X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Stemning for at afholde en bytte event?


Svar
TheDukeTheDukeSkrevet 23/04-07 14:55, rettet 23/04-07 14:56 
Jeg har efterhånden fået opbygget mig en pæn bunke af "konsolskrammel" og diverse spil-relaterede småtterier, altså ting man ikke rigtigt ville kunne sælge for mere end hvad portoen ville koste.

Har i også en masse af den slags i gerne vil af med?

Så tænkte jeg nemlig at det ville være smart hvis vi mødtes en dag og så om der var noget af hinandens ragelse vi kunne bruge. Det ville også være en god undskyldning for at mødes og snakke lidt konsol mens man evt. skyller et par kølige ned.

Hvis der er stemning for det vil jeg gerne prøve at skaffe et lokale til det. Jeg havde en gang sidst på sommeren i tankerne.
ElgenElgenSkrevet 23/04-07 15:55 
Lyder fint med mig, hvis det bliver i KBH eller omegn };-)
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
TheDukeTheDukeSkrevet 02/05-07 20:58 
Der var ikke den store tilslutning til den ide, så den er hermed droppet.
SumezSumezSkrevet 03/05-07 08:38 
Det var da en god idé, men jeg tror stadig det er et fåtal, der har tendens til at bytte alle deres spil. Jeg foretrækker i hvert fald selv at beholde mine spil, og så købe nye for penge. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ElgenElgenSkrevet 03/05-07 08:46 
Ja, men man har da efterhånden fået samlet sig et par dubletter, både i spil og hardware; helt ærligt, hvem spiller lige på fx. 3 SMS2'ere på een gang };-)
Så hellere bytte til en par fede spil man ikke har, og lade andre få glæde af maskinerne.
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
scavengerscavengerSkrevet 03/05-07 10:00 
Jeg kunne også være interesseret hvis det var på Sjælland. Ellers har jeg altid min bytteside online på www.mastertronic.dk, og er frisk på at forhandle.
Nemo me impune lacessit
TheDukeTheDukeSkrevet 03/05-07 13:45 
Det er som Elgen siger dubletter og lignende jeg havde i tankerne. Måske skulle jeg lade denne her tråd køre lidt længere da folk muligvis har misforstået hvad jeg mente.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 03/05-07 14:27, rettet 03/05-07 14:27 
Hvis jeg havde en bil, ville jeg helt klart være tændt. Men som det er nu, kan det kun blive et logistisk mareridt for mig :/

Medmindre der, parallelt, kunne blive stablet noget tilsvarende på benene et sted i østjylland :D
AV Intelligent Terminal
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig