X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Burnout 5 på vej fra EA


Svar
Per SPer SSkrevet 29/08-06 19:45 
Ubeskåret pressemeddelelse fra EA, inklusiv PR-gejl:

GUILDFORD, England--(BUSINESS WIRE)--Aug. 29, 2006--Buckle up and prepare to unleash automotive anarchy in the ultimate burner's paradise. Electronic Arts (NASDAQ:ERTS) today announced that Burnout(TM) 5 is in development for the PlayStation(R)3 computer entertainment system and Xbox 360(TM) video game system from Microsoft(R).

Burnout 5 gives players license to wreak havoc in Paradise City, the ultimate seamless racing battleground, with a massive infrastructure of traffic-heavy roads to abuse. Gone is the need to jump in and out of menus and aimlessly search for fun like many open world games; in Burnout 5, every inch of the world is built to deliver heart-stopping Burnout-style gameplay. Every intersection is a potential crash junction and every alleyway is an opportunity to rack up moving violations.

Of course, rules are made to be broken, and when gamers enter Paradise City, they're assigned a Drivers License that quickly begins to amass a record of player's most aggressive, reckless and destructive exploits behind the wheel. But it's not the law that's eyeing player's progress ... when gamers push things too hard they'll be squaring off against the city's most infamous burners, and these legends aren't interested in who crosses the finish line first.

"Burnout 5 is a complete reinvention of the series, built from the ground up for the PlayStation 3 and Xbox 360," said Alex Ward, director of game design at Criterion Games. "To create truly next-generation gameplay, we needed to create a truly next-generation game, from top to bottom."

Burnout 5 also delivers the next level of speed and destruction, with brand new next-generation technology allowing gamers to literally rip their cars in half, in the most explosive pile-ups in the series' history.

Burnout 5 will ship in 2007 under the EA(TM) brand and was developed by Criterion Games in Guildford, UK. For more information about the Burnout franchise, please visit http://ea.com or our press Web site at http://info.ea.com. For more information about Criterion Games, please visit http://www.criteriongames.com.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
JAAJAASkrevet 30/08-06 05:49 
Ak. Hvad der i foerste omgang var en glimrende arcade racer er nu komplet degenereret til endnu en gang hjernedoed vold og oedelaeggelse. Soergeligt.
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/08-06 07:56 
Måske er jeg ukritisk, men jeg har haft det sjovt med alle de foregående.
KilroyKilroySkrevet 30/08-06 09:41 
Jeg synes netop at al den ødelæggelse var sjov. Jeg håber dog at Crash-systemet, og hele spillet generelt, ligger sig tættere på Burnout 3 end på Revenge. At kunne smadre traffik i så let som ingen ting, plus et Crash Junction system der lå tættere på Tiger Woods end Burnout ødelagde lidt oplevelsen for mig...
Kilroy Was Here
King ChaosKing ChaosSkrevet 30/08-06 09:59 
Der er jeg så enig... men jeg synes stadig det er ok sjovt.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 30/08-06 10:40 
Kilroy - har du ikke spillet 360 versionen af Revenge?
De har i hvert fald fjernet "golf meteret"

Jeg har lidt svært ved at gennemskue, præcis hvordan de har tænkt sig at spillet skal være en sandkasse for racing.

Og taget i betragtning, at Burnout ikke just er menu-let, vil jeg se det før jeg tror på "Gone is the need to jump in and out of menus..."

Jeg har haft det rigtig sjovt med Takedown og begge versioner af Revenge, især 360 versionen, som de har forbedret på nogle fede måder, så jeg glæder mig til en ny gang Burnout.
Når det er sagt, glæder det mig, at de i hvert fald på papiret, tænker spillet helt forfra.
Jeg ville hade hvis Burnout gik hen og blev FIFA med biler.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
millenniummillenniumSkrevet 30/08-06 10:51 
Sikke engang PR ørl, men det er jo også EA - svaret på spilindustriens pølsefabrik.

Jeg var også super fan af BurnOut 3, for det havde trods alt en del innovationer ift. til de tidligere versioner, samt en kick-ass engine. - Men nu er de vidst ved at gå fallit igen. Nu mærkede jeg heller ikke menu-jumping som et radikalt problem, men EA skal jo finde på noget at blære sig med. Sandkassen lyder som en lidt skråsikker íde. Istedet for at finde på den slags tvivlende idéer, burde de måske hellere overveje nogle stillistiske og æstetiske ændringer, der kunne gøre spillet sejere og flottere. - Og måske droppe den forbandede overgearede surfer-rocker :)
The medium is the message.
KalicolaKalicolaSkrevet 30/08-06 13:37 
Burnout 5... JAAAAAAA!!!!! :-D
For The Love Of The Game
KTCKTCSkrevet 31/08-06 01:39 
Jeg frygter at serien efterhånden bliver mere og mere som NFS, og at der går FIFA i den, da jeg synes de seneste udgaver er gået i den retning. Men jeg har da også haft det meget sjovt (men også bandet over sværhedsgraden hvis man vil nå 100%) i de sidste par spil, så jeg krydser fingre for at Criterion tager sig sammen og holder kvaliteten højt...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 31/08-06 01:43 
Hvordan synes du, at spillene er gået i FIFA retning?

Musik og stil?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 31/08-06 01:51 
Nej, stilen med at klaske lidt hurtigt sammensat data på den gamle engine og tilføje et par nye elementer, som ødelægger seriens grundkerne.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Bede-xBede-xSkrevet 31/08-06 03:36, rettet 31/08-06 03:37 
Er det ikke sådan Burnout fungerer? Hurtige efterfølgere?

De gav sig selvfølgelig god tid med Burnout 3, men både Revenge og Burnout 2 var da hurtige at producere.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
KTCKTCSkrevet 31/08-06 09:52 
Burnout 2 havde måske en kort udviklingsperiode, men jeg synes personligt at Criterion formåede at tage konceptet til et nyt niveau og forbedre stort set alt hvad det første spil havde været. Så det handler ikke så meget om tiden, men mere hvad de har brugt den til ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
BeanoBeanoSkrevet 31/08-06 10:13 
Jeg syntes ikke sammenligningen med FIFA og EA's øvrige dovne årlige opdateringer er helt fair.

Det er tydeligt at Criterion ikke har lagt på den lade side, selv de to gange hvor der kun har været et år imellem udgaverne (1-2, og 3-4).

Nu hvor der vil være 2 år imellem 4'eren og 5'eren kan vi godt forvente et stort gameplay spring igen som var tilældet fra 2'eren og til 3'ren - syntes jeg også beskrivelsen tyder på :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig