X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Film-trailer-tråden


Svar Sortering
SumezSumezSkrevet 03/05-23 21:02 
I mellemtiden ligner den næste Wes Anderson film i ligeså stor grad en parodi på en Wes Anderson film :P

https://youtu.be/7CdPhrCRc3o
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
2'175 emne(r).

Svar Sortering
BeanoBeanoSkrevet 14/01-11 14:33 
Men de tager jo fejl - det er jo soleklart :D
SumezSumezSkrevet 14/01-11 14:18 
Nik & Jay er der også mange der mener er "udmærket genremusik" og "velproduceret", det er lidt min pointe. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BeanoBeanoSkrevet 14/01-11 14:16, rettet 14/01-11 14:16 
Du må gerne kritisere ham - for mit vedkommende var det at sidestille Fire Brylluper (som jeg anser som en udemærket genrefilm) med Nik & Jay (som objektivt er destilleret afføring) jeg reagerede på.

Nolan syntes jeg ikke er spor overvurderet - så ingen grund til at putte mig i den kasse :)
SumezSumezSkrevet 14/01-11 13:58 
Så forstår jeg ikke hvorfor jeg ikke må kritisere Hugh Grant. :)

Reelt set er jeg temmelig ligeglad med ham, men ved at mange hader hans film, derfor eksemplet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/01-11 13:52 
Det var da saaata.... som man bliver hevet med i fællesskaber herinde.

Jeg er middelmådigt glad for Nolan-film og hader Hugh Grant. Så er det vist på plads.
SumezSumezSkrevet 14/01-11 12:36, rettet 14/01-11 13:35 
Jeg kan snart ikke finde ud af om I seriøst mener at "fire bryllupper" er en god film?

Hyakotake>
Så, ikke drille Sumez. Han besidder den ultimative sandhed om, hvad der er "godt" og "ikke-godt"... og han deler den ikke med pøblen!

Nu var det så mig der postulerede at det var en smagssag, og Herold der mente at det faktum at et flertal mener det er en god film var et utvivlsomt tegn på at pr. fakta er "en god film".
Det er heldigvis ikke min hovedpine hvis I er vilde med Hugh Grant, men de fleste af Jer må da være i stand til at se mindst et af mine nævnte eksempler som overhypet skidt, hvilket gør min pointe valid.
...Især når I uden at blinke kan kritisere Christopher Nolans film for at være vildt overvurderede.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/01-11 12:35, rettet 14/01-11 12:35 
Så, ikke drille Sumez. Han besidder den ultimative sandhed om, hvad der er "godt" og "ikke-godt"... og han deler den ikke med pøblen!
WehnerWehnerSkrevet 14/01-11 12:32 
Det må vi hellere bare lade stå ukommenteret...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
BeanoBeanoSkrevet 14/01-11 12:28 
*slap*
SumezSumezSkrevet 14/01-11 12:25 
Jeg synes de matcher godt :D
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
WehnerWehnerSkrevet 14/01-11 12:25 
Sammenlignede du lige Fire Bryllupper og en Begravelse med Nik & Jay?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SumezSumezSkrevet 14/01-11 12:22 
Herold>
Spørgsmålet er om det stadig handler om smag, når resten af verden elsker den.

Well, jeg har endnu ikke hørt nogen argumenter for hvorfor det skulle være god.
Flertallet elsker jo også The Mummy-filmene, romantiske komedier med Hugh Grant, og Nik & Jay, det betyder stadig ikke det er godt. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/01-11 12:11 
Darken>
"V"?

Jeg har kun hørt skidt om den, men jeg har alligevel lyst til at give den en chance... i hvert fald én sæson.
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/01-11 12:09 
Ah, jeg skulle lige til at nævne, at Monsters måske kunne være derhenad... men jeg har ikke set den endnu, kun trailer (og jeg glæder mig).
BeanoBeanoSkrevet 14/01-11 11:50 
ok - jeg må holde øje med den :)
nerosnerosSkrevet 14/01-11 11:49 
Tjah..nej ikke rigtigt faktisk. Filmen ser sådan lidt mere lyst på tingene :-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 14/01-11 11:35 
Sår'n lidt a.la. The Road?
nerosnerosSkrevet 14/01-11 11:27, rettet 14/01-11 11:28 
Men tro ikke det er en tju-bang film...Det er det langt fra. Jeg var dog meget betaget af selve filmens ide og menneske fortolkning.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 14/01-11 11:24 
Den havde jeg ikke hørt om før nu - lyder ret interessant :)

Monsters
nerosnerosSkrevet 14/01-11 11:22, rettet 14/01-11 11:26 
Monsters er min favorit iøjeblikket!
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 14/01-11 11:18 
Ja enig, ret cheesy og forudsigelig men stadig enorm god popcorn-underholdning :)
WehnerWehnerSkrevet 14/01-11 11:14 
Independence Day synes jeg er bedre, end dens rygte antyder. Ikke at det på nogen måde er en topfilm naturligvis.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
millenniummillenniumSkrevet 14/01-11 10:59 
Så er der selvfølgelig også Cloverfield. Et interessant forsøg, der desværre endte som en hul stiløvelse. Igen: havde sine øjeblikke, men helheden fejlede. Og sikke et robust videokamera. :-P
The medium is the message.
BeanoBeanoSkrevet 14/01-11 10:57 
Jeg er ret vild med Shyamalan's Signs - selvom det ikke er en traditionel sci-fi/invasions film. Mere Hitchcock'sk drama/thriller med andre temaer og hvor invasionen er i baggunden.

...og District 9 er da en herlig film :)
HeroldHeroldSkrevet 14/01-11 10:50 
Spørgsmålet er om det stadig handler om smag, når resten af verden elsker den.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
SumezSumezSkrevet 14/01-11 10:46, rettet 14/01-11 10:46 
Hyakotake>
"District 9" tager en helt anden vinkel på emnet og er virkelig vellykket... men "ægte" alien invasion er det jo heller ikke (hvor menneskeheden er i akut defensiv position mod en multi-mega-overlegen fjende).

Der har vi allerede været, men vil gerne lige for god ordens skyld gentage at jeg synes District 9 er en virkelig pinligt dårlig film. Men det er selvfølgelig en smagssag... åbenbart. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarkenDarkenSkrevet 14/01-11 10:40 
Nu det alligevel er derom at vende... hvordan er den nye "V" serie efter jeres mening? (IMDB har meget blandet meldinger). Synes netop den originale serier er en god "alien invasion" historie, der bygger sig op over tid.
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
HyakotakeHyakotakeSkrevet 14/01-11 10:10 
"District 9" tager en helt anden vinkel på emnet og er virkelig vellykket... men "ægte" alien invasion er det jo heller ikke (hvor menneskeheden er i akut defensiv position mod en multi-mega-overlegen fjende).
SumezSumezSkrevet 14/01-11 09:43 
Er det muligt at lave en god alien-invasionsfilm? Er det nogensinde blevet gjort? Selv de gamle filmklassikere af slagsen kører vel primært på at de dengang var mere skælsættende og netop ses som klassikere.
Det bedste eksempel jeg kan tænke på at Mars Attacks, men det er vist ikke helt det, I leder efter. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 14/01-11 09:19 
Ja den er lidt for tynd det havde været bedre hvis der havde været nogle flere hovedpersoner end bare Tom der kører en One Mans Army :-)

En ting som jeg blev ret utilpas med var den måde de der Aliens sprayede menneske gylle ud over landskabet ligesom for at overleve!
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 14/01-11 08:36 
Helt rigtigt. War of the Worlds har nogle fede scener (tripods der vælter op af vandet, bla.) og et awesome stemning, men helheden er simpelthen for tynd.
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 13/01-11 10:18 
Ja helt enig!

War of the worlds har store problemer efter Tim Robbins kommer ind i filmen det ødelægger den totalt ellers synes jeg der er nogle ret fede scener i den film men det er ikke nok.
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 13/01-11 09:31 
Ja, set i bakspejlet så ser det lidt drøjt ud med invasions/katastrofefilm....

Independence Day: Altså, den var lidt useriøs, ikke?
War of the Worlds: Var vi ikke alle lidt skuffede?
Signs: M Night, tsk tsk tsk...
The Day Earth Stood Still, reboot. redefinition af katastrofe?
SkyLine: Nok Sagt.

Vi må vente og se vinden kan vende...
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 13/01-11 09:17, rettet 13/01-11 09:17 
Ja det ligner jo en rigtig Sci-fi Alien invasion film! Håber ikke den kommer til at skuffe som den forfærdenlige Skyline..
Bashful Neophyte
KalicolaKalicolaSkrevet 13/01-11 08:46 
Det er den vildeste trailer i 2011. Og den bliver kun slået af transformers 3 traileren når den engang udkommer :)

Her er den i 1080p ;)

Battle los angeles 1080p
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 13/01-11 08:32 
Der er vist kommet ny trailer til Battle: Los Angeles

Godt ser det ud!
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 04/01-11 23:41 
Ja det er ikke smukt animerings arbejde hahaha! MEN filmen er rigtig fed, og holder sig fuldstændig tro til universet :-)

Jeg er ret vild med den!
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 04/01-11 23:26 
neros>
Hell Yes :O

Lol, de har i hvert fald ikke haft mange penge at rutte med. Selv de 12 år gamle cutscenes i Starcraft er både bedre animeret og bedre renderet :)
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 04/01-11 23:16 
En film man kommer til at snakke om!

The Fighter
Bashful Neophyte
nerosnerosSkrevet 28/12-10 15:22 
Hell Yes :O

ULTRAMARINES
Bashful Neophyte
XiwanaXiwanaSkrevet 11/12-10 16:15 
Øv, nu troede jeg lige, der var tale om en genindspilning af den "fantastiske" Shaquille O'Neil-superheltefilm "Steel".

Den falske Steel
[inspirational quote here]
nerosnerosSkrevet 11/12-10 15:21 
Real Steel

Bring it!!!!!
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 06/12-10 10:31 
Yeah... Family Guy: It's a Trap

Link...
The medium is the message.
DarkbeatDarkbeatSkrevet 05/12-10 11:11, rettet 05/12-10 11:12 
Sidder og ser Josie and the Pussycats på TV2 Film.... Ikke at den er noget særligt men der er vildt meget baggrunds product placement for Sega og Space Channel 5

http://www.youtube.com/watch?v=XvVhTHJWFr0
millenniummillenniumSkrevet 02/12-10 15:35 
Den vises i Vester Vov vov, som det eneste sted i København.

....ellers kan nettet måske hjælpe lidt.
The medium is the message.
GreaseballGreaseballSkrevet 02/12-10 14:40 
LOL! Den ser for griner ud. Skal ses XD
nerosnerosSkrevet 02/12-10 12:56 
Hell Yeah!
Bashful Neophyte
millenniummillenniumSkrevet 02/12-10 08:56 
ATTER må man erkende at dansk film er håbløst bagud i forhold til vores skandinaviske venner...

Jule-horror fra Finland: Rare Exports
The medium is the message.
nerosnerosSkrevet 18/11-10 10:42 
Hmmm...! Jeg ved ikke helt ;-)
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 18/11-10 10:26 
Green Lantern...

Der er vand i hanen...
2'175 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig