X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nekketsu Oyako/Hot Blooded Children?


Svar
nerosnerosSkrevet 21/06-06 13:08 
Selv om der er nogle reviews derude på nettet af dette beat em up spil til Saturn kan jeg stadig ikke finde nogle gode screenshots af spillet. Jeg ville nemlig gerne se hvordan det egentligt ser ud også. Playright har heller ingen? Kan nogen hjælpe med et par billeder måske?
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 21/06-06 15:31 
Hjælper nok ikke dit problem, men HG101 har en ret fed gennemgang af den spilserie http://hg101.classicgaming.gamespy.com/kunio/kunio.htm]her[/LINK]" target="">her..
Der står dog ikke noget om et Saturnspil, og jeg har heller ikke hørt om det. Crows: The Battle Action minder dog lidt om stilen fra Nekketsu/Kunio-serien.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 21/06-06 16:52, rettet 21/06-06 16:54 
Spillet findes også til PlayStation i Japan. Jeg har set billeder fra den version på nettet. De ligner hinanden, bortset fra manglende transparente effekter.

Men som jeg selv har skrevet i min vurdering af spillet, så minder det om Final Fight og Streets of Rage (2), uden at stå distancen.

Faktisk så har Sumez set det på J-popcon 2005. Og siden han ikke kan huske det, så kan du selv gætte dig til resten.

Crows er et langt bedre beat'em-up.

Hot Blooded Children P:R vurdering
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
SumezSumezSkrevet 21/06-06 18:19 
Ok, det virker lidt bekendt.
Kan vi ikke få dig til at tage nogle screencaps, hvis du har muligheden for det? ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Per SPer SSkrevet 21/06-06 18:37 
Ingen mulighed for det.
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
nerosnerosSkrevet 25/06-06 10:12 
Nå okay så er det nok sjovest at få fat på Crows: The Battle Action.
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig