X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Gamereactor magasinet!


Svar
KnightrideRKnightrideRSkrevet 10/05-07 12:09, rettet 10/05-07 12:11 
Synes lige der manglede en tråd ang. Gamereactor bladet.
Min mening var, at vi kunne diskutere anmeldelser, artikler m.m.


(Har ikke lige bladet nu og her, men kommer med et par kommentarer til det lidt senere.)
Yippie-ki-yay, motherfu**** :)Spiller nu: Test Drive Unlimited 2, FlatOut 2, Grand Theft Auto IV
BeanoBeanoSkrevet 10/05-07 12:16 
Personligt foretrækker jeg Lambi... syntes papiret som de trykker Gamereactor på er alt for hårdt og sværten smitter af på numsen.

Sorry ;)
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/05-07 12:18, rettet 10/05-07 12:19 
For ikke at snakke om de røde knubber der meget nemt kan opstå...

Personligt læser jeg stort set aldrig Gamereactor - det er nok lidt for poppet og alt for lidt "undergrund" til min smag :)
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
KLTKLTSkrevet 10/05-07 15:47 
Alle os PR brugere er jo for hardcore til sådan et blad! :D
Nej helt alvorligt er det jo rigtig nok det der er blevet sagt, bladet er skrevet på en måde så det henvender sig til et meget bredt publikum sådan er det jo bare.
9/11 Was An Inside Job
ComradeComradeSkrevet 10/05-07 16:39 
Er det efterhånden ikke DK's eneste blad der "udelukkende" handler om spil?
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/05-07 17:21 
Jeg læser det hver gang. Og jeg synes faktisk at det er blevet bedre...
ComradeComradeSkrevet 10/05-07 17:27 
Har lige set den nye forside og jeg tænker bare: EDGE !! Ikke at det skal tages som noget negativt at de er inspireret af Edge, for den er faktisk mega cool!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
Per SPer SSkrevet 10/05-07 18:37, rettet 11/05-07 21:52 
Jeg læser det også hver gang og synes det er godt nok som et gratis hardcore alternativ til dyre købemagasiner.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
DehliDehliSkrevet 13/02-08 22:36 
I Februar 08, som vist lige er landet, er der en fin artikel om Neo-Geo. Kristian Meller og Rune Keller udtaler sig i artiklen som også omtaler playright.dk :)
Jo ældre, jo bedre.
Per SPer SSkrevet 13/02-08 23:30, rettet 13/02-08 23:32 
Virkelig ;)

Jeg får først hentet et eksemplar på lørdag, men er spændt på at se hvordan koryfæet er grebet an.

Trivia: Den Neo Geo konsol der nogle gange har været vist frem af Gamereactor, er købt i handelsforummet på Play:Right.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KLTKLTSkrevet 14/02-08 15:48 
Kunne være man skulle byde ind på denne debat igen, mit tidligere indlæg kunne måske lyde lidt negativt over for Gamereactor.

Jeg synes faktisk også niveauet i de sidste mange numre er højnet en del, og som gratis magasin gør det sig rigtig godt må jeg sige.
9/11 Was An Inside Job
PalleJensenPalleJensenSkrevet 14/02-08 16:10 
Men desværre bruger de stadig skrækkelige udtryk som "blødende smukt" og "sandkasse spil" ... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 14/02-08 16:27 
PalleJensen>
"blødende smukt"

ARGH!!!! Jeg ku' brække mig over det udtryk! De bruger det _HVER_ gang de omtaler grafik bare lidt over middel. Dog har de nu fundet på ordet "Postkortsmukt", som for tiden bliver voldtaget i samme grad.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
HeroldHeroldSkrevet 14/02-08 17:20 
Haha, og det er altså de færreste postkort der er værd at se på :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 14/02-08 21:38 
Det værste fra seneste nummer er nu godt nok Peter Christensen artikel om hvordan flere bøger burde laves til spil. Hvis nogen kender ham, må I godt bede ham lade være... med at skrive.

Bortset fra det, synes jeg også kvaliteten er steget det sidste års tid.
CoreCoreSkrevet 14/02-08 22:11 
Hihi - bare det var mig der havde sagt det...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
WikzoWikzoSkrevet 15/02-08 10:44 
Jeg læste forleden artiklen om bøger-til-spil. Den var godt nok forvirrende og underlig og kom aldrig rigtig frem til noget, efter min mening.

Dette måneds blad virker lidt mere overfladisk, end de plejer, og jeg synes især forsiderne er ved at blive alt for p(r)oppet. Har heller aldrig fattet idéen med, at frontfiguren ALTID skal dække lidt eller meget indover "Gamereactor - www.gamereactor.net"; det ser temmelig åndssvagt ud >_>
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/02-08 12:01, rettet 15/02-08 12:02 
For nogle måneder siden i Ass. Creed nummeret havde de en artikel om spil var kunst. Læste den ikke men de viste bla. billeder fra GTA, Manhunt og Kane og Lynch...
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 15/02-08 12:04 
o_O
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 15/02-08 19:55 
Dehli>
I Februar 08, som vist lige er landet, er der en fin artikel om Neo-Geo. Kristian Meller og Rune Keller udtaler sig i artiklen som også omtaler playright.dk :)


Er det en artikel der kan findes på nettet? Det lyder ganske interessant, det er ikke alverden der skrives om Neo Geo AES i danske blade :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
NaieraNaieraSkrevet 15/02-08 20:54 
Jeg synes ikke jeg kan finde artiklen online endnu, men bladet er jo gratis og fås mange forskellige steder... ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig