (og jeg mener ikke halo!!!)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
QuilEXQuilEXSkrevet 02/06-07 20:58 
Har lige set traileren til Bioshock, uuh det er et spil jeg ikke kan spille om natten :S
Spiller nu: Gears Of War, Guitar Hero II
CoreCoreSkrevet 02/06-07 21:02 
dpl>
(og jeg mener ikke halo!!!)

Nejda, du mener selvfølgelig Stranglehold.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 02/06-07 21:21 
Jeg skal have Army of Two *flov smiley*
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
KillercowKillercowSkrevet 02/06-07 22:11 
Alt afhængig af `release` date... Mass Effect / Bioshock / Halo 3.
nerosnerosSkrevet 02/06-07 22:48, rettet 02/06-07 22:51 
Mass Effect og Mass Effect :D! Men også Half Life Orange Box og så har jeg også meget store forventninger til spillet Skate.

Skate. Tjek det ud :O!
Bashful Neophyte
GoodtimesGoodtimesSkrevet 02/06-07 22:51 
Jeg regner med, at Virtua Fighter 5 bliver det næste spil jeg køber til Xbox 360, men jeg håber da, at der dukker noget op inden, jeg får lyst til at spille.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 02/06-07 22:57, rettet 02/06-07 22:57 
BioShock - uden tvivl.

EDIT: Og dog, Call of Juarez udkommer nok inden.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-07 23:00, rettet 02/06-07 23:18 
Wehner>
Jeg skal have Army of Two *flov smiley*

Det kommer da først til november eller sådan noget, gør det ikke?

Core>
Stranglehold, hvad ellers?

Det skulle du måske overveje at købe på PS3, da den version kommer med en lækker lille film bonus.

(Mine psykiske evner siger mig at 2 visse herrer viser sig om et øjeblik, for at sige mig imod)

HALO 3!

Det kan ikke være anderledes. Men der kommer flere must-own spil i år efter min mening. Must-own forstået på den måde, at jeg køber dem uagtet anmeldelserne. De fleste ser ud til at komme fra september og fremefter.

Bioshock, Mass Effect, Eternal Sonata, Lost Odessey, Assassin's Creed, Blue Dragon, Virtua Fighter 5, Splinter Cell Conviction, Too Human, Half-Life 2 Orange Box står alle til udgivelse i år og det kan kun gå for langsomt med at få dem.

Dertil kommer en større mængde af mindre titler + Live Arcade, som jeg også er blevet ret tændt på at få fat i. Plus alle de titler, hvor det er usikkert, om de kommer i år(Banjo-Kazooie 3, Devil May Cry 4, Fable 2, Ninja Gaiden 2, Resident Evil 5 osv). Det ligner et godt efterår.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KalicolaKalicolaSkrevet 02/06-07 23:01 
Bioshock!
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 02/06-07 23:14 
Jo og Bioshock, Aaaarrh der er for mange titler og jeg skal også have Forza 2.
Bashful Neophyte
CoreCoreSkrevet 02/06-07 23:20, rettet 02/06-07 23:23 
Bede-x>
Det skulle du måske overveje at købe på PS3, da den version kommer med en lækker lille film bonus.

Overveje? Så er det da definitivt! Det vidste jeg slet ikke, nu bliver det endnu bedre :D YAY!

Nogen rygter om hvad det kunne være for en slags "film-bonus"?

Så har jeg ikke nogen "must-own" til Xbox 360. Selvfølgelig skal jeg da ha' en masse, og The Darkness er også en "must-own", men ikke nødvendigvis med det samme, den kan jeg godt vente med, hvis ikke den dukker op ad omveje ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Bede-xBede-xSkrevet 02/06-07 23:23, rettet 02/06-07 23:24 
Hard Boiled.

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3159596

Men kun i collectors udgaven. Det er ikke annonceret endnu, hvad der vil være i 360 collectors edition.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CoreCoreSkrevet 02/06-07 23:27, rettet 02/06-07 23:30 
WHAT? Hardboiled på Blu-Ray!!!!!

Det var fandme en god nyhed, tak for tippet, du er dagens mand. DAMN, der er lang tid til September...

Hvis der er forskelligt indhold på 360 og PS3-versionerne må jeg bare nappe dem begge.

Og nu skal jeg nok danse herover og udtrykke min begejstring ;)

Woo er gud!
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WehnerWehnerSkrevet 02/06-07 23:28 
Bede-x>
Wehner>
Jeg skal have Army of Two *flov smiley*

Det kommer da først til november eller sådan noget, gør det ikke?

I følge Play er det lige på trapperne: http://www.play.com/Games/Xbox360/4-/1015464/Army-Of-Two/Product.html
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 07/06-07 17:35, rettet 07/06-07 17:44 
Jeg vil da lige gøre opmærksom på Overlord der skulle komme her sidst i Juni. Spillet bliver sikkert ingen revolution, men det ser ud til at blive underholdende - Eurogamer har lagt et preview op i dag, og de virker glade for det.

EDIT: Tjek eventuelt videoerne på Gametrailers...

Become the overlord...
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
RooneyRooneySkrevet 01/07-07 11:12, rettet 01/07-07 11:19 
Det er ihvertfald _ikke_ Hour of Victory.

http://www.gamespot.com/xbox360/action/hourofvictory/review.html?sid=6173411

Der går rygter om, at MS har sat aber til at teste spillet, istedetfor de ellers så ganske grundige folk i deres QA center.

Man fatter jo ikke, hvordan sådan et spil kan få lov til at nå ud til spilbutikkernes hylder.

"It's sort of disgusting that Hour of Victory managed to make it through both Midway's QA department and Microsoft's approval process because garbage like this belongs in the gutter--not on shelves."
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 01/07-07 11:36, rettet 01/07-07 11:38 
Ah Come on...10 fps, et helt spil der foregår i slow motion og et aim der ingenting kan rammes med hører da med til spillets høje udfordringsniveau. Der var da ikke nogen der beklagede sig over Ninja Gaidens sværhedsgrad :p

Jeg har det faktisk, og det _ER_ en tragisk oplevelse. Hvilket spil Gameractors skribent skrev om i Juni-nummeret, er ikke til at vide, men hans begejstring hænger ikke rigtig sammen med det færdige spil.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/07-07 13:03, rettet 01/07-07 13:03 
Rooney>
Det er ihvertfald _ikke_ Hour of Victory.

Nej, men det havde du vel heller ikke regnet med? Hvornår har Midway senest udgivet noget godt? Man kan blive lidt bekymret for Stranglehold...

Rooney>
Der går rygter om, at MS har sat aber til at teste spillet, istedetfor de ellers så ganske grundige folk i deres QA center.

Man fatter jo ikke, hvordan sådan et spil kan få lov til at nå ud til spilbutikkernes hylder.

Nu tester sådan en afdeling jo ikke spillets kvaliteter, men tjekker det igennem for fejl og udsætter det for forskellige scenarier og stress situationer. Klarer spillet disse test, kommer det igennem og bliver udgivet.

Det er ikke op til MS/Sony osv. at tjekke og bestemme om et spil skal udgives pba. dets kvaliteter.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 01/07-07 13:11 
PalleJensen>
Man kan blive lidt bekymret for Stranglehold...

Ikke hvis man lever i en tåge af dedikeret fanboy-fornægtelse. Stranglehold bliver fantastisk ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 01/07-07 13:14 
neros>
... og så har jeg også meget store forventninger til spillet Skate.

Det styrings-koncept ser sindssygt svært ud. Jeg forestiller mig at det vil tage uger, ikke timer, at lære grundbegreberne - og derefter måneder og år før man bliver rigtig god. Men det er da forsøg værd.
nerosnerosSkrevet 01/07-07 13:29, rettet 01/07-07 13:54 
...og derfor er det jo godt og en god udfordring. Jeg er virkelig træt af Tony Hawk spillene fordi de ikke er realistiske nok til min smag.
Bashful Neophyte
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 01/07-07 14:10, rettet 01/07-07 14:22 
Blue Dragon...Jeg glæder mig simpelthen for vildt til det spil.

Faktisk kommer der så mange must haves til 360'eren i år at jeg ender med at købe flere spil i år end de sidste fem tilsammen :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
RooneyRooneySkrevet 01/07-07 15:02 
PalleJensen>
Nu tester sådan en afdeling jo ikke spillets kvaliteter, men tjekker det igennem for fejl og udsætter det for forskellige scenarier og stress situationer. Klarer spillet disse test, kommer det igennem og bliver udgivet.

Det er ikke op til MS/Sony osv. at tjekke og bestemme om et spil skal udgives pba. dets kvaliteter.

Læs lige Gamespot's anmeldelse igen.

Bl.a QA skal fange sådan noget møg, inden det udgives. Og med QA menes både Midway's egen, men også Microsoft's + Microsoft's Approval Process (som iøvrigt går for at være en af de mest grundige i branchen).

Det er selvfølgelig i første omgang op til udvikleren at lave et ordentligt spil, men kan de ikke finde ud af det, og afleverer de derfor skod kode til udgiveren, så er det op til dem og deres instanser, at gøre noget ved det.

Alle disse instanser har ikke gjort deres arbejde her.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/07-07 16:11 
ok, whatever...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
Bede-xBede-xSkrevet 01/07-07 18:51, rettet 01/07-07 18:57 
Det kan vel ikke overraske nogen, at Hour of Victory er elendigt. Demoen var uhyre ringe, så der var ingen grund til at forvente mirakler fra spillet kun få måneder senere.

Går man og søger spil lige nu, er Overlord faktisk ret godt. En glimrende blanding mellem Pikmin og Fable.

Core>
Ikke hvis man lever i en tåge af dedikeret fanboy-fornægtelse. Stranglehold bliver fantastisk ;)

Det team som lavede Psi-Ops, er dem som laver Stranglehold. Så der er faktisk grund til forsigtig optimisme. Også for os som ikke er Woo-whores :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
CoreCoreSkrevet 01/07-07 19:01 
Bede-x>
Også for os som ikke er Woo-whores :)

I er heller ikke lige så "enlighted" :p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RooneyRooneySkrevet 03/07-07 15:18 
Bede-x>
Det kan vel ikke overraske nogen, at Hour of Victory er elendigt. Demoen var uhyre ringe, så der var ingen grund til at forvente mirakler fra spillet kun få måneder senere.

Nej, men Microsoft og Midway (i skøn forening), må meget gerne teste spillet inden det udgives.

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=78851

"The easiest way to look at it is that Hour Of Victory simply isn't a finished product. Frequent crashes, scrappy fundamentals, all kinds of jaw-dropping glitches and rudimentary errors in missions conspire to make this one of the sloppiest and most embarrassing 360 releases to date."
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 03/07-07 15:25, rettet 03/07-07 15:25 
Rooney>
Nej, men Microsoft og Midway (i skøn forening), må meget gerne teste spillet inden det udgives.

Enig(særligt mht Midway).

Synes bare at demoen var så ubeskrivelig elendig, at anmeldelserne ikke overrasker mig.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 03/07-07 15:35 
Kan ikke lade være med at synes, at det altså er lidt komisk, at du allerhelst vil fritage Microsoft for nogetsomhelst ansvar i det her. Men fred være med det.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
Bede-xBede-xSkrevet 03/07-07 15:40 
Slet ikke. Jeg mener bare at spillets største problem er den manglende kvalitet og at det er Midways ansvar. At der så oven i det er fatale bugs må de begge tage på deres skuldre.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
PalleJensenPalleJensenSkrevet 03/07-07 15:44, rettet 03/07-07 15:45 
@ Okotta:

Du forstår tydeligvis ikke hvordan man tester software.

Midway skal sørge for, at spillet har en bestemt kvalitet, det er deres produkt.

Microsoft skal sørge for, at spillet virker. At det altså kan klare at man laver forskellige ting mens spillet kører, som f.eks. at skrifte kontroller, sætter kontrolleren til med USB mens spillet er tændt, at den kan køre i demomode i x-antal timer og at flipper rundt i Xboxens menuer mens spillet kører.

De skal IKKE teste spillets kvaliteter som spil. De skal ikke tjekke om styringen er god, om grafikken fungerer eller om frameraten er høj nok. Det er Midway's Q&A afdeling der skal sørge for det.

Men hvis du absolut VIL tøre den her af på MS, er der ikke noget vi kan forhindre dig i at gøre det - og who cares anyway.
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
RooneyRooneySkrevet 03/07-07 15:47, rettet 03/07-07 15:49 
PalleJensen>
Microsoft skal sørge for, at spillet virker.

Så pointen med dit svar er...?

Det er så åbenlyst at spillet bare ikke virker. Anmeldelserne lægger ikke engang skjul på det.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 03/07-07 15:59 
Rooney>
Det er så åbenlyst at spillet bare ikke virker. Anmeldelserne lægger ikke engang skjul på det.

Jeg har spillet det. Det virker altså fint nok, det er bare møgringe.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
BeanoBeanoSkrevet 03/07-07 18:11 
Gamespot skriver "Entire game is full of bugs, ranging from clipping issues to full-on crashes" så noget kunne tyde på der er smuttet noget igennem hos både MS og Midway ;)
Bede-xBede-xSkrevet 03/07-07 19:19, rettet 04/07-07 05:55 
Bede-x>
Går man og søger spil lige nu, er Overlord faktisk ret godt. En glimrende blanding mellem Pikmin og Fable.

Jeg har lige oplevet en større fejl i Overlord. Når man kommer hen til en boss eller anden setpiece, bliver man oftest introduceret for en cutscene, der lige fortæller om personen eller området. Problemet er bare, at den cutscene bliver ved med at komme, hver gang man går ud og ind af området. Også hvis man har slået den pågældende boss ihjeld!

Det er godt nok en brøler af de størrere.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
RooneyRooneySkrevet 07/07-07 09:57 
Core>
Hvilket spil Gameractors skribent skrev om i Juni-nummeret, er ikke til at vide, men hans begejstring hænger ikke rigtig sammen med det færdige spil.

Var lige inde og kigge på Gamereactor's site, og der er slet ingen anmeldelse af Hour of Victory derinde.

Tror faktisk at det er det eneste spil de mangler at anmelde, indenfor de sidste par uger. Alt der ellers er udkommet, ser det ud til at de har anmeldt.

Underligt.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
CoreCoreSkrevet 07/07-07 10:50 
Der var et preview i forrige måneds blad, hvor man havde været til fremvisning i et eller andet europæisk slot.

Om det findes online ved jeg ikke.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Bede-xBede-xSkrevet 07/07-07 11:11 
Core>
Der var et preview i forrige måneds blad, hvor man havde været til fremvisning i et eller andet europæisk slot.

Den fremvisning kan faktisk hentes i redigeret udgave på markedspladsen(fra Eurogamer).
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig