Jeg går og ser djævelsk frem til, at jeg får afleveret min A-opgave på nordisk litteratur, og min (længe udskudte, især via dispensation) emneprøve på filosofi, derefter ligger landet åbent. Der er selvfølgelig store drømme om vin, vidunderlige damer (pengepungen sætter nok grænser for vinen og kæresten for damerne), skødesløshed, overnatninger på stranden og generel løsgang, ja muligvis endda ly... Se hele indlægget
Jeg går og ser djævelsk frem til, at jeg får afleveret min A-opgave på nordisk litteratur, og min (længe udskudte, især via dispensation) emneprøve på filosofi, derefter ligger landet åbent. Der er selvfølgelig store drømme om vin, vidunderlige damer (pengepungen sætter nok grænser for vinen og kæresten for damerne), skødesløshed, overnatninger på stranden og generel løsgang, ja muligvis endda lysten til at læse litteratur der ikke kræves! En anden ting er, at jeg har lyst til anime, god anime og palermo anime, det er lang tid siden jeg har haft det sådan, og jeg har ikke fulgt med i lang tid. Jeg vil derfor gerne have anbefalinger på film, udover de åbenlyse store som man har set, fansubs og købe serier.
Af palermo anime må det gerne være scifi, der har jeg lettere ved at suspende min disbelief, og af det gode må det gerne være omtrent det meste, men ikke for føle-føle agtigt.
Det er ikke et krav at serierne lige er begyndt, men det er nu bedre at der ikke er FOR mange episoder, da det kan føles helt herkuleansk at skulle se 60+ episoder, for at være updated.
Skal man forsøge sig med Paranoia Agent? Hvad er der ellers?
|