X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R ude i verden


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 23/06-06 16:54 
Måske er det gået forbi mit hoved, men jeg har da ikke hørt om at P:R, har krydset landets grænser ;)

Link fra VGI
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
enfenenfenSkrevet 23/06-06 19:07 
Jeg har nu heller ikke lagt mærke til det. Det ligner dog en skrabet udgave af dette site.

Det sjove er, at du kan finde din egen profil ved en søgning, men klikker du på linket, kommer denne meddelelse:

Play:Right > Not found

The requested profile was not found.

The requested profile was not found
What is the Matrix?
KillerBean2KillerBean2Skrevet 23/06-06 19:16 
Er det et forstadie for den internationale version af P:R, som skulle blive en realitet på et eller andet tidspunkt?
AV Intelligent Terminal
SumezSumezSkrevet 23/06-06 20:23 
Nej, UK har skam eksisteret i lang tid. Det er primært Rare og samlerdelen, der fokuseres på.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
MrCaseMrCaseSkrevet 23/06-06 23:03 
Uhm.. der kan man da bare se...
Kunne vi ikke få en lang og hjerte-varm historie om det site? Hvem har startet det? Hvem kører det? Hvor stort er det?
Have you considered sucking less?
BobbeBobbeSkrevet 23/06-06 23:20 
Besvarer det nogle af spørgsmålene?

FAQ
Spiller nu: Wii
RJKRJKSkrevet 23/06-06 23:20, rettet 23/06-06 23:21 
Der er ikke så meget at sige til det. Sektionen Rare var altid rettet mod det "internationale marked" (hvor det i øvrigt får langt, langt mere opmærksomhed end herinde, og trækker mange besøgende til) og Museum var altid oversat til engelsk aht. udenlandske gæster. Så de har altid eksisteret i engelsk udgave. Hvad angår Samler og Info er det primært formuleringerne i systemet, der er oversat. P:R har fra starten supporteret flere sprog og domæner, og det kører selvfølgelig på samme kode, samme database, samme server og er lavet af de samme folk. Det er dog for langt hovedparten Rare der er indholdet i den engelsksprogede del, og den lider jo under at Mikael ikke rigtig har overskud til at opdatere ;) Det kommer der forhåbentligt gang i igen senere. Den rigtige adresse til den "internationale udgave" er i øvrigt www.playright.info
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
3of193of19Skrevet 24/06-06 00:05 
jeg checkede lige onlinelisten tidligere, og ja, der er skam mange folk på.
Kunne man ikke også lægge et forum på det internationale P:R?
RJKRJKSkrevet 24/06-06 02:34 
Onlinelisten er fælles for alle P:R-sider.

Der har ikke været tilstrækkelig opbakning til at lave community-funktioner i engelsksproget udgave. Det kommer måske engang, men ikke nu.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig