X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt i PlayStation Store


Svar
BeanoBeanoSkrevet 06/04-07 08:26, rettet 03/11-10 15:15 
Syntes der manglede en tråd omhandlende nye spil, demoer, videoer, osv. i PlayStation Store.

I sidste uge: flOw (kr. 40,-)

I går: Super Rub A Dub (kr. 40,-)


EDIT:
**********************************************************************
EU PSN Store opdateres normalt onsdag ved kl. 17-18 tiden mens US PSN Store opdateres om natten mellem tirs... Se hele indlægget
2'846 emne(r).

Svar
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/11-14 19:21 
Nå så var Isaac ikke PS+ alligevel? :(

Øv for en kedelig måned.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 05/11-14 19:24 
Store er bare ikke opdateret endnu... sløve padder!
BeanoBeanoSkrevet 05/11-14 19:27 
Søger man efter "binding" dukker spillet op men ikke gratis, så opdatering er undervejs.

Køb ikke spillet hvis det ikke står som gratis, som PS+ medlem altså ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/11-14 19:34 
Okay jeg troede at alle titler blev opdateret samtidig :) Så venter jeg bare lidt og ser hvad der sker.
Spiller nu: Phantasy Star IV
happyEDhappyEDSkrevet 05/11-14 19:39 
Selvom isaack ikke kom syntes jeg det bliver ved at være helt vildt hvad man får ud af + en fantastisk tiltag
Men må sige jeg venter spændt på isack Tror det passer perfekt til vita
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 05/11-14 19:42 
Jeg har vitterlig IGEN ide om hvad det handler om, men nok hype omkring det til jeg vil prøve det når det ikke koster ekstra for mig :)
BeanoBeanoSkrevet 05/11-14 19:45 
Så er det oppe men til kr 109 som PS+ eksklusivt... weee! Vent til det rettes ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/11-14 19:56 
Jeg har en kammerat der sidder og spiller det nu. Spurgte ham om han havde betalt for det. Det havde han ikke, han havde bare prøvet at lægge det i kurven, så står det som gratis. Det virker, er ved at hente nu :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 05/11-14 19:58, rettet 05/11-14 19:59 
Står stadig til 109 her, også i kurv ;)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 05/11-14 20:03 
Prøv at trykke videre? Det virkede fint for mig :O
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 05/11-14 20:09, rettet 05/11-14 20:11 
Står stadig til 109,- i allersidste trin før jeg betaler ;)

Anvender du web shoppen?
BeanoBeanoSkrevet 05/11-14 20:44 
Nu er den gratis her ;)
happyEDhappyEDSkrevet 05/11-14 20:51, rettet 05/11-14 20:51 
Jeg kan stadig ikke det er kun ps4 versione der ligger der
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 05/11-14 20:55 
Da jeg checkede ud med PS4 udgaven, var begge udgaver til download.
happyEDhappyEDSkrevet 05/11-14 21:00 
Så virker det,
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
BeanoBeanoSkrevet 06/11-14 05:52 
Øh... spillet stod til kr 0 da jeg puttede det i kurven men er alligevel blevet opkrævet kr 109 for det. Hva' helvede?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/11-14 08:17 
Jeg har lige tjekket netbanken og der er umiddelbart ikke hævet noget. Jeg kan ikke købe noget på PS store uden at indtaste password så jeg tror ikke det sker for mig. Men jeg vil lige holde øje med det og tjekke igen senere.
Jeg købte via store på konsollen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 06/11-14 08:21, rettet 06/11-14 08:22 
Der trækkes heller ikke med det samme her - går normalt et par dage. Men fik en mail om at der var overført kr 109 til min PSN Store wallet og står i min account historik også.

Men jeg ringer bare til dem senere.
HankyHankySkrevet 06/11-14 09:40 
Det lyder satme dumt :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
BeanoBeanoSkrevet 06/11-14 10:10 
Meget!

Nå men jeg talte med support og de tager hånd om det.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/11-14 11:32 
Jeg har kun fået en "Thank you for your purchase" hvor der står 0kr. Mega underligt at du blev trukket :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 06/11-14 18:35 
Terraria til PS4 på onsdag:

http://blog.eu.playstation.com/2014/11/06/terraria-hits-ps4-next-week-bigger-world-new-items-cross-play
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-14 11:50 
Sync funktionen fungerer så bare slet ikke i Isaac :(

Ikke at det er den store katastrofe for Vita versionen kører ikke for heldigt :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 09/11-14 14:35 
Okay.. Hvor ligger hypen? Det er sku ringe!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-14 15:29 
Det er det klart bedste af alt det indie-skravl vi har fået på PSN ellers :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
JuggernautJuggernautSkrevet 09/11-14 15:48 
Ahh Indie... siger jo alt.
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-14 16:09 
Jeg tror bestemt heller ikke det er for alle. Men det er virkelig en tidsrøver hvis man kan li' gode spil :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 09/11-14 18:04 
Og skud der ikke rammer noget fordi de bevidst er programmeret til at flyve tilfældigt rundt :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
happyEDhappyEDSkrevet 09/11-14 20:57, rettet 09/11-14 20:58 
Mon ikke det er helt bevist de kommer ud som de gør og de flyver faktisk ikke tilfældigt. Og har man spillet lidt finder man ud af at "styre" dem. Og Gad godt at vide dem der tale ikke for godt om det lige nu? hvor længe har i lagt i det? For ja det første stykke tid man spiller virker det lidt trist og kedeligt, men som tiden går udvikler det sig. Og bliver svære og svære ved opstart nu længen ens runs har været.
Og jeg syntes vita udgaven køre upåklageligt og spillet passer efter min mening perfekt til vita.
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-14 21:53 
Der skal ikke meget til før der opstår slowdown på Vita. Og analogerne er heller ikke super komfortable at holde på i længere tid.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 09/11-14 22:05 
Jeg kan ikke helt finde hoved og hale i hvad happyED prøver på at skrive.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-14 22:29, rettet 09/11-14 22:33 
Han skriver at skuddene ikke er random og i skal give det mere tid. Han har ret i øvrigt :D

Spillet er i øvrigt blevet patchet i dag. Nu kan man vælge up- eller download for sync. Men det virker stadig ikke :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 09/11-14 23:07 
Jeg har lagt ret meget tid i spillet, og synes det er rigtig underholdende. Men de upræcise skud (som virker som om de primært er sådan for at powerups kan gøre dem mere præcise), inertia osv. er elementer jeg synes spillet godt kunne have været foruden. Måske var de bange for at spillet ville blive for let, hvis det var for nemt at styre.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/11-14 23:19, rettet 09/11-14 23:20 
Det var nu "programmeret til at flyve tilfældigt rundt" jeg studsede lidt over :)

Ja skudene er svære at ramme med, men de bevæger sig da heldigvis altid ens :)
Hvis man er i bevægelse så påvirker det skudenes retning. Det gør det ikke nemmere, men der er trods alt mening med galskaben.

Det værste man kan tage er den der meteorit der får skudene til at flyve i cirkler rundt om én. Så kan man snakke svært at ramme :D
Spiller nu: Phantasy Star IV
HeroldHeroldSkrevet 10/11-14 10:26 
Det er fordi spillet virker flat, men skuddene faktisk svæver over jorden, så der er en dimension man ikke lige tænker over. :D Det kræver lige en smule tilvænning.

Meteoritten er vildt god, hvis man også får Brimstone (hvor man ørler en stråle), da den så kører rundt om én, når man skyder.

[320 timers Binding of Isaac so far]
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 10/11-14 10:45, rettet 10/11-14 10:46 
Præcis, spillets dybdeelement virker ret uintuitivt, det er især ret uklart hvor man kan ramme hvilke fjender og hvor man ikke kan, i forhold til hvor langt over jorden ens skud flyver. At retningen ændres i forhold til hvordan man bevæger sig er ganske brugbart i flere tilfælde, men i forhold til traditionel dodge/fire gameplay, gør det styringen mere besværlig, især imod de bosser der sender mange samtidige skud imod en.

Og oveni alt dette, så er det altså stadig tilfældigt hvilken retning ens skud flyver indenfor en lille margin. Hvis du bare står stille og skyder kan du se at de ender forskellige steder. Selv hvis jeg tager fejl, og det ikke er helt "tilfældigt", men samme mønster hver gang, tilføjer det stadig meget uforsigelighed i det umiddelbare shooter-gameplay, da man ikke kan forudsige 100% hvor skuddene rammer.

Jeg er helt med på at alt dette er bevidst gjort, det var det allerførste jeg skrev, men selvom det ikke forhindrer spillet i at være rigtig godt, mener jeg stadig det er et indlysende irritationselement.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HeroldHeroldSkrevet 10/11-14 11:01 
Hvis man er vant til noget andet, så er det nok ja. Planen var oprindeligt også at det skulle have været mere bullet-hell-agtigt, men det blev tonet meget ned pga. begrænsningerne i Flash. Jeg har aldrig været den store fan af bullethell-genren og lignende, så det passer mig nok bedre at spillet er som det er. Dét og så selvfølgelig tilvænningen :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/11-14 00:46 
Apropos Flash, så er jeg virkelig glad for at de har "opdateret" grafikken. Det originale Isaac var næsten ligeså grimt som Castle Crashers, der som bekendt er verdens grimmeste spil. Bevares, Isaac er stadig ikke kønt, men det var da en voldsom forbedring :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 11/11-14 05:42 
Der skulle være en update til Vita versionen der fixer sync problemet.
SumezSumezSkrevet 15/11-14 21:27 
Får man rent faktisk nogensinde noget "gratis" med PS Plus, eller er -alle- deres "free" spil kun den der "du lejer dem indtil din PS+ udløber" deal?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
JmogJmogSkrevet 16/11-14 00:19 
Det er altid kun ting der varer til abonnementet udløber hvis de er gratis. Ting købt med PS Plus rabat er dog ejet til evig tid.
happyEDhappyEDSkrevet 27/11-14 13:00 
Holder de ikke Black friday tillbud i PS Store EU
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 21/12-14 23:20 
Plex er kommet til PS4. Aner ikke hvornår, men desværre er det for Plex Pass brugere only til at starte med.

Vil man betale har man altså muligheden for at streame sine feriebilleder og hjemmevideoer (eller andet), til PS4.

Har prøvet det på andre platforme og det fungerer glimrende, men det er ikke noget jeg gider betale for når det fungerer helt fint gratis.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DarkbeatDarkbeatSkrevet 22/12-14 01:15 
Sejt! Det er også på Xbox One, men endnu også noget der kræver Plex Pass dér.
WehnerWehnerSkrevet 24/12-14 01:48 
Jeg har lige købt Dragon Age: Inquisition til 359,-. Jeg ved ikke, hvor længe prisen holder.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
happyEDhappyEDSkrevet 24/12-14 12:14 
Januar udsalg i PS store part one.

De her tre hapser jeg... Haps!
valiant hearts 37,-
Chariot 62,-
dont starve 52,-
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
JmogJmogSkrevet 01/01-15 16:07 
PS Plus i januar ser dælme godt ud:

Leaving PS Plus:
7th January: Injustice Gods Among Us Ultimate Edition
7th January: Secret Ponchos
7th January: Hitman Trilogy HD
7th January: Deadly Premonition: The Director’s Cut
7th January: Final Horizon
7th January: Titan Attacks (PS4/PS3/PS Vita Cross Buy)

Entering PS Plus:
7th January: inFAMOUS First Light (PS4)
7th January: The Swapper (PS4/PS3/PS Vita Cross Buy)
7th January: Prototype 2 (PS3)
7th January: DuckTales Remastered (PS3)
7th January: Woah Dave! (PS Vita)
7th January: Duke Nukem 3D Megatron Edition (PS Vita)

Er SÅ klar på Duke og Ducktales.
AmbyAmbySkrevet 07/01-15 15:25 
Flere tilbud:
http://blog.eu.playstation.com/2015/01/07/new-discounts-added-playstation-store-january-sale/

Fik Ground Zero for 66 kroner.
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
millenniummillenniumSkrevet 07/01-15 16:02, rettet 07/01-15 16:03 
Hm, ikke det store til PS3 og Vita, udover en svimlende billig Vanquish.

Skal det være downloads så har jeg det bedst med små, casual spil og skæve indie-titler. Ved ikke hvorfor.
The medium is the message.
Bede-xBede-xSkrevet 07/01-15 17:43 
Jmog>
Er SÅ klar på Duke og Ducktales.

Er Duke 60fps på Vita og har det stadig coop?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
2'846 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig