X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Chaos Theory på Xbox 360


Svar
XsaneXsaneSkrevet 09/02-06 14:56 
Forleden dag skulle jeg og en ven spille Co-op ( split-screen ) i Tom Clancy's Splinter Cell Chaos Theory på min Xbox360.
Jeg lage spillet i maskinen, spillet loadede ind uden problemer, jeg loggede på live for og hente nye Co-op baner der var også en patch der blev hentet. Så kom problemerne, spillet fryser konstant.
Jeg prøvede og slette at fra harddisken og starte forfra det hjalp ikke.

så jeg fandt en løsning ( jeg gjorde lidt anderledes tror jeg )

http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=921914&topic=26216553


men der er stadig problemer

Nogle gange kan jeg ikke loade spillet ind den fryser under load tide. ( men det virker efter et par forsøg )

Jeg kan ikke spille co-op hverken på split-screen eller over Live ( fryser igen )

Jeg kan godt gå på live og spille Spy vs. Mercenary men så er der problemer headset, men det er der en løsning på.

http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=915074&topic=25287965


Er der nogle der kan spille co-op på sin Xbox360 ?
ChimeraChimeraSkrevet 09/02-06 17:59 
Hvis du installerer updaten til Chaos Theory, på din Xbox 360, så ødelægger du spillet. Hverken mere eller mindre.

Det fandt jeg også ud af på den hårde måde.

Du skal dog blot slette spillets profil fra din HD eller Memory Kort, alt efter hvor du har gemt det, og så lave en ny profil i spillet, og så skal du aldrig installere den Live update som spillet be'r dig gøre, således du kan få lov at spille online, det virker nemlig ikke online alligevel, på 360'eren.

På 360'eren kan man kun spille Chaos Theory i singleplayer.

Husk at slette både spil-profilen og eventuelle savegames, før du starter spillet igen. Alt som spillet har gemt skal væk, før det virker igen.

Og ja - det er dybt godnat at man har gjort det på denne måde.
XsaneXsaneSkrevet 09/02-06 18:24, rettet 09/02-06 18:27 
jeg kan godt spille online, men der er lige det lille trick headset.
men singleplayer fryser men der er nok pga Live update
XsaneXsaneSkrevet 19/02-06 14:07, rettet 19/02-06 14:19 
Det virker
Her er hvad du gør,

1.slet at hvad der har med SC-CT fra din HD og jeg mener alt ikke kun profil.
2. loade spillet ind, så skal du vælge VERSUS.
3. vælg. Xbox Live, hent Live update. ( det kan være at du skal genstarte 360en )
4. Nu kan du hente de to nye multiplayer baner.

Nu virker singleplayer og Online Spy vs. Mercenary og co-op KUN i split-screen.

Når du spille Spy vs. Mercenary skal du hive headset ud, ved ALLE loade tider og sætte det i når spillet starter, ellers virker headset ikke.

Virker ikke.
Online co-op

Her er hvad du IKKE må gøre.

1. Når du har valgt co-op må du ikke vælge Xbox Live og hente Live update. ( MÅ ikke hentes )

2. Når du har spillet Versus og gerne ville spille singleplayer og går til bage i menuerne kommer den og spørg om du vil hente Live update. ( MÅ ikke hentes )


God fornøjelse.
SeventhSunSeventhSunSkrevet 19/02-06 22:33 
Jeg har ikke haft et eneste problem med at spille Versus online på min 360.

Opstår problemet hvis man henter de nye co-op baner eller hvad?
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
XsaneXsaneSkrevet 20/02-06 10:51, rettet 20/02-06 10:52 
SeventhSun>
Opstår problemet hvis man henter de nye co-op baner eller hvad?

ja

Der ligger en Live update før du kan hente nye co-op baner, den giver problemer, der kommer også en Live update når du har spillet Versus, og gerne ville spille singleplayer og går tilbage i menuerne, den giver også problemer.
lightyear dklightyear dkSkrevet 26/07-06 08:39 
Nu har jeg spillet coop over live en del gange, og det har aldrig frosset for mig og min ven.

Heller ikke i versus, men headset problemer har vi haft, men det er bare at pille headsettet ud og ind igen.
are you CHICKEN?
WehnerWehnerSkrevet 26/07-06 14:09 
Hvordan ser det ud nu mht. co-op? Er det blevet fixed? Jeg ville gerne hente de to baner, så jeg kan spille system link med min kæreste, der sidder på den gamle Xbox.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
XsaneXsaneSkrevet 26/07-06 15:33 
Det er det blevet fixed
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig