X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Download-vinduer i Explorer


Svar
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/05-07 13:08 
Kan man hæve antallet af mulige download-vinduer (den almindelige "Filoverførsel")?

Når jeg henter game-trailere og den slags fra f.eks. gametrailers.com kan jeg kun have 2 vinduer i gang. Hvis jeg linker over i GetRight kan den sagtens administrere flere (men det er besværligt).
ElgenElgenSkrevet 23/05-07 13:15 
Ikke så vidt jeg ved.
Det er en 'logisk' begrænsning der er lagt ind i IE; der er intet 'fysisk' til hindre for at have flere end 2 downloads igang samtidig.

Jeg vil foreslå eet af to:
1) Åbn en ny instans af IE for hver download (virker ok)
2) Smid IE ad Pommeren til og brug FireFox i stedet (virker helt fantastisk godt og du får en masse lækre features oven i hatten };-))
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
HeroldHeroldSkrevet 23/05-07 14:00, rettet 23/05-07 14:02 
Det kan sagtens lade sig gøre. Det er en nem lille ændring i Registreringsdatabasen. Jeg ser lige om jeg kan finde noget på det.

Edit: Fandt det. Microsoft siger det er dårlig stil i forhold til internettets standarder. Like they should talk. ;)

Flere downloads i IE
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 23/05-07 14:20 
Hyakotake>
Kan man hæve antallet af mulige download-vinduer (den almindelige "Filoverførsel")?


Det er da ikke noget problem, men jeg har også Mac ;-)!
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 23/05-07 23:23 
Tak for svarene! (også selvom I har Mac og Firefox) :-D
nerosnerosSkrevet 23/05-07 23:31 
Hahaha selv tak ;-)!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 30/05-07 12:35 
Herold>
Edit: Fandt det. Microsoft siger det er dårlig stil i forhold til internettets standarder. Like they should talk. ;)

Jeg mindes nu heller ikke at have været ude for en http-server, der tillader mere end to downloads ad gangen. Men det findes sikkert.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig