X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Japansk spilguru til Nordic Game


Svar
Per SPer SSkrevet 04/08-06 19:32 
Pressemeddelelse:

Tetsuya Mizuguchi har skabt banebrydende spiltitler som Sega Rally, Rez og Lumines. Den 19.-20. september kommer han til Malmø for at tale ved årets store nordiske spilkonference Nordic Game 2006.

- Det er en fornøjelse at kunne præsentere Mizuguchi-san som taler ved Nordic Game, siger Erik Robertson, leder af Nordisk Computerspilprogram, der arrangerer Nordic Game.
- Han er et af de største kreative talenter overhovedet i spilindustrien, og jeg er sikker på, at deltagerne ved konferencen vil finde stor inspiration i hans foredrag.

Tetsuya Mizuguchi er det seneste i rækken af internationale profiler, der har meldt sig på talerlisten ved Nordic Game 2006. Med over 70 foredragsholdere, seminarer og workshops fordelt på fire forskellige konferenceprogrammer sigter begivenheden på at tiltale alle dele af spilbranchen, både nordisk og globalt.

Læs mere om Mizuguchi-san og det øvrige konferenceprogram på www.nordicgame.com.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
Zzap!Zzap!Skrevet 04/08-06 21:33 
I'm there dude!
Born to kill space
flottenheimerflottenheimerSkrevet 04/08-06 21:56 
Har i nogen ide om, hvad det koster at komme ind? Og hvad det evt. koster ekstra, at se den "Japanske spilguru" tale?

Jeg kunne ikke lige finde noget som helst om priser på HPen.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
RJKRJKSkrevet 18/09-06 21:24 
Chrono og jeg vil være til stede på kongressen i morgen. Nogen af jer andre der deltager?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
IqonIqonSkrevet 18/09-06 23:30, rettet 18/09-06 23:31 
Jeg er der onsdag...

Er det egentlig ikke også der at prisen for det der DR-spil-halløj bliver overrakt?
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
3of193of19Skrevet 19/09-06 01:22 
Aargh, bæh!
Hvordan kunne jeg overse den tråd?
Skal arbejde de næste to dage og det er alt for sent at få fri tror jeg...
Måske kan jeg fikse noget til onsdag hvis jeg er meget heldig.
Ville være fedt at møde Mizuguchi-san...
Per SPer SSkrevet 19/09-06 01:26 
Husk at få signeret et spil, hvis i er heldige.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 19/09-06 09:50 
Overså også helt tråden.. trist
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 19/09-06 10:38 
Iqon>
Jeg er der onsdag...

Er det egentlig ikke også der at prisen for det der DR-spil-halløj bliver overrakt?

Vinderen bliver afsløret og præmien overrakt tirsdag aften, bl.a. derfor er RJK og Chrono taget derover.
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
3of193of19Skrevet 19/09-06 23:27, rettet 19/09-06 23:33 
Jeg fik byttet min vagt onsdag, så jeg håber der er noget spændende i morgen.

Forstår jeg websitet rigtigt? Man kan ikke komme ind medmindre man har registreret sig i forvejen eller var der idag tirsdag?
NEEEEEEEJJJJ!!!!

Never mind, til de priser har jeg alligevel ikke råd når en Wii skal i huset snart... :(
ChronoChronoSkrevet 20/09-06 11:24 
Havde vi set det her, kunne du godt have fået vores skilt, for vi blev desværre kun tirsdag. Mitzuguschi var ikke den helt store oplevelse, men vi missede også halvdelen af hvad han sagde pga. DSB-forsinkelse og meget af den anden halvdel pga. hans engelsk :p

"You know, I mean..." var hans meget brugte favoritudtryk, mens han spillede Rez og Lumines II. Han fik dog sagt noget til sidst om "human need"-design som det næste store i spildesign. Det passede nok meget godt med den spil-prototype vi hørte om bagefter til et andet foredrag, hvor belønningskurven var modelleret efter den kvindelige orgasme... eller sådan noget i den retning :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/09-06 11:54 
Chrono>
hvor belønningskurven var modelleret efter den kvindelige orgasme... eller sådan noget i den retning :)

:O
fumfumSkrevet 20/09-06 12:10 
Hvor ved du fra hvad det er?
Var det det med de 19"?
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig