X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Købe øl/sodavand i Tyskland, hvor?


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 24/10-05 18:25 
Her på torsdag skal jeg skal til Puttgarden for at shoppe lidt øl og vand. Nu kender jeg kun Bordershoppen, som ligger i umiddelbar nærhed af færgelejet. Kender I til andre shops der godt kan betale sig at aflægge et visit?
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
scavengerscavengerSkrevet 24/10-05 20:31 
Calle er helt sikkert et godt sted at handle øl og vand, spørg enhver syd-svensker ;-). Hvis du skal købe brændbare DVD- eller CD/RW skiver er et sted som SKY Markt normalt et godt sted. God tur!
Nemo me impune lacessit
SumezSumezSkrevet 24/10-05 21:10 
Sky Markt er i det hele taget anbefalelsesværdigt. :)
Der er ikke det, de ikke har, og de har tit tilbud på alt muligt sprut.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RuneSPRuneSPSkrevet 24/10-05 21:12 
Calle kan jeg i hvert fald også kun bakke op omkring :) Kører næsten altid med 3 x kasser øl (slots, harboe) eller sodavand (pepsi osv) til 100 kr... eller deromking
QQSkrevet 24/10-05 21:54 
RuneSP>
Calle kører næsten altid med 3 x kasser øl (slots, harboe) eller sodavand (pepsi osv) til 100 kr...

Det gør de næsten alle sammen.

Som erfaren sønderjyde, kan jeg bl.a. anbefale Fleggaard og Calle ... ;o)
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
SumezSumezSkrevet 24/10-05 21:58 
Nu er Juggernaut jo ikke sønderjyde. Ligger pågældende butikker også nær Puttgarden?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
QQSkrevet 25/10-05 19:51 
Nåeh, det er Puttgarden vi snakker... Det ved jeg ikke så meget om, men jeg er ret sikker på at Calle har en der også...
It's time to kick ass and chew bubblegum. But I'm all outta gum!Spiller nu: Legend Of Zelda, The: B...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 26/10-05 07:55 
Yup, der ligger også en der :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig