X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Phantasy Star Universe beta


Svar
3of193of19Skrevet 09/10-06 23:16 
SEGA is proud to announce the start of the Open Beta for Xbox 360 on October 11th!. This will be the first chance to play the newest addition to the long running Phantasy Star series. The Beta test period is expected to run until October 18th and will allow participants to play through a portion of the online game. We encourage users interested in the Multiplayer aspects of Ph... Se hele indlægget


Link...
80 emne(r).
1 2 > »

Svar
3of193of19Skrevet 09/10-06 23:16 
SEGA is proud to announce the start of the Open Beta for Xbox 360 on October 11th!. This will be the first chance to play the newest addition to the long running Phantasy Star series. The Beta test period is expected to run until October 18th and will allow participants to play through a portion of the online game. We encourage users interested in the Multiplayer aspects of Phantasy Star Universe to check out all there is to see in the Beta environment!

Getting started is extremely easy! If you want to participate you must have an active Xbox Live Gold account. The Beta will be available for download on the Xbox Marketplace between October 11th and October 12th. Once you have the beta downloaded, you'll be able to play immediately! Once online, we highly recommend the following activities to get the most out of this Open Beta period:

* Create Your Character - Construct the perfect avatar with the robust Character Creation tool that enables players to change their character's body shape and dimensions, hairstyle and color, facial structure and features, and more!
* Meet New People - Head out to the lobby and meet new people! Visit various shops for weapons, clothing and other items and then join or create a squad to embark on missions with new friends.
* Explore the Universe - With three expansive planets to explore, discover the adventures that lie ahead on Parum, Neudaiz, and Moatoob.
* My Room - Create your personal online space by adding items and elements from your adventures, and decorating your My Room with various themes and wallpaper. In here, your Partner Machinery is able to create new weapons and items for you to use in battle, trade with friends, or sell for a profit. Players can also exchange Partner Cards and visit friends in their My Room!
* Customize Your Look - Head to one of the various Clothing or Parts shops located across the Universe and outfit your character with the newest styles.
* Try Different Job Types - Speak to the Guardian Representative located on the fifth floor of the Guardian's Colony to freely change between the three class types: Hunter, Ranger, and Force.
* Create and Sell Items - Craft items from the base materials you find during your adventures using your Partner Machinery. You can even sell these items within player-run Shops!

OMG! Sikke en fed nyhed at komme hjem til!
Og så har jeg fri torsdag-søndag :D

Hvem er med på vognen?

Link...
dRxLdRxLSkrevet 09/10-06 23:22 
Det vil jeg godt, men kan kun spille om aftenen og natten.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 09/10-06 23:23 
HER!
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 09/10-06 23:46 
Lyder spændende :)

Bliver PSU egentligt abonnementbaseret som FFXI eller betaler man kun for spillet?
3of193of19Skrevet 09/10-06 23:55 
Det kommer til at kræve en sølv account + et abonnement som kan købes på Marketplace til 800 points per måned.
Check FAQ'en

FAQ
BeanoBeanoSkrevet 10/10-06 00:07, rettet 10/10-06 00:08 
Ok... følger der en måned GUARDIANS licens med spillet?

Står ikke nævnt, men kunne jo godt være :)
HeroldHeroldSkrevet 10/10-06 00:12 
Er det ikke rimeligt standard efterhånden?

Jeg kunne nok også godt finde på at springe på vognen :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
3of193of19Skrevet 10/10-06 00:14 
Det ved jeg faktisk ikke. Det ville være pænt af dem. Indtil nu har der altid været en gratis måned med PSO spil (to uger ved Blue Burst, men her var clienten også gratis).
Jeg håber bare at jeg vil kunne spille online når jeg får US udgaven med mit danske Gamertag. Hvis man skal hente abonnementet på Marketplace er der ret stor risiko for at det ikke vil være på den danske fra den 24 Oktober...
Bede-xBede-xSkrevet 10/10-06 01:32 
Så længe det er gratis og PAL gamers kan deltage, er jeg med.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 10/10-06 08:44 
Jeg regner også med lige at se, hvad det er, så længe det er gratis :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/10-06 08:47, rettet 10/10-06 08:47 
Me too. Kan nogen oversætte tidspunkterne for tidszone-forvirrede-mig? :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/10-06 12:36 
Noooo!

Lige som min 360 er til reperation i Tyskland :'(
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 10/10-06 15:57 
Det lyder da pænt godt...
især nu hvor jeg er godt kørt ned i Wow verden.. :-D
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
JAAJAASkrevet 10/10-06 16:55 
Sega har tidligere sagt, at der ikke ville følge en gratis måned med PSU, men om det også gælder X360 versionen, ved jeg ikke. De kan jo ret let forsvare det med, at der denne gang er et komplet single player RPG med i pakken.
King ChaosKing ChaosSkrevet 10/10-06 17:23 
JAA>
...at der denne gang er et komplet single player RPG med i pakken.

Og det er jo til stor glæde for dem af os der ikke kan li' andre mennesker ;)
3of193of19Skrevet 10/10-06 23:30 
Er der lige en mod der kan rette trådens titel og erstatte onsdag med "meget snart"?
Damn, og jeg havde planer om at hardcore game betaen fra når jeg kommer hjem fra arbejde i morgen.
Håber det bliver senest fredag...

Link...
JAAJAASkrevet 11/10-06 12:07 
King Chaos>Og det er jo til stor glæde for dem af os der ikke kan li' andre mennesker ;)

Jeg ved ikke helt, om det skal forstås sådan, at du er ligeglad med single player RPG'er, eller som en joke om at du ikke synes vanvittigt godt om Live folket.

Hvis det er det første, må jeg igen pointere, at der er tale om et 100% fuldt udbygget RPG fuldstændigt på linje med FF eller Kingdom Hearts eller hvad har vi. Sega kan med ro i sindet lade folk betale for online delen fra første dag.
HeroldHeroldSkrevet 11/10-06 12:20 
Christian er det eneste mennesker jeg kender, der vil spille MMORPG'er uden indflydelse fra andre mennesker. Derfor :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
King ChaosKing ChaosSkrevet 11/10-06 12:27, rettet 11/10-06 13:04 
Præcis. Jeg er grundlæggende stor fan af rpg'er (andet ville vel også være mærkeligt... set i lyset af hvor jeg "kommer fra"). Jeg havde OGSÅ stor fornøjelse af både City of Heroes og WoW... men jeg havde noget svært ved at forstå hvorfor de andre spillere begyndte at snakke til mig når jeg bare gik og hyggede mig... ;)

Edith: Oblivion var til gengæld lige er MMORPG efter mit hoved :D
3of193of19Skrevet 11/10-06 23:38 
Beta sitet er blevet opdateret og betaen kommer nu "denne weekend", så sandsynligvis i løbet af fredagen.
JAAJAASkrevet 12/10-06 01:21 
KC: Hehe, så er jeg med, og har det ofte på samme måde. Eller rettere, jeg har det virkelig sjovt med at spille med folk, men problemet er, at de fleste bruger over 50% af tiden på at snakke. 5% er nok til mig, med mindre man decideret holder en pause.
SephirothSephirothSkrevet 13/10-06 11:27 
Så er betaen oppe - 940 MB!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
3of193of19Skrevet 13/10-06 11:49 
92%, ses online!
Damn er jeg glad for jeg opgraderede til 24Mbit :D
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 13/10-06 11:56 
YEA! Sætter den til med det samme så er jeg klar når jeg kommer fra arbejde!
Spiller nu: Phantasy Star IV
BeanoBeanoSkrevet 13/10-06 12:32 
3of19>
Damn er jeg glad for jeg opgraderede til 24Mbit :D

Bare ærgeligt at MS's skod servere kun kører 512kbs op ;)
FizbanFizbanSkrevet 13/10-06 14:14 
hmmm serveren tillader mig ikke at connecte =(
Må hellere lige se om der er noget at gøre..
Spiller nu: Rocket League, World Of Warcraft
dRxLdRxLSkrevet 13/10-06 15:39 
Hiver den i aften, regner med at være på efter 21.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
psychomantispsychomantisSkrevet 13/10-06 16:50, rettet 13/10-06 16:50 
Jeg er muligvis også på i aften.
WehnerWehnerSkrevet 13/10-06 17:27 
Så er den nede. Jeg kigger i hvert fald forbi online i aften.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SephirothSephirothSkrevet 13/10-06 18:00 
Jeg kigger osse forbi i aften -

Gamertag: Mista Andersen
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
DeluxScanDeluxScanSkrevet 13/10-06 19:24 
Har hentet skidtet, men det crashede for mig, da jeg prøvede. Prøver igen senere i aften.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 13/10-06 20:18 
hmm.. jeg har ikke oplevet problemer...
jeg har spillet det sammen med novotex i ca 2 timer...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
KalicolaKalicolaSkrevet 14/10-06 00:57 
demoen crashede også hos mig, mit i tutorialen... Det er et ganske nydeligt spil. Men han svinger godt nok det sværd langsomt.
For The Love Of The Game
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/10-06 01:05, rettet 14/10-06 01:16 
Darknon>
demoen crashede også hos mig, mit i tutorialen...

Det gør den hos de fleste.

Det er et ganske nydeligt spil. Men han svinger godt nok det sværd langsomt.

Nej det gør han egentlig ikke. Man skal godt nok have noget af en overmenneskelig styrke for at svinge så gigantiske sværd hurtigere. Men du har heldigvis andre våben til rådighed fra start, dem kunne du jo skifte til.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 14/10-06 01:51 
Jeg vil også være med, er på derinde om små ti minutter :-)

Look for DANNYDK :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
WehnerWehnerSkrevet 14/10-06 11:22 
Det var meget hyggeligt et stykke tid, men interfacet og navigeringen blev ret hurtigt frustrerende. Er dog frisk igen i løbet af weekenden, hvis det er.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SephirothSephirothSkrevet 14/10-06 15:09 
Ja, utroligt fustrerende- først at finde hinanden og så at finde ud af, hvor missionerne finder sted og komme samlet derhen! Og pludselig var, der ingen der kunne (gad) høre mig...!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
dRxLdRxLSkrevet 14/10-06 15:14 
Vi kunne godt høre dig. Men ikke forstå et ord af hvad du sagde pga. "voice jitter".

Min oplevelse af PSU var også en noget rodet, lag præget og semi-frustrerende oplevelse.

Jeg synes godt Sega kunne have skælet lidt mere til Blizzard for at se hvordan det skal gøres.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 14/10-06 15:19 
Eller Bungie's brugerflade for den sags skyld.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 14/10-06 16:48 
dRxL>
Min oplevelse af PSU var også en noget rodet, lag præget og semi-frustrerende oplevelse.

Jeg var af samme opfattelse efter i går. I forhold til andre Livespil er det svært at finde hinanden, joine parties og komme igang med missioner. Man kan faktisk ikke sende en normal invite, så vidt jeg lige kunne se. Efter man har mødt folk i spillet og forladt, kan man heller ikke se dem på sin "recent players" liste, hvilket er lidt frustrende, hvis man bare vil sende en hurtig friendrequest. Folks navne er ikke nødvendigvis deres Gamertag...

Laggen var også helt ekstrem. Absolut det dårligste på noget Live spil overhovedet, jeg har prøvet.

Det hele ændrede sig dog, da jeg spillede idag. Der var kun lidt lag i byerne, hvilket ikke betyder noget og efter man får lidt forståelse for spillet, bliver det også ganske behageligt at gå på missioner. Når man kender systemet, er det ikke så slemt at mødes og finde missioner.

Synd at opstartsfasen er så elendig, men det uagtet, så skal jeg have det :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
3of193of19Skrevet 14/10-06 16:56 
Ja, spillet har en væsentlig stejlere indlæringskurve end f.eks. WoW.
Men når man først har checket hvordan lobby og mission systemet hænger sammen er det fedt. Især at man ikke har de problemer som i andre MMO'er at folk spiller på forkellige servere (indtil videre i hvert fald, JP PS2/PC har faktisk to "Worlds").
Futtede rundt med nogle venner på Parum i Relics området for at grinde lidt XP og Mission Points og de missioner er en del sovere end Linear Line missionerne på C.
Glæder mig meget til at få prøvet missionerne på Neudiaz i morgen og evt. B rank Linear Line halløj (skal til en arbejdsrelateret fest om lidt...).

Hvis Sega kan få bugt med voice problemerne bliver det rigtig godt tror jeg.
Jeg kan i hvert fald se mig selv falde i fælden med det her et godt stykke tid.
WehnerWehnerSkrevet 15/10-06 02:51 
3of19>
Men når man først har checket hvordan lobby og mission systemet hænger sammen er det fedt.

Korrekt. Efter seks timer i træk med Bede og Zarfax må jeg sige, at mit førstehåndsindtryk har ændret sig til noget markant mere positivt. En slags moderne Gauntlet er det :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 15/10-06 03:45 
Spillet er superfedt, når man kommer over opstartsvanskelighederne.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/10-06 18:07 
Har de fjernet betaen igen, eller kræver det us konto?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
dRxLdRxLSkrevet 15/10-06 18:19 
Jeg downloadede den med en dansk konto.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/10-06 18:21 
Hmm så er den nok pillet af igen ØV :'(
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
WehnerWehnerSkrevet 15/10-06 19:29 
Den var kun oppe i to dage.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
WehnerWehnerSkrevet 15/10-06 23:48, rettet 15/10-06 23:49 
Nå, jeg blev level 11 i weekenden og er overrasket over hvor appellerende MMORPG'er egentlig er. Intet under at WoW blev det hit, det blev.

Ved nogen (3of19) om man kan fortsætte med sin karakter, når det udkommer, eller om man skal lave ny? Jeg gætter på det sidste...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
dRxLdRxLSkrevet 16/10-06 03:14 
For mig var "crack-effekten" i WoW meget værre end med PSU.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
WehnerWehnerSkrevet 16/10-06 09:37 
Det tror jeg også den ville være for mig. Jeg kan bare se, at når et MMORPG ikke behøver være bedre end denne demo trods alt er, så er det noget grimmer noget.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
80 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig