X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 360 = Dreamcast 2


Svar
PalleJensenPalleJensenSkrevet 06/11-05 16:21, rettet 06/11-05 16:21 
-

Scary... ;-)
Spiller nu: L.A. Noire (360) - Child of Eden (360) - DiRT 3 (360)
HeroldHeroldSkrevet 06/11-05 16:47 
Gad vide om den også deler et andet træk med Dreamcast: Bliver tromlet ned af Sonys nye maskine. :)
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
DarkenDarkenSkrevet 06/11-05 16:54 
hehe nice nok lavet =D
"Watch your back, conserve ammo, and never cut a deal with a Dragon"
DommergaardDommergaardSkrevet 06/11-05 17:56 
Hah... ja, det er sandt, lighederne er der da. :) MEN, prøv nu lige at se den næste side... ;)

^^
King ChaosKing ChaosSkrevet 06/11-05 18:52 
Kæft hvor er det sjovt!
MrCaseMrCaseSkrevet 06/11-05 20:12 
He he... ja den var faktisk ret sjov, den side.

Men der har til alle tider været en del ligheder mellem xbox og dreamcast... og ikke alle på den fede måde, men faktisk en del på den fede måde, synes jeg.

Ret sjov, forskel nummer 7. Halo forever!!!
Have you considered sucking less?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/11-05 21:14 
Mange af lighederne er jo latterlige:

#12 Big proponent of customization.
-Hvordan sammenligner man lige det at customize et billede i et lille LCD display, og så det at ændre fronten på konsollen?
#14 Played previous generation games under emulation.
-Dette havde jo intet med SEGA selv at gøre...
#18 Unique selling point: Microphone peripheral
-Dette var "seriøst" grunden til at jeg købte Dreamcast. Jeg måtte bare have den mikrofon...
Punkt 17, 18 og 21 må siges at være ret tilfældige og/eller slet ikke have noget med hinden at gøre.

Fra " 10 reasons why the Xbox 360 will succeed where the Dreamcast failed.":

#5 Wasn't backwards compatible. vs. Backwards compatible (mostly).
-Hvis mere end 5% af mine xbox spil kan spilles på 360'eren samme dag jeg får den, så må i sq kalde mig Mads. (mostly) er i mine øjne mere end 50%.
#7 Had tons of amazing games...but no Halo 3. vs. Will have Halo 3. And it will be huge.
-Hvad vil vi helst have? Tonsvis af gode spil eller Halo 3? Desuden, hvorfra ved de så at det bliver godt? (Skal ikke diskuteres yderligere)

"Men Martin dog! Kan du af alle mennesker da slet ikke se det sjove i den slags sider?" - Jo hvis de er lavet ordentlig, og meget af det er da meget sjovt...
Spiller nu: Phantasy Star IV
DommergaardDommergaardSkrevet 06/11-05 23:04 
Intet af det her skal jo give mening, det er bare spas, gak og løjer. Nothing more, nothing less... (:
OmenOmenSkrevet 06/11-05 23:10 
Nu tror jeg heller ikke det skal tages for seriøst ;)

Men det er dælme godt fundet på.
Vote Ficus!
JAAJAASkrevet 07/11-05 00:39 
Hvis sammenligningerne ikke, for én der ved bare lidt om det, var så tyndbenede og flere steder direkte misvisende, så havde det nok været meget sjovt.

Det er så desværre ikke tilfældet.
JmogJmogSkrevet 07/11-05 02:05 
Hvis mere end 5% af mine xbox spil kan spilles på 360'eren samme dag jeg får den, så må i sq kalde mig Mads. (mostly) er i mine øjne mere end 50%.

Ja, jeg tror nu det bliver langt de fleste, Mads :-)

Dem der ikke virker/har problemer er vel dem de ikke når at teste. Sandsynligvis er det primært de ældste/mest obskure titler. Mon ikke de sigter mod, at Live-titler og titler med stort salg er dem, der testes først.
SumezSumezSkrevet 07/11-05 06:54, rettet 07/11-05 06:55 
"Huh."

Hehe..

Xbox 360 = Dreamcast 2
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
dynamitedavodynamitedavoSkrevet 08/11-05 10:49 
Tag nu lige i betragtning at SEGA's konsol inden Dreamcast, Saturn, ikke ligefrem var den store succes de havde håbet på og blev overtromlet af PSOne på det skammeligste. XBOX har jo netop været en succes og dermed er der mange gamere der vil modtage den XBOX 360 med åbne arme.

Men ja, sjov er siden da. Der er da ihvert fald en der har haft for meget tid mellem hænderne til at finde de ligheder...
Spiller nu: Gears Of War 2, FIFA 09, Pro Evolution Soccer 20...
SumezSumezSkrevet 08/11-05 11:07 
Det skriver de jo også... læs side to.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig