X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt på Xbox Live


Svar
HeroldHeroldSkrevet 14/12-05 15:46 
Jeg er for doven til selv at sidde og kigge Xbox Live igennem for nye downloads, så jeg tænkte jeg ville lave et topic, hvor folk kunne gøre det for mig.

Jeg har netop læst at der kommer en demo af Segas Full Auto omkring juletid, hvilket nok skal blive spas. Jeg har prøvet en version af det på redaktionen, og det kan nok bedste beskrive som et floaty burnout med våben og baner, hvor... Se hele indlægget


Sega Labs - Full Auto
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
5'437 emne(r).

Svar
BeanoBeanoSkrevet 29/10-08 18:19 
Havde selvfølgeligt ikke regnet med en ren platformer men flere platforms elementer blandet sammen med fartøjssystemet - var nemli' blevet lovet. Kan være det kommer i det fulde spil i de andre verdener - men racing delen skal altså også være strammet op :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 29/10-08 22:59 
Beano>
TR:U ser meget lovende ud.. bedre end forventet :)

Flot og stemningsfuld grafik...

Ja, det er meget imponerende grafik - ser virkelig godt ud! Desværre er kampsekvenserne lige så forvirrende og frustrerende som de altid har været... Men ser bestemt lovende ud...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 29/10-08 23:37, rettet 29/10-08 23:40 
Nej, jeg syntes tværtimod kampene er forbederet betydeligt.
Man kan f.eks. sparke tigerne i hovedet, sætte fra deres krop/hoved og hoppe hen over dem samtidig med man skyder. Hvis man timer det rigtigt. Meget mere dynamisk nu på det punkt men TR har jo heller aldrig været en shooter og forhåbentligt heller ikke denne gang.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/11-08 07:58 
Ja, det synes jeg - det står super crisp på mit TV. Måske du burde få tjekket dine TV-indstillinger - så også lige din kommentar til Mirror's Edge...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
King ChaosKing ChaosSkrevet 01/11-08 08:31 
Kan man også slippe for 'elendig styring' ved at stille på sit tv?!?! :O
BeanoBeanoSkrevet 01/11-08 08:32, rettet 01/11-08 08:32 
@Palle: Jeg mangler åbenbart den der magiske AA indstilling på mit Bravia så, for både PS3 og 360 versionen er tydeligt aliased her også :P
Syntes dog også art-direction er lækker og virker fedt nok at spille - bare mere nervøs for om gameplayet holder i mere end et par timer. Bring on the reviews.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/11-08 10:01, rettet 01/11-08 10:03 
Beano>
Jeg mangler åbenbart den der magiske AA indstilling på mit Bravia så, for både PS3 og 360 versionen er tydeligt aliased her også

Det kan jeg simpelthen ikke se... Prøvede lidt at spille demoen igen - men det er da fint nok for mig så... Ser frem til det...

@King Chaos: Bliver du aldrig træt af det der..?? :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 01/11-08 10:33 
Der er trods alt også grader af hvor slemt den slags er. Jeg kan tydeligt se det i ME, men kun når man står stille... noget man nok ikke gør meget i spillet :)

Mon man kan omkonfigurere styringen i det fulde spil?
Syntes mappingen virker ret ulogisk - f.eks. trigger knapper til at dukke og hoppe med.
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/11-08 10:46 
Måske - jeg synes faktisk det virker logisk efter kort tid. Det øverste knap (bumperen) bruge hver gang en bevægelse er rettet opad og den nederste (triggeren) bruges når bevægelsen rettes nedad. Speciel styring ja, men egentlig ret logisk nå man tænker over det...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 01/11-08 10:54 
Syntes A for duk og X for hop ville være mindst lige så logisk ;)

Føles ikke helt præcist med triggers - men fuck det, bare man kan omkonfigurere det :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 01/11-08 14:41 
Det tror jeg man kan - for ellers vil spillet næsten være uspilleligt på PS3 med DS3 kontrollerens triggere... Ser frem til at prøve det færdige spil...
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 01/11-08 18:40 
ja selvfølgeligt vil den da være det.
HeroldHeroldSkrevet 02/11-08 01:47 
Nej, så vil han aldrig sige "næsten uspilleligt med DS3 controlleren og Gioteck Real Triggers". Det er noget andet :P
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
dpldplSkrevet 02/11-08 15:29 
Naruto: broken Bonds demo.

Første spil var sjovt selvom om kort og manglet alle kampe naruto venner røg i. Men bare i demoen får man lov til spille sarutobi(third hokage) imod oro og 2 hokages :o.

For mig ser det spil ud til overgå 1 på manga måder, selvom jeg regner med gameplay ikke ændre mig så meget fra sidste spil. Når ja havde rigtig sjov tid med 1´eren og efter denne er det 100% sikker jeg skal have nummer 2 også.

UBISOFT ftw! ><
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
CoreCoreSkrevet 02/11-08 18:52 
dpl>
For mig ser det spil ud til overgå 1 på manga måder

Tager du pis på os? :p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dpldplSkrevet 02/11-08 20:05, rettet 02/11-08 20:08 
Altså nu snakker vi om for mig. HUSK jeg vil have spillet for adventure delen og IKKE fighter delen! :p
Vis naruto det er en fighter jeg vil have, tager jeg sgu heller PS3 versionen ><(Hvilket også skal købes engang).

Altså mit største problem med det første, var den kun følgede naruto. I det her spil ser det ud til at få hele historien med og kontrol over hver person der hører til der. Så det er løst.

Elsker små puzzle platform halløj. Nu hvor man kan skifte kontrol over person(Demo har du naruto, sakura og shikimaru) giver dem mulighed for lidt mere på den del også.

Fighter delen kan man ikke bedømme ud fra demoen. Ligner mere samme bare måske forbedret.

Så for mig virker den til overgå 1. Men så igen har jeg ikke med det vil ske en stor forskel overhovedt(regnet kun med spilet blev som 1, bare med rest historien). Måske været bedre vis jeg havde sagt "Den bliver sgu en del bedre end jeg regnet med(Især med en pris på 30£ hos play.com)"
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HankyHankySkrevet 02/11-08 20:15 
Tror Core refererede til "manga" måder :D ??
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
CoreCoreSkrevet 02/11-08 20:15 
Jeg modsiger dig ikke, jeg påpeger den spøjse tastefejl, der gjorde "mange" til "manga". ;)
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
dpldplSkrevet 02/11-08 20:30 
AH lol.
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
KamekKamekSkrevet 03/11-08 19:52 
Ugens XBLA-spil:

Vigilante 8: Arcade

http://www.playright.dk/infotitel.php?id=48725
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
ComradeComradeSkrevet 04/11-08 11:10 
Super! Det spillede jeg til hudløshed på 64'eren! Jeg går ud fra at jeg ikke skal betale 699,- endnu engang ;)
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/11-08 11:34 
På 64'eren? Fandtes det til Commodore 64? Tror du ikke, at du forveksler det med Last V8?? Eller er jeg helt i hegnet her...?
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
BeanoBeanoSkrevet 04/11-08 11:36 
N64
HeroldHeroldSkrevet 04/11-08 11:38 
Palle var i hegnet!
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
PalleJensenPalleJensenSkrevet 04/11-08 12:32 
Nå for pokker... Den maskine eksisterer slet ikke i min verden, så jeg tænkte straks C-64... Sorry... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
CoreCoreSkrevet 04/11-08 12:48 
Den eksisterer slet ikke...period! Det er en myte :p
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
ViolatorViolatorSkrevet 04/11-08 20:05 
Vigilante er klasse! Ultimative spil til min gamle playstation, og håber at det klarer translationen til next gen :)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 05/11-08 11:23 
Vigilange 8 Arcade (800 credits)

Call of Duty: World at War multiplayer beta (890 mb)
Call of Duty: World at War multiplayer gameplay trailer (HD)
Call of Duty: World at War co-op gameplay trailer (HD)

Lego Batman demo (703 MB)

Mirror's Edge - Runner Training Trailer (HD)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/11-08 10:14 
Left 4 Dead - på på tirsdag på bagerens fødselsdag (ælte i ælte).
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/11-08 20:05 
- Battlefield: Bad Company Community Choice Pack
Gratis mappack, med to singleplayermaps (Par For the Course og Acta Non Verba) lavet om til multiplayer maps - valgt af spillere på det offcielle Bad Company forum. Desuden er der to maps udvalgt af DICE (Crossing Over og Ghost Town).

På torsdag kommer der masser af Dead Space DLC:

- Elite Pack (240 credits)
Xbox 360-coloured level 5 suit and Line Gun, Plasma Cutter, and Pulse Rifle

- Elite Weapon Skin Pack (120 credits)
Xbox 360 colours for Line Gun, Plasma Cutter, and Pulse Rifle

- Tank Pack (320 credits)
Level 5 suit and powered-up Flamethrower, Force Gun, and Line Gun, all covered in Unitology script

- Scorpion Pack (320 credits)
Level 5 suit and powered-up Plasma Cutter, Line Gun, and Force Gun, all decorated in a red Scorpion Skin

- Military Pack (320 credits)
New look and enhance power for all Dead Space weapons

- Astronaut Pack (240 credits)
Astronaut Suit and new skins for the Plasma Cutter, Pulse Rifle, and Ripper

- Heavy Damage Pack (240 credits)
New look and meaty firepower for Plasma Cutter, Contact Beam, Pulse Rifle and Ripper

- Scorpion Weapon Pack (180 credits)
Faster Plasma Cutter, Line Gun, and Force Gun in red Scorpion skins

- Speed Kills Pack (180 credits)
Faster-firing Force Gun, Line Gun, and Plasma Cutter.

- Pedestrian Pack (120 credits)
New look for the Contact Beam, Plasma Cutter, and Ripper

- Big Gun Pack (80 credits)
Steam Punk Force Gun

- Hot Rod Pack (80 credits)
Flame graphics on Flamethrower and Pulse Rifle
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/11-08 20:56, rettet 10/11-08 20:58 
EA har sunket dybere før, men at tage penge for nye farver på våben? DAMN!

Det må da være nogle af de værste downloads til et spil nogensinde, kun overgået at The Godfather :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
PalleJensenPalleJensenSkrevet 10/11-08 21:08 
Så er det godt at det er helt frivilligt, om man vil downloade dem... ;)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KalicolaKalicolaSkrevet 10/11-08 21:09 
De der dead space downloads er jo hul i hovedet.
For The Love Of The Game
KTCKTCSkrevet 10/11-08 21:26 
Konsolkongen>
Det må da være nogle af de værste downloads til et spil nogensinde, kun overgået at The Godfather :/
Det er faktisk holdet bag The Godfather, som har lavet dette spil. Men heldigvis er spillet godt i sig selv, ligesom The Godfather er, og så vil jeg vælge at ignorere download content i begge spil, hvilket som en bonus er billigere...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Nuclear DetergentNuclear Deter...Skrevet 10/11-08 22:30, rettet 10/11-08 22:30 
Det ærgerlige er så, at der måske kunne være brugt tid og penge på noget ordentligt DLC!?
You mechs may have copper wiring to reroute your fear of pain, but I've got nerves of steelSpiller nu: Killer 7
nerosnerosSkrevet 10/11-08 22:39 
Latterligt :-(
Bashful Neophyte
BeanoBeanoSkrevet 10/11-08 22:46 
Konsolkongen>
Det må da være nogle af de værste downloads til et spil nogensinde, kun overgået at The Godfather :/

Nej... t-shirten til LBP for "kun" 40,- tager prisen!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/11-08 23:06 
Ja den er slem. Men den i Godfather hvor man kan betale rigtige menneskepenge for penge i spillet er da den værste til dato. Penge istedet for en cheat. YES!
Spiller nu: Phantasy Star IV
GreaseballGreaseballSkrevet 10/11-08 23:28 
Der burde være nogen små guidelines til udviklerne om hvad DLC burde indholde før de tager penge for det. Ellers burde det være gratis lige som i Burnout Paradice.
PlaykidPlaykidSkrevet 12/11-08 01:15 
Jeg kan ikke forstå ingen har nævnt det, men Left 4 Dead er på markedspladsen :)
Spiller nu: Halo 3
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/11-08 07:35 
Se 11 posts oppe... :)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
PlaykidPlaykidSkrevet 12/11-08 10:53 
Det tæller ikke :)
Spiller nu: Halo 3
SumezSumezSkrevet 12/11-08 10:54 
Er der ikke noget om at den store dashboard update kommer på mandag eller deromkring?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 12/11-08 10:57, rettet 12/11-08 10:59 
Er det den 19. november på mandag? Hvis ja, så ja.

EDIT: Hvad er sandsynligheden for at det bliver muligt at opdatere d. 19., når 20 millioner andre folk rundt omkring i verden vil gøre det samme?
nerosnerosSkrevet 12/11-08 11:03 
Først-til-mølle princippet ;-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 12/11-08 11:12 
Hyakotake>
Er det den 19. november på mandag? Hvis ja, så ja.

Så er det næste onsdag :)

EDIT: Hvad er sandsynligheden for at det bliver muligt at opdatere d. 19., når 20 millioner andre folk rundt omkring i verden vil gøre det samme?

Det er vel det samme som ved alle andre opdateringer?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/11-08 11:39 
Hyakotake>
Hvad er sandsynligheden for at det bliver muligt at opdatere d. 19., når 20 millioner andre folk rundt omkring i verden vil gøre det samme?

Opdateringen bliver nok sendt ud i batches ligesom med Windows opdateringer. Det skulle også være mærkeligt, hvis 20 millioner Xbox 360 brugere vælger at hente opdateringen lige på samme tid... På grund af tidszoner, vil det være spredt over 24 timer - så det er under 1 million i timen, hvis alle vælger af gøre det første dag... tror ikke det bliver noget problem.. .
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
nerosnerosSkrevet 12/11-08 11:56 
Hvad har den nye opdatering at byde på?
Bashful Neophyte
PalleJensenPalleJensenSkrevet 12/11-08 12:00 
Nåeh, en hel del!! HDD install, avatars, helt nyt dashboard og marketplace... ser meget frem til det!

New Xbox Experience
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
KroeboCopKroeboCopSkrevet 12/11-08 12:11 
Jeg glæder mig også helt vildt, det bedste bliver det med at lægge sit spil med på HD, min 360 står ude i køkkenet også står døren på klem så ledningen til controlleren kan komme ind, jeg kan ikke fordrage når jeg kan høre den læser skiven og selvfølgelig heller ikke støvsuger lyden )=:P
Hoid to colony C05 where the computer is...
5'437 emne(r).

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig