X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shadow the Hedgehog?


Svar
ElgenElgenSkrevet 24/11-05 12:45 
Det er jo ønskesedlernes tid, og jeg er ved at finde ud af hvad GameCuben ønsker sig i Julegave. Jeg synes Shadow the Hedgehog ser fedt ud, men er der nogen der har prøvet det?
Lad mig høre hvad folk synes om det...
Spiller nu: Super Gun, Xbox 360 Elite [Limited..., PlayStation 3
BlossomBlossomSkrevet 24/11-05 13:30 
Gamespot skriver at man skal gå laaaangt uden om netop det spil.. Og det gælder for alle platforme.

Dårlig styring osv.. skulle være én af grundene, men de nævner mange flere..

Ved ikke hvor meget Gamespots mening betyder herinde, men det var i hvertfald hvad de skrev.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
Mr. LifeMr. LifeSkrevet 24/11-05 16:02 
Jeg har den til Xbox den er god du finder ud af hvem Shadow Androiderne er i fra Sonic Heroes. Og du finder den anden orginale Shadow.
SumezSumezSkrevet 24/11-05 16:34 
Hvad?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 24/11-05 16:39, rettet 24/11-05 16:41 
Ja så behøver vi jo ikke spille det spil!

Det der er mest irriterende ved spillet er den evige dialog man non-stop skal høre på. Værst er det ved bosserne, da de siger en sætning for hvert angreb. "You know what they say! The more the merrier!" x 20, kan drive enhver til vanvid :/

Udover det er det sådan set ok. Minder lidt om Sonic Adventure (som jeg godt kunne lide), men våben og især køretøjer holder ikke så godt. Nogen af banerne er ok gode, og andre er dirrekte latterlige. Så prøv spillet før i køber.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Michael_Michael_Skrevet 24/11-05 16:54 
Elgen>
Det er jo ønskesedlernes tid, og jeg er ved at finde ud af hvad GameCuben ønsker sig i Julegave.

Jeg tror vores ønsker sig Lego Star Wars og Mario Smash Football.
JAAJAASkrevet 24/11-05 17:21 
Sumez>
Hvad?

Hahaha, præcis.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig