X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

PGR 4

Reply
fumfumSkrevet 11/09-06 20:11 
Det ser ud til, at vi snart får flere nyheder på bordet angående Gotham Racing. Jeg glæder mig, og håber de render i retning af PGR2. 3'eren var da god, men ikke så god som 2'eren.

Peugot afslører.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
jaesjaesSkrevet 13/05-07 19:09 
Ny in-game trailer. Ser rigtig godt ud. Men jeg håber, der kommer flere baner som ikke er bybaner denne gang, ellers kommer jeg nok til at springe over igen ;)

"The rain in... St. Petersburg?"
BeanoBeanoSkrevet 13/05-07 20:06, rettet 13/05-07 20:09 
fum>
Jeg glæder mig, og håber de render i retning af PGR2. 3'eren var da god, men ikke så god som 2'eren.

Helt enig - 3'eren var skam god men en anelse launch-rushed.

Læste et sted at der kommer 11 byer med i 4'eren så man kommer nok ikke til at savne baner som i 3'ren... specielt hvis de har arbejdet videre med bane/rute designeren :)

jaes>
Men jeg håber, der kommer flere baner som ikke er bybaner denne gang, ellers kommer jeg nok til at springe over igen ;)

Nej da!!.... MSR/PGR har altid handlet om street-racing :)
jaesjaesSkrevet 13/05-07 20:13, rettet 13/05-07 20:14 
Beano>
Nej da!!.... MSR/PGR har altid handlet om street-racing :)

Det er jeg klar over. Men uden at gå på kompromis med seriens sjæl, kunne de jo godt ændre det til 75% gaderæs og 25% på landevej og/eller banekørsel. Det kan næsten kun være win-win for dem - de mister næppe mange eksisterende kunder, og får sandsynligvis en del nye. Bykørsel og nattekørsel = bah ;)
BeanoBeanoSkrevet 13/05-07 20:18 
For afvekslingens skyld kunne det vel være ok :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 14/05-07 00:01 
Jeg håber at de vender tilbage til Kudos stilen, eller hvert fald kører den sideløbende med den mere rene racing stil, som er blevet mere og mere fremherskende siden PGR 1.

I PGR 3 var Kudos jo nærmest en påklistret unødvendig ting, bortset fra Cone Challenges selvfølgelig, som jeg personlig ikke bryder mig så meget om.

Mine fedeste oplevelser med serien havde været de løb, hvor man skulle balancere at få nok Kudos, men samtidig nå i mål i passende tid.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Login for at besvare
Username
Password
Remember me