X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Filmsnak


Svar
jaesjaesSkrevet 03/10-06 16:18, rettet 03/10-06 16:26 
Luc Besson har pensioneret sig selv som filminstruktør. Det er et par måneder siden det kom frem, men jeg følger ikke så meget med i den slags, så jeg har først læst det i dag. Det har vist heller ikke været nævnt herinde.

Det er da lidt vildt. I hvert fald har han for mig altid stået som noget nær det perfekte bindeled mellem den franske og den amerikanske filmtradition. Han har da ... Se hele indlægget


Film-making is such a demanding mistress.
1'802 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Svar
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 03/11-09 02:13 
Apropos The Thing, har jeg hørt - men endnu ikke set - at en af nyere tids film sammenlignes hermed: http://www.imdb.com/title/tt1235448/]The Thaw (2009)[/LINK]" target="">The Thaw (2009).

Og pas på - jeg hørte det i et andet (udenlandsk) forum af en enkelt bruger.

Så har nogen set den? Den er ude på Blu-ray.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RaGeRaGeSkrevet 03/11-09 07:41 
Har set den og den er slet ikke i samme liga som the thing, men filmen minder dog lidt om den og kan godt anbefales.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
nerosnerosSkrevet 03/11-09 08:40, rettet 03/11-09 08:41 
Jeg har tænkt på om jeg skulle se den film The Thaw, men traileren fik mig på andre tanker. Jeg får det nemlig meget dårligt med kakerlakker-parasitter :-(
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 03/11-09 09:33, rettet 03/11-09 09:35 
Jep, Thaw er i retning af Thing... men ligger et pænt stykke under karaktermæssigt. Jeg vil også anbefale den, hvis man kunne lide Thing og gerne vil have mere i samme stil.

EDIT: Den kan også fås på DVD

til en ca. 100 kronerz
jaesjaesSkrevet 03/11-09 12:23 
Neros/Killerbean: Tak for forslag. Jeg hapser nok et par stykker af dem på et tidspunkt.
nerosnerosSkrevet 15/11-09 13:12 
Nu kommer der en ny Predator film.

New Predator Movie Gets Cast
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 15/11-09 14:08 
Med Robert Rodriguez på projektet det godt nyt :)
nerosnerosSkrevet 15/11-09 14:17 
Ja det er meget godt :-)
Bashful Neophyte
jaesjaesSkrevet 12/01-10 15:01 
Jeg så Casshern i går (dvs. halvdelen) og er blevet tændt på at se nogle film med en visuel æstetik, som er både flot og som minimum en smule unik. Jeg synes ikke, der findes så forfærdelig mange film, der gør dette, så er der ikke nogen, som har nogle anbefalinger?

Jeg tænker helst en kombination af flotte omgivelser og brugen af flotte/interessante visuelle virkemidler som lys, farver, skygge, klipning og effekter. Ikke kun flotte omgivelser alene, den slags film er der jo et utal af.

Af hvad jeg selv lige kan komme på, som jeg har set:
The Wall (bl.a indsatte animerede klip)
Sunshine (ikke voldsomt unik, men interessant brug af lys)
Blade Runner (smuk brug af lys)
Delicatessen (så vidt jeg husker interessant brug af farver og billedstøj, dog vist ikke særligt unikke omgivelser)

Jeg har ikke set den, men en film som Sin City falder vel også indenfor rammen.
KTCKTCSkrevet 12/01-10 15:13 
Hvis man siger "Sin City", må man vel også sige "300".
Og så kan jeg også godt lide "A Scanner Darkly", som benytter sig af rigtige optagelser med en slags cell-shading filter. Først irriterede det mig, men i retrospekt giver det mening og gør filmen mindeværdig på en helt anden måde.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Alf81Alf81Skrevet 12/01-10 15:40 
City of Lost Children og The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford. Sidstnævnte er måske den smukkeste film jeg nogensinde har set, rent æstetisk.
Ting om dét og pis.
SumezSumezSkrevet 12/01-10 15:48, rettet 12/01-10 15:48 
KTC>
Hvis man siger "Sin City", må man vel også sige "300".

Både og. Jeg synes at stilen i 300 er klodset og grim. Dyr og velgjort, ja, men ikke mere æstetisk end Avatar og The Phantom Menace. Stilen i Sin City synes jeg derimod er gennemført cool.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
la0sla0sSkrevet 12/01-10 16:04 
Alf81>
City of Lost Children og The Assassination of Jesse James by the Coward Robert Ford. Sidstnævnte er måske den smukkeste film jeg nogensinde har set, rent æstetisk.

AssJames er virkelig en fantastisk film, enormt smuk. Det er filmkunst. :)
Hvad sker der?
HeroldHeroldSkrevet 12/01-10 16:07 
Sumez>
KTC>
Hvis man siger "Sin City", må man vel også sige "300".

Både og. Jeg synes at stilen i 300 er klodset og grim. Dyr og velgjort, ja, men ikke mere æstetisk end Avatar og The Phantom Menace. Stilen i Sin City synes jeg derimod er gennemført cool.

Den ligger til gengæld ret tæt op af tegneserien, der er ret grov i kanterne.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/01-10 16:21 
Jeg har ikke set den endnu, men har læst at "The Fall" skulle være utroligt flot (check traileren).

IMDB
http://www.imdb.com/title/tt0460791/

Trailer
http://www.apple.com/trailers/independent/thefall/
CoreCoreSkrevet 12/01-10 20:24, rettet 12/01-10 20:25 
The Age Of Innocence har jeg altid syntes var vanvittig flot, og Australia har også en lækker visuel side. Det samme har Moulin Rouge hvis man kan tage musical-faktoren.

Og Pitch Black får også et point for filtrene.

EDIT: Jeg har i øvrigt også hørt lignende gode ting om The Fountain, men den har jeg endnu ikke set selv.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 12/01-10 20:36 
Hyakotake>
Jeg har ikke set den endnu, men har læst at "The Fall" skulle være utroligt flot (check traileren).

IMDB
http://www.imdb.com/title/tt0460791/

Trailer
http://www.apple.com/trailers/independent/thefall/

Jeg har set den på BR - absolut flot film.

Og spøjst fascinerende...
http://www.playright.dk/forumemne.php?id=21876&sort=0&start=840#430760
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
jaesjaesSkrevet 12/01-10 22:59 
Tak skal I have, der er lidt at undersøge nærmere.
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 12/01-10 23:29, rettet 12/01-10 23:30 
jaes>
Jeg så Casshern i går (dvs. halvdelen) og er blevet tændt på at se nogle film med en visuel æstetik, som er både flot og som minimum en smule unik. Jeg synes ikke, der findes så forfærdelig mange film, der gør dette, så er der ikke nogen, som har nogle anbefalinger?

Halvdelen? :) Den film har det med at splitte publikum. Synd at den endnu ikke er i HD. Nu var det vel den originale, lange udgave og ikke den skamklippede US-udgave?

Samme instruktør har lavet semi-opfølgeren http://www.imdb.com/title/tt1054122/]Goemon[/LINK]" target="">Goemon, som havde premiere i Japan i efteråret 2009 (ude på japansk dvd, men uden engelsk tekst). Den har generelt fået bedre kritik end Casshern.

Jeg tør ikke helt anbefale følgende film som ren underholdning, men den falder helt sikkert i den kategori, du efterlyser - http://www.imdb.com/title/tt0212712/]2046[/LINK]" target="">2046: Meget fascinerende brug af farver og "Blade Runner"-look. Filmen udspiller sig for det meste i et fremtidstog (alene dén setting er ret unik).
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
jaesjaesSkrevet 12/01-10 23:55, rettet 13/01-10 00:04 
SkyblazeR>
Halvdelen? :) Den film har det med at splitte publikum. Synd at den endnu ikke er i HD. Nu var det vel den originale, lange udgave og ikke den skamklippede US-udgave?

Den er ca. 2 timer og 20 minutter, ved ikke hvilken udgave det er.

Vil se den færdigt på et tidspunkt, det endte bare med at passe dårligt i går. Synes den er god, men tænkte sjovt nok at der var lidt for meget tegnefilms-logik over handlingen (eller hvad man nu skal kalde logik, der overgår Hollywood-logik i anti-realisme) og så så i dag på nettet, at den netop er bygget over en tegnefilm :)

Nu hvor jeg ved det, vil den nok fungere bedre for mig. Men allerede i går syntes jeg da, at den har flere gode elementer.

EDIT: Jeg nåede forresten til et sted med en nærmest superhelte-agtig kamp, så havde naturligvis gættet, at den ikke er ment som at være realistisk, og filmen blev da allerede lidt bedre da det var på plads.
SumezSumezSkrevet 13/01-10 00:07, rettet 13/01-10 00:07 
SkyblazeR>
Halvdelen? :) Den film har det med at splitte publikum. Synd at den endnu ikke er i HD. Nu var det vel den originale, lange udgave og ikke den skamklippede US-udgave?

Hvad er skåret væk? Jeg har set den hhv. på Copenhagen Film Festival, da den blev vist der, og på den danske dvd-udgivelse, kan ikke huske nogen forskelle.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/01-10 01:47 
Jeg så også Casshern første gang på CFF2004 - den japanske udgave på 140 min. Der er cuttet godt en halv time af US-udgaven, der ironisk nok er udgivet som Director's Cut. Lige så slemt er citatet på coveret: "Better than both MATRIX sequels put together,"

Dreamworks maltrakterede jo US-udgaven så meget, at instruktøren efter sigende ikke vil kendes ved den (i de interviews, jeg har læst, nægter han at udtale sig om årsagen). Jeg har ikke rigtig fundet sammenligninger af de to udgaver, men læste i et fora, at i hvert fald animations-/dukkesekvensen er klippet væk.

Glæder mig til at se Goemon, der skulle være bedre end Casshern, både episk og teknisk.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/01-10 01:56 
jaes>
Vil se den færdigt på et tidspunkt, det endte bare med at passe dårligt i går. Synes den er god, men tænkte sjovt nok at der var lidt for meget tegnefilms-logik over handlingen (eller hvad man nu skal kalde logik, der overgår Hollywood-logik i anti-realisme) og så så i dag på nettet, at den netop er bygget over en tegnefilm :)

I den anledning linker jeg lige til det første danske medie (så vidt jeg husker), der dækkede både filmen og tegnefilmen (OVA'en) i forbindelse med CFF2004-festivalen...

http://www.eiga.dk/anmeldelse.php?id=14
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
jaesjaesSkrevet 13/01-10 18:23 
Min har også Matrix-sammenligningen på coveret, selvom det tilsyneladende er den japanske udgave :)
SumezSumezSkrevet 13/01-10 19:36 
Samme her.
Er stadig meget nysgerrig efter hvad der er klippet ud i US-udgaven.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 13/01-10 19:53, rettet 13/01-10 19:56 
Nå ja, citatet er på dansk på Asian Vision-udgaven, der vel er tæt på identisk (lyd og billede) med den japanske DTS-udgivelse (dog uden ekstramaterialet), som jeg har (Limited Edition på 3 dvd'er).

Ellers kan jeg anbefale den engelske Special Edition (metalboks med 2 dvd'er) med engelsktekstet kommentarspor med Kiriya, 11 slettede scener (ud over filmens 142 min!), 13 min ekstra footage - men desværre ikke DTS.

Jeg har vist også den thailandske udgave liggende et sted, men tror den ligger den i folie endnu... :)

Er jo også nysgerrig efter at se US-udgaven, men venter lidt på, om den ikke kommer i BR-format.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
nerosnerosSkrevet 03/02-10 22:35 
Jeg har lige set Pitch Black igen iaften. Det er stadig en mega fed sci-fi film. Vin Diesel plus de andre skuespillere gør et fantastisk arbejde med den her film. Superfed setting på den mørke planet. Elsker Riddick universet!

og så var det lige man fandt ud af det her :D
Bashful Neophyte
KajikaKajikaSkrevet 04/02-10 01:39 
Jeg er ogsaa selv stor fan af Riddick universet, og specielt Pitch Black er fantastisk god. Der er annonceret baade en 3'er og 4'er, de gaar dog hoejst sandsynligt straight to DVD/BR.

Og saa bliver den R-rated :)
Spiller nu: Final Fantasy XI: The V..., World Of Warcraft [Coll...
nerosnerosSkrevet 04/02-10 09:11 
Nåh fedt, men jeg håber det ikke bliver en 13+ rating.
Bashful Neophyte
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 05/02-10 17:51, rettet 05/02-10 17:53 
De første "planer" om - eller optakten til - den nye "Pitch Black"-film kunne i øvrigt høres på kommentarsporet med Twohy/Diesel til The Chronicles Of Riddick (i hvert fald på den Blu-ray-udgivelse, jeg har). Dvs. det er et nyere kommentarspor, der blev produceret i vistnok starten af 2009, og som kan hentes online via menuens bonusmateriale på Blu-ray.

Så vidt jeg husker fra sporet, vil Twohy med den tredje film søge tilbage til det, der gjorde Pitch Black til en meget mere "mørk og rå" film end fortsættelsen (omend TCoR ved andet gennemsyn på Blu-ray nu ikke virkede som en helt skidt film, hvilket ellers var mit indtryk efter bio-oplevelsen...).

Pitch Black er blandt de syfy-gysere, der har gjort størst indtryk på mig. Og vel enkelt set blandt de få film - herunder Event Horizon - der har formået at blive så kult med tiden, at den af mange betragtes som en helt ekstraordinær filmoplevelse. Vi skal tilbage til Aliens, før jeg selv kan sige noget tilsvarende om andre film i den genre.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 05/02-10 17:52 
BTW, har nogen set den nye "Alien/Event Horizon"-agtige film Pandorum (2009) med bl.a. Dennis Quaid?

http://www.imdb.com/title/tt1188729/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
HyakotakeHyakotakeSkrevet 05/02-10 17:54 
Kort svar: Ja! :-) (Jeg vil gerne se den igen snarest, så jeg bestiller den snart)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 05/02-10 18:11, rettet 05/02-10 23:05 
Den canadiske udgave fås ret billigt (~DKK 126,55) og er regionsfri (US-udgaven er regionslåst):

AU: http://www.axelmusic.com/productDetails/065935831655
US: http://www.axelmusic.com/productDetails/013138306685

Begge er desværre uden DTS. Men det har EU-udgaven, der lander d. 15/2:

Filmsnak
http://www.amazon.co.uk/Pandorum-Blu-ray-Eddie-Rouse/dp/B002U573US/ref=sr_1_2?ie=UTF8&s=dvd&qid=1265389215&sr=8-2

Der er også DTS på HK-udgaven (prisen er lige lovlig høj):

http://www.yesasia.com/global/pandorum-blu-ray-hong-kong-version/1021926282-0-0-0-en/info.html

EDIT: rettet til "canadiske"
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 05/02-10 18:28 
Er 127kr "ret billigt" for en film? Ok, det er blu-ray, det tæller selvfølgelig for noget, men det er ikke lige nogen jeg går ud og smider, når man kan få et utal virkelig gode film for 30-50kr :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 05/02-10 20:22 
Thief på DVD er set til 25 kroner i Netto, og det er det bedste film tilbud jeg har set længe. En af de bedste Michael Mann film overhovedet.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
KTCKTCSkrevet 05/02-10 20:28 
Pandorum er en ganske fin film, og jeg var godt underholdt fra start til slut. Der er en del lettere skjult humor i filmen, som faktisk fungerer godt med den ellers meget voldsomme og rå gyserstemning. Det er sådan en film, som har en nogle ganske gode twists, som dog ikke er så interessante at man får lyst til at gense filmen med det samme.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AzzkikrAzzkikrSkrevet 05/02-10 21:21 
Hvilken humor hentyder du til? Jeg synes ikke umiddelbart jeg kan genkende det i filmen.

Det er en ok film, dog ikke en jeg kunne finde på at se igen.
HeroldHeroldSkrevet 05/02-10 21:25 
Klipningen er da til at grine af en gang imellem :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
KTCKTCSkrevet 05/02-10 22:41 
Nu vil jeg ikke spoile noget, men der er noget med en meget ung figur, som jeg morede mig lidt over, og så er dialogen heller ikke uden charme visse steder.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
NaieraNaieraSkrevet 05/02-10 22:49, rettet 05/02-10 22:53 
SkyblazeR>
Begge er desværre uden DTS. Men det har EU-udgaven, der lander d. 15/2:

De har TrueHD. Det er også et tabsfrit format.

I øvrigt er det en Canadisk udgave du også linker til. Jeg kan slet ikke finde en Australsk udgivelse af filmen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 05/02-10 22:50, rettet 05/02-10 23:04 
Sumez>
Er 127kr "ret billigt" for en film? Ok, det er blu-ray, det tæller selvfølgelig for noget, men det er ikke lige nogen jeg går ud og smider, når man kan få et utal virkelig gode film for 30-50kr :P

Ment som "ret billigt" ift. US-udgaven hos Axel og HK-udgaven hos YesAsia. Men ikke billigt nok til, at jeg vil købe den canadiske uden DTS...

EDIT: rettet til "canadiske"
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 05/02-10 22:56, rettet 05/02-10 22:56 
Hvor købes denne australske udgave du bliver ved med at referere til? :p

Og igen: TrueHD er også et tabsfrit format. Det kan ligeså meget som DTS-HD MA.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 05/02-10 23:03, rettet 05/02-10 23:18 
Naiera>
SkyblazeR>
Begge er desværre uden DTS. Men det har EU-udgaven, der lander d. 15/2:

De har TrueHD. Det er også et tabsfrit format.

I øvrigt er det en Canadisk udgave du også linker til. Jeg kan slet ikke finde en Australsk udgivelse af filmen.

Men den ukomprimerede 5.1- og 7.1 TrueHD-kvalitet (og DTS-HD for den sags skyld) kan vel ikke opleves med bare optisk kabel fra PS3 til receiver? Det kræver mig bekendt noget lydoverførsel via bl.a. HDMI.

My bad mht. "australsk". Det må være tegn på, at nogen trænger til briller.... :/

EDIT1: 5.1 tilføjet.
EDIT2: DTS-HD tilføjet.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 05/02-10 23:15 
Naiera>
Hvor købes denne australske udgave du bliver ved med at referere til? :p

Foretrækker du den "australske" da? :) Hvis det gør en forskel, så er den canadiske - dvs. den jeg kaldte for australsk - regionsfri ifølge diverse kilder...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
NaieraNaieraSkrevet 06/02-10 01:33 
Der er ingen australsk udgivelse. Det faldt mig i øvrigt slet ikke ind, at nogle stadigvæk lyttede til gammeldags lyd :p

Rart nok at filmen bliver nævnt her i tråden; af ukendte årsager er den fuldstændig gået min næse forbi, så jeg har aldrig fået den bestilt. Nu har jeg snuppet en US-udgave solgt af en englænder på eBay. Det må være den hurtigste måde at få den hjem på.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 06/02-10 18:37, rettet 06/02-10 18:39 
Derfor "australsk" i citationstegn i mit forrige indlæg. :) Jeg så i et forum, at den lander i marts, hvis du har tænkt dig at vente på den... ;)

Det er da muligt "optisk lyd" er gammeldags, men det er langtfra ringe lyd. Men nok især hvis man endnu ikke har hørt den ukomprimerede HD-lyd.

TrueHD via optisk, der begrænses til 640 kpbs, kan heller ikke kaldes for dårlig lyd (ikke at nogen har gjort det) med det rette udstyr. Det må jeg jo så specielt erkende efter at have set den nye "Star Trek 90210", som jeg kom til at købe uden DTS. Den leverede jo varen næsten som håbet, men manglede lige den sidste slagkraft til være en virkelig mindeværdig oplevelse. En af trailerne fik mig mig vist til at forvente lidt for meget...
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
nerosnerosSkrevet 01/03-10 23:14 
Nogen der ved om der kommer en Serenity 2?
Bashful Neophyte
HyakotakeHyakotakeSkrevet 02/03-10 01:59 
For at sige det mildt: Not bloody likely!

Sidste "nyt" er ved at være 2-3 år gammelt... og filmen afrunder jo også hele serien, så der som sådan ikke er "behov" for mere.

S2 no go
nerosnerosSkrevet 02/03-10 08:00 
Ok øv det er ellers en ganske udmærket film ;-)
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 02/03-10 08:51 
Det er en endnu bedre serie :D
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
1'802 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig