X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Anime-anbefalinger søges


Svar
la0sla0sSkrevet 19/05-06 17:58 
Jeg går og ser djævelsk frem til, at jeg får afleveret min A-opgave på nordisk litteratur, og min (længe udskudte, især via dispensation) emneprøve på filosofi, derefter ligger landet åbent. Der er selvfølgelig store drømme om vin, vidunderlige damer (pengepungen sætter nok grænser for vinen og kæresten for damerne), skødesløshed, overnatninger på stranden og generel løsgang, ja muligvis endda ly... Se hele indlægget
Hvad sker der?
274 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Svar
JAAJAASkrevet 21/06-06 01:02 
Tak for tippet om Lain. Det er fan'me billigt.
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 25/06-06 12:15, rettet 25/06-06 12:35 
Men hvor køber I jeres Anime?

Jeg har selv været inde og kikke på Anime Dicount, som forøvrigt har et fantastisk udvalg, men jeg gider jo ikke til at betale moms og forsendelse mm.

Så hvor køber man Anime på nettet?
JmogJmogSkrevet 25/06-06 12:22 
Axelmusic.dk til R1 og R2
Play.com er også ganske fin, men de har kun R2.
NaieraNaieraSkrevet 25/06-06 12:31, rettet 25/06-06 12:34 
SuperMikkel>
Jeg har selv været inde og kikke på Anime Dicount, som forøvrigt har et fantastisk udvalg, men jeg gider jo ikke til at betale moms og forsendelse mm.

De sælger piratkopier, så hold dig langt væk! (under "import", som altså er brændvarme bootlegs)

Jeg køber selv hos DVD Pacific og engang imellem hos Axel. Men hvis du havde giddet læse tråden igennem, ville du finde referencer til begge butikker indtil flere gange...

DVD Pacific
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KillerBean2KillerBean2Skrevet 25/06-06 13:34 
SuperMikkel>
Så hvor køber man Anime på nettet?

laserdisken.dk har også en del Anime. Ikke specielt billige, men i det mindste indenlandsk.
AV Intelligent Terminal
NaieraNaieraSkrevet 25/06-06 14:01 
Axel Music bruger samme koncept, men er generelt langt, langt billigere. De har samme, hvis ikke bedre, udvalg.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 25/06-06 14:43, rettet 25/06-06 14:59 
Nogen, der har set Pom Poko eller Grave of the Fireflies fra Studio Ghibli? Har netop købt sidstnævnte til billige penge.

Elsker animéer med søde historier, Kiki's Delivery Service bl.a. Fireflies skulle dog være noget mere stærk.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 25/06-06 16:31, rettet 25/06-06 16:34 
Tak for linket!

Men hvordan kan man se om det er en Kopi man er kommet til at købe?

Jeg har før bestilt fra AnimeDiscount (og betalt told) men har aldrig tænkt over det skulle være kopier :-(
NaieraNaieraSkrevet 25/06-06 16:38, rettet 25/06-06 16:43 
Der er mange ting der afslører en kopi. Pris (hvis det er for godt til at være sandt, så er det nok), region (regionsfri næsten altid = kopi) og kinesiske undertekster. Hvis du har købt "import" fra Anime Discount, så er det piratkopier, mens tingene i deres andre sektioner ser ud til at være originale. Men de er overhovedet ikke billige alligevel, så at kalde sig "discount" er noget af en joke.

En anden, meget åbenlys ting man også kan kigge efter, er om den overhovedet er kommet i USA, hvilket plejer at være det første sted tingene udkommer, altså med engelske undertekster. Hvis steder som Anime Discount og lignende har Bleach, Tsukuyomi, Tsubasa Chronicle og hvad ved jeg med Engelske undertekster, så er det kopier, for de er endnu ikke udgivet i USA.

Hvis man holder sig til DVD Pacific, Axel Music og Right Stuf (høje normale priser, men, som linket til et par gange i denne tråd, enkelte rigtig gode tilbud, fra tid til anden), så kommer man aldrig ud for at købe en kopi. Det er også en god idé, at holde sig fra eBay og Amazons markedsplads, hvis man ikke forstår at identificere en kopi.

Pirate Anime FAQ
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 26/06-06 02:02 
la0s>
Skal man forsøge sig med Paranoia Agent? Hvad er der ellers?

Paranoia Agent er blandt mine senest afsluttede og mere mindeværdige anime-oplevelser. Der er tider hvor jeg stod lidt af pga al for megen eksperimenteren med både det narrative og visuelle. Men seriens varierede streg og lyst til at skabe sig tosset uden at miste fokus helt og aldeles gjorde at jeg hang på - og faktisk har lyst til at se den igen en dag.

Når nu du har hang til filosofien, kan du jo slet ikke komme udenom http://www.eiga.dk/film.php?id=133]Kino's Journey[/LINK]" target="">Kino's Journey. Den serie vil rykke din verden - måske ligefrem være en åbenbaring :) Serien er nærmest en tidløs poetisk sightseeing af en jordomrejse. Jeg kan faktisk ikke helt sætte ord på alt det den er, og vel heller ikke nødvendigt - den skal bare opleves ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SuperMikkelSuperMikkelSkrevet 13/03-07 13:07 
Nogen der har set eller kan anbefale Heat Guy J.

Jeg har nemlig lige set den til billige penge på Play.Com
Mvh. Mikkel
millenniummillenniumSkrevet 13/03-07 14:06 
Jeg køber traditionelt de mere mainstream prægede animefilm, som andre end fanboys har hørt om. Oftest går jeg meget op i den tekniske og visuelle side, som det er let at lade sige forblænde af, men så halter historierne nogle gange.

Akira: Det er jo klassikeren.
Ghost in the shell: Også en klassiker.
Ghost in the shell 2 - Innocense: Virkelig flot, men også noget tung i drivkraften.
Blood - The Last vampire: Lidt for kort, og action-fokuseret, men super flot.
Steamboy: Sjovt påfund og virkelig smuk, men også overfokuseret på action og teknik.
Appleseed: Hamrende flot lavet, men historien er bund tarvelig.
Metropolis: Flot afbalanceret remake af Fritz Lang klassikeren, med lidt anderledes stil end den traditionelle anime.
Princess Mononoke og Spirited Away: Miyazaki's to uundgåelige.

Og udover det kan man hygge sig med det stilistiske show-off i Animatrix.

Jeg mangler endnu Sky Blue i samlingen.
The medium is the message.
NaieraNaieraSkrevet 13/03-07 17:56, rettet 13/03-07 17:57 
SuperMikkel>
Nogen der har set eller kan anbefale Heat Guy J.

Jeg har nemlig lige set den til billige penge på Play.Com

Den kan helt sikkert anbefales. Den starter måske lige lovligt traditionelt, og de første historier halter måske lidt, men den bliver bare bedre konstant, og især den sidste halvdel er decideret hæsblæsende til tider :) Og go' musik.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 13/03-07 17:57 
millennium>
Jeg mangler endnu Sky Blue i samlingen.

Som er koreansk ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RooneyRooneySkrevet 21/07-07 23:11 
Jeg har lige siddet og set Ghost in the Shell filmen endnu en gang, og synes stadig det er min favorit animé.

Har brug for noget mere animé i samme stil; Hvad bør jeg se?

Der er selvfølgelig Akira, og jeg har set en del Miyazaki på det sidste, men er der overhovedet noget som er i samme stil som Ghost in the Shell, og - ikke mindst - ligeså godt? Noget godt sci-fi med en masse lækkert hardware og action osv? Historien i Ghost in the Shell er jo ganske fremragende, så jeg forventer ikke at alt andet er ligeså godt, men man kan jo håbe.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 21/07-07 23:29, rettet 21/07-07 23:30 
Du kunne jo prøve serien; Stand Alone Complex. Det er samme cast i et alternativt univers, på den måde at filmene ikke har fundet sted, og Majoren stadig er 'hel'. Den er delt op i to med 26 afsnit i hver serie, og begge kan efterhånden fås ret billigt, både på R1 og 2. Den nordiske udgivelse kan efterhånden findes billigt, så du kunne jo prøve at samle en af dem op inde i byen, og så efterfølgende købe det hele fra f.eks. Axel Music eller DVD Pacific, hvis serien siger dig noget.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RooneyRooneySkrevet 21/07-07 23:32, rettet 21/07-07 23:33 
Den har jeg faktisk overvejet, men kunne ikke lige blive enig med mig selv om den kunne leve op til selve filmen; Kan den det?

Spændende at Majoren er "hel" i serien; Tror jeg er nødt til at se den - især hvis den er af samme høje kvalitet som filmen?

Mener iøvrigt at jeg har set Stand Alone Complex i Stereo Studio, men at det var på én DVD, hvor der så var et par afsnit på hver DVD. Mener de kostede ca. 100,- pr. stk. Har jeg set rigtigt?
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 21/07-07 23:42 
A.D Police, Ninja Scroll, The Guyver (den gamle serie), Saber Rider and the Star Sheriffs er nogle af mine favorit serier og anime film.

Den måde Ninja Scroll er tegnet på er for sygeligt fedt :D! I love it!
Bashful Neophyte
NaieraNaieraSkrevet 21/07-07 23:43, rettet 21/07-07 23:46 
Rooney>
Mener iøvrigt at jeg har set Stand Alone Complex i Stereo Studio, men at det var på én DVD, hvor der så var et par afsnit på hver DVD. Mener de kostede ca. 100,- pr. stk. Har jeg set rigtigt?


Ja, der er 4 afsnit på de første fem DVD'er, og tre på hver af de sidste to.

Om serien lever op til filmen er et godt spørgsmål. Eftersom det er en TV-serie med 20-25 minutter per afsnit, får historien jo en anden dynamik, og animationen er selvfølgelig også noget billigere. Serien har rent faktisk en højere vurdering end filmen inde på ANN. Jeg tror det bunder i, at filmen er lidt sværere at finde hoved og hale i, end serien.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RooneyRooneySkrevet 21/07-07 23:53 
Jamen jeg har ikke noget imod at skulle tænke en del selv, under GITS filmen; Rart når alting ikke bøjes i neon for en, under en film :-)

Men er SAC så "bare" en gang standard action uden så megen lækker historie?

Har fundet sæson 1 og 2, og det er nogle fede box sets med 7 dvd'er i hver box, til 500,- pr. stk. Man er da ret fristet!
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
nerosnerosSkrevet 21/07-07 23:57 
Jeg har set dem og de er i høj kurs i min bog. De er mere tro til tegneserien, ihvertfald hvad jeg har læst og giver et lidt større overblik over universet.
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 22/07-07 09:31, rettet 22/07-07 09:33 
Rooney>
Har fundet sæson 1 og 2, og det er nogle fede box sets med 7 dvd'er i hver box, til 500,- pr. stk. Man er da ret fristet!

DVDoo.dk har de første 5 DVD'er (4 afsnit på hver DVD) til 50,- stykket.

Jeg har selv købt dem der for ca. 6-9 måneder siden :)
nerosnerosSkrevet 22/07-07 10:46 
Ellers nogen som kan anbefalde noget anime alla Cyberpunk univers og den slags?
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/07-07 10:59 
Rooney>
Jamen jeg har ikke noget imod at skulle tænke en del selv, under GITS filmen; Rart når alting ikke bøjes i neon for en, under en film :-)

Men er SAC så "bare" en gang standard action uden så megen lækker historie?

Bare rolig. SAC er mindst lige så kryptisk som den første film, og det er sjældent, der kun fokuseres på action. Der er faktisk flere afsnit, hvor der ikke bliver løsnet ét eneste skud :D
AV Intelligent Terminal
RooneyRooneySkrevet 22/07-07 11:10, rettet 22/07-07 11:14 
Hvad med denne her? Er den god?

http://dvdoo.dk/ShowItem.aspx?ID=36327

Har læst lidt om New Dominion Tank Police, men aldrig set det.

Macross Plus har jeg osse læst en masse godt om. Er filmen et godt sted at starte der?

http://www.axelmusic.com/productDetails/660200411329
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
NaieraNaieraSkrevet 22/07-07 14:11, rettet 22/07-07 14:13 
Vurderingerne inde på ANN er ofte god vejledning. Hvis en serie har 8 eller mere, så kan man roligt købe den, og være ret sikker på at blive underholdt, med mindre man direkte ikke kan lide genren.

Macross Plus er bestemt værd at se, men tag hellere og find det sæt hvor både OVA'en og filmen er med. Jeg tror faktisk jeg har set det i Stereo Studio.

Men alt det her PAL anime er jo noget pjat. Kig på Axelmusic.com og DVDPacific.com i stedet ;) (ja ja, førstnævnte har du så fat i mht. Macross Plus, men det er så ikke lige dér MP er billigst :p)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 23/07-07 08:39 
Rooney>
Jeg har lige siddet og set Ghost in the Shell filmen endnu en gang, og synes stadig det er min favorit animé.

Har brug for noget mere animé i samme stil; Hvad bør jeg se?

HAR du set Ghost in the Shell 2? Jeg synes den er meget bedre end den første film.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 23/07-07 09:36 
Ok? Det troede jeg ikke dan var. Jeg har aldrig set den, men nu vil jeg gøre et forsøg så ;-)!
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 23/07-07 09:47 
Det er selvfølgelig bare MIN holdning, men jeg synes handlingen er mere spændende, hovedpersonen er mere interessant, og vigtigst af alt er historien medrivende fra start til slut, modsat 1'eren, der virker som om den balancerer allermest over mod slutningen, for at slutte lige lovlig brat.
Temaet er sådan set det samme som i 1'eren (ellers ville det vel heller ikke rigtig være GitS)
Og så er den jo bare sindssygt flot.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RooneyRooneySkrevet 23/07-07 10:15 
Sumez>
HAR du set Ghost in the Shell 2? Jeg synes den er meget bedre end den første film.

Nej, har ikke turde at se den; Har læst lidt for meget dårligt om den.

Ku' dog godt være at jeg skulle få det gjort alligevel.
Your right hand comes off?Spiller nu: Xbox 360, PlayStation 3
BeanoBeanoSkrevet 23/07-07 10:18 
GitS2 er ganske udemærket, måske ikke på etterens niveau, men absolut seværdig IMO :)
silverstarsilverstarSkrevet 24/02-08 21:32, rettet 24/02-08 22:39 
Genopliver lige denne tråd med endnu en anbefaling til Ninja Scroll. Hvis man er til sværdkamp, monstre, ninjaer, samuraier og eventyrlige fortællinger med vold, blod og sex så er den her et must!

Samtidig vil jeg sige at efter at have set Street Fighter The Animated Movie kan jeg ikke anbefale den. Jeg kedede mig bravt under det meste af filmen, Historien er frygtelig og lider under at der på relativt kort tid skal introduceres stort set ALLE figurer fra spillene (de ældre ihvertfald), hvilket resulterer i en historie, der slet ikke hænger sammen.

Tilføjet: Jeg glemte at pointere, at det er filmen Ninja Scroll jeg varmt kan anbefale. Serien er god, men ikke fantastisk. Se filmen først, hvis du synes om den, så overvej derefter serien :)
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/02-08 22:20 
Så vil jeg anbefale "Here and there, now and then".
Hoid to colony C05 where the computer is...
KeenKeenSkrevet 24/02-08 22:53, rettet 24/02-08 22:54 
som silverstar skriver erninja scroll bestemt et kik værd...

og for lige at nævne en anden (ikke lige helt samme genre men alligevel) så vil jeg også anbefale Midori no Hibi
nerosnerosSkrevet 24/02-08 23:09 
silverstar>
Tilføjet: Jeg glemte at pointere, at det er filmen Ninja Scroll jeg varmt kan anbefale. Serien er god, men ikke fantastisk. Se filmen først, hvis du synes om den, så overvej derefter serien :)

Jeg er giga fan af Ninja Scroll, og den er super hardcore. Lige min smag. Jeg er også lidt igang med serien nu.

Ellers så er Dead Leaves også super fed.

Linky!
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 24/02-08 23:20 
Dead Leaves er super sjov og mega fed tegne stil. (dem der også har lavet (Ghost In The Shell)
Hoid to colony C05 where the computer is...
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 25/02-08 00:02, rettet 26/06-08 17:37 
Jeg er netop blevet færdig med Paranoia Agent, som også er anbefalelsesværdig, selvom den ligger langt fra Ninja Scroll osv. rent genre mæssigt.

Ellers holder jeg som så mange andre utroligt meget af Bleach, og Samurai Champloo.
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
SumezSumezSkrevet 25/02-08 08:47, rettet 25/02-08 08:49 
Hvorfor har jeg egentlig ikke anbefalet Berserk i denne tråd endnu?
Enhver der ikke har set Berserk, bør gøre det. Det er simpelthen et must for ethvert levende menneske.

Hvis man ikke selv kan opdrive den, lægger jeg gerne hus til. Vi plejer ikke at gå af vejen for et 8 timer langt Berserk-marathon herhjemme.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 23/06-08 22:21, rettet 23/06-08 22:32 
Jeg genbruger lige denne tråd til at snakke lidt om Ghost in the Shell og generelt om manga og anime.

Efter at have set filmen (GitS) som det første, derefter serierne Stand Alone Complex og 2. Gig og så Solid State Society (har ikke fået set Innocence endnu) fik jeg lyst til at læse mangaen, som inspirerede film+serier.

Det er skægt, for jeg synes filmene og serierne er virkelig gode, det er science fiction der skaber et spændende billede af en mulig fremtid, hvoraf mange af koncepterne i min bog ikke ligger langt fra en sandsynlig virkelighed (integrationen af nettet/cyberspace i menneskets dagligdag, hvor en højere grad af menneskers liv udspiller sig online) . Det var ihvertfald noget der satte tanker/fantasi igang :)

Derfor var det med skuffelse at jeg efterfølgende læste mangaen. Jeg synes slet ikke den var så dybsindig, omfattende og imponerende i sit univers som film/serier, der er baseret på den. Jeg følte den kun udgjorde et tyndt skelet i forhold til den imponerende "verden", som filmene/serierne havde præsenteret. Jeg synes tit at bøger/mangaer etc formår at gå i dybden og få flere detaljer med end film, men i dette tilfælde synes jeg det er omvendt: Med filmen og efterfølgende serierne har man formået at trække essensen af universet meget bedre og klarere op end det på noget tidspunkt bliver præsenteret i mangaen. Om noget kan man sige at jeg har fået endnu større respekt for filmens kvaliteter, når man ser den i forhold til inspirationen (mangaen). Den formår i mine øjne at præsentere en mere komplet og fuldendt historie end kildematerialet gjorde, hvilket jeg finder imponerende.

Jeg kunne godt tænke mig at høre om andres oplevelser af hhv. manga og tilhørende anime film/serier og hvordan de hænger sammen rent historie- og fortællingsmæssigt.
Af andre eksempler jeg selv kan nævne er Neon Genesis Evangelion, hvor jeg fandt såvel mangaen som serien i topklasse (den blev en tand for vrøvlet til min smag til sidst, men det overordnede indtryk er klart positivt). I en noget anden kategori synes jeg også Love Hina gjorde sig godt både som manga og anime, selvom de sidste par bøger måske ikke var i helt samme klasse som resten af serien (hende Keitaros søster Kanako er så belastende :) ).
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
JAAJAASkrevet 24/06-08 01:03 
Jeg har kun læst Love Hina, men har da set et par harem anime, og synes egentlig, at begge medier fremstiller denne genre ret ens.

De eneste, jeg rigtigt kan kommentere på, er Dragon Ball. Mangaen greb mig fra ende til anden, mens animen for mig står som noget af det ringeste og mest indholdsløse bras, jeg nogensinde har set.
nerosnerosSkrevet 24/06-08 08:42, rettet 24/06-08 11:43 
Jeg indskyder også lige at man bør se Neo Tokyo. Den har sikkert også et andet navn, og nej det er altså ikke Akira ;-) Det er 3 små manga film med hver deres forskellige tegnestil. Running Man ser f.eks ud til at være lavet af de samme som lavede Ninja Scroll, som jeg synes er super fedt tegnet. Elsker den rå stil der :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 24/06-08 09:44 
Hvis man kan lide Evangelion bør man på ingen måder holde sig fra FLCL, den serie er genial.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
silverstarsilverstarSkrevet 15/08-08 21:15 
Så fik jeg set Chobits.
Det er en spøjs historie, som japanerne nu engang laver dem bedst :) Jeg var vel underholdt og synes serien kan anbefales, blot man ikke forventer meget tju-bang action. Sjove/pinlige situationer, Chi's naive synsvinkel på verden og lidt at tænke over angående samspillet mellem mennesker og maskiner/robotter, alt i alt helt sikkert et bekendtskab værd.
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/anime.php?id=357


Jeg er ved at læse mangaen Samurai Deeper Kyo, som bestemt også kan anbefales hvis man kan lide andre lignende historier, som f.eks. Ninja Scroll. Masser af sværdkamp, action i rigelige mængder, stærke samuraier, mystiske ninjaer o.s.v. og et par lækre kvindfolk oveni hatten, så går det ikke helt galt :)
http://www.animenewsnetwork.com/encyclopedia/manga.php?id=2410
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
silverstarsilverstarSkrevet 10/01-09 18:32, rettet 10/01-09 19:26 
Jeg er gået igang med Berserk, og det tegner ganske godt (jeg har fået set 2 ud af 6 DVDs fra boxsettet). Lad dog ikke det allerførste afsnit afskrække jer, hvis i går igang med serien, jeg synes det er en elendig introduktion til en anime-serie, som iøvrigt hurtigt udvikler sig til at være en fed fortælling.
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
DarkbeatDarkbeatSkrevet 10/01-09 23:09, rettet 10/01-09 23:19 
Hvis man kan lide den lidt anderledes Japanske humor er det værd at se Muteki Kanban Musume (Ramen Fighter Miki) og Sekushi Commando Gaiden: Sugoiyo! Masaru (Sexy Commando Side Story: Amazing! Masaru).

http://www.animenfo.com/animetitle,730,xmmdvf,sekushi_command.html

http://www.animenfo.com/animetitle,3707,urwdsh,muteki_kanban_m.html

Hvis man er til mærkelige Japanske komedier og fanservice er det værd at checke Renkin San Kyu Magical? Pokaan og Bokusatsu Tenshi Dokuro-chan

http://www.animenfo.com/animetitle,3592,pibsuf,renkin_san_kyu_.html

http://www.animenfo.com/animetitle,1655,wkxlcl,bokusatsu_tensh.html
NaieraNaieraSkrevet 10/01-09 23:40 
Sidstnævnte kan jeg varmt gen-anbefale, og siden dvd'en indeholder hele serien og er ekstremt billig, så er der nærmest ingen undskyldninger tilbage.

Link...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/02-09 19:46 
Er her nogle der har set Cyber City Oedo 808 og er de gode?

Wiki link
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 03/02-09 20:41, rettet 03/02-09 20:44 
Ja det har jeg :-)

Har den på VHS og er meget glad for den. Den har alle nødvendige cyberpunk elementer og et groft bande sprog lige efter bogen.

Viste ikke der var et spil til PC-Engine efter filmen også.
Bashful Neophyte
KroeboCopKroeboCopSkrevet 03/02-09 20:46 
Ok sejt, er det godt :=?
Hoid to colony C05 where the computer is...
nerosnerosSkrevet 03/02-09 21:04 
Ja det synes jeg bestemt. Den er delt op i tre forskellige afsnit som handler om de tre personer som er med. Voldelig er den ihvertfald også :-) Den er en smule sær hvad angår den hvidhåret mande-dame hehe!
Bashful Neophyte
274 emne(r).
« < 1 2 3 4 5 6 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig