X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Doom filmen anmeldt af Fangoria


Svar
Per SPer SSkrevet 23/10-05 12:31 
Hårdt og brutalt. Følg linket.

Meet thy Doom
Spiller nu: -, Prince Of Persia: The F..., GoldenEye 007: Reloaded
HankyHankySkrevet 23/10-05 12:53 
Det er vel som forventet...
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RJKRJKSkrevet 23/10-05 13:01 
Jeg forstår ikke helt... Den er dårlig, fordi den minder for meget om Aliens...? Hvordan kan det være noget dårligt? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 23/10-05 13:09, rettet 04/11-05 22:58 
Godt spørgsmål.

Ligemeget om jeg ser den i biografen eller ej, så skal R1 DVDen helt sikkert forudbestilles. Det er noget der minder om levende døde, med et stort budget, så det SKAL bare ses ;)

The Rock har i øvrigt været på The Daily Show to gange og gjordt lidt reklame for filmen. Pænt sjovt begge gange. I torsdags havde han BFGen med. Pænt sjovt at se bette Jon Stewart stå med det største gevær ever ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 23/10-05 13:36 
Ah rart at se at jeg ikke er den eneste der ser Daily Show hver dag :)
NaieraNaieraSkrevet 23/10-05 13:41, rettet 23/10-05 13:42 
Det er du helt sikkert ikke. Det show er intet mindre end genialt, og The Colbert Report er også kanon sjovt! Det ville være ret fedt, hvis de også gad købe sidstnævnte til Canal+, så det var lidt nemmere at se...

Stephen nævnte i øvrigt bette-prinsen i det andet show, hvilket jeg synes var ret sjovt. "Get to know the new Danish prince, 18 years before he snorts cocain from a model's navel". Det er på tide der bliver gjort godt grin med Bill O'Reilly, og ikke bare engang imellem i The Daily Show :)

Nå ja, det var en smule off topic...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JloweJloweSkrevet 23/10-05 13:44 
IGN giver filmen en ganske pæn karakter..

doom
Du vil gerne være med i hulen, ikk' Mulle?
NaieraNaieraSkrevet 23/10-05 13:47 
IGN giver alt en ganske pæn karakter ;) Jeg tror 8 er middel hos dem :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HeroldHeroldSkrevet 23/10-05 17:54 
Det er da nemt nok at forstå. Fox = Aliens. IGN = Fox. Derfor skal alt der minder om Aliens have en god karakter. :)

Ærgerligt at det ikke er en Fox-film også. Så havde cirklen været komplet.
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 27/10-05 20:32 
3of19>
Ah rart at se at jeg ikke er den eneste der ser Daily Show hver dag :)

Jeg ser også The Daily Show hver gang jeg falder over det. Good stuff. På hvilken kanal ser i det da? Jeg ser det på CNN, men kan det passe at de kun sender det om søndagen?

Og nå ja, Doom filmen ser skod ud. Så blev det ikke helt off topic ;)
(...)
NaieraNaieraSkrevet 27/10-05 20:59, rettet 27/10-05 20:59 
Det de sender på CNN er Global Edition. Det er blot en sammenklipning af de bedste klip fra de forskellige uger.

Jeg ser det på Canal+, mens andre ser det ved "andre" midler...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 27/10-05 21:28 
Ah, takker. Så nøjes jeg med Global Edition indtil videre.
(...)
HyakotakeHyakotakeSkrevet 04/11-05 21:43 
Jeg har netop set Doom i biografen. Den er IKKE godkendt :-(

Naiera, der er godt med zombier med... bare rolig!
NaieraNaieraSkrevet 04/11-05 22:58 
Godt. Så må den jo købes på DVD engang ;)

I mellemtiden kan jeg jo blive skuffet over Day Of The Dead 2: Contagium. Andre end mig, der har været dumme nok til at købe den?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
salsalSkrevet 07/11-05 21:09 
Off topic-politiet er da vist blevet en smule korrupt.

Nå, men jeg så filmen. Den er sindssygt, uforståeligt ringe. Det er den dårligste film, jeg har set meget længe. Ingen nævneværdige monsterscener. Kedelige kampscener. Intet plot. Filmen har ikke engang kitsch-værdi, hvis man er fan af spillene. Den er en hån mod computerspilsunderholdning. Skrækkeligt.
Spiller nu: DuckTales 2, Heroes Of Might And Mag..., Kings Of The Beach
PlaykidPlaykidSkrevet 08/11-05 22:35 
Jeg synes det var en ganske udemærket underholdnings film, selvom jeg havde foretrukket man havde holdt sig til det orginale plot.
Føler ikke jeg spildte 80 kr. på at tage ind og se den.
Spiller nu: Halo 3
la0sla0sSkrevet 08/11-05 22:51 
Offtopic: Damn! 80kr i forlængelse af en ældre post jeg lavede vedr. billetpriser, er det da en vild pris, også når man tænker på at den bare er ganske udemærket. Jeg synes det er mange penge for en så kort film, der fra min forståelse bedst af alt kan siges at være so-so.
Hvad sker der?
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/11-05 02:24 
Wow, sal får det godt nok til at lyde som en negativ-pi-ud-af-10-film. Jeg ligger nok nærmere og sopper rundt på et 4-tal. (Hvis de havde holdt stilen som de første cirka 5 kvarter af filmen ville den få mindst 2 karakterer højere. Men det går HELT galt efter denne markør).
SumezSumezSkrevet 09/11-05 06:12 
Utroligt alligevel. Efter traileren at dømme, ser den mindst ligeså ringe ud, som Sal beskriver. Men den kræver måske at man er til zombiefilm?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HyakotakeHyakotakeSkrevet 09/11-05 13:04 
Jeg tror den bedste allegori må være "Resident Evil On Mars" :-)

RE er dog ganske underholdende... UDEN at der bliver eksperimenteret med fortælleteknikken i samme grad som idioten, der har skrevet manuskript til Doom har gjort.
SumezSumezSkrevet 09/11-05 15:10 
Kan så regne ud at hvis man, som jeg, synes at RE-filmen var ganske elendig, bør man ikke bruge tid på Doom. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
nerosnerosSkrevet 09/11-05 19:44 
Hvordan kan nogen have så stor forventning til noget der ser så forfærdenligt dårligt ud. Jeg fatter ikke man gider og blive ved med at koge suppe på den slags. Det er jo usmageligt.
Bashful Neophyte
HeroldHeroldSkrevet 09/11-05 21:33 
Nu har Doom-spillene heller aldrig været super-dybe, så hvorfor forvente at filmen er det?
This isn't life in the fast lane. This is life in oncoming traffic.Spiller nu: Left 4 Dead 2
nerosnerosSkrevet 09/11-05 22:15 
Helt enig, men nu er det nok heller ikke meningen, at det skal være en af de slags film med store spørgsmål og dybde, men mere bare en action film. Det er jo også fint nok. Doom filmen ser bare så ringe ud, at selv som en god action film vil den sikkert fejle, og vil nok kun blive elsket af fans for Doom spillene. Når jeg skrev "usmageligt" er det jo selvfølgelig kun ud fra mit eget synspunkt på tingene.
Bashful Neophyte
Danny SallingDanny SallingSkrevet 10/11-05 06:39 
Filmen er faktisk rimelig ok, der er dog ikke samme dybde som i Aliens. Den minder om en blanding af Resident Evil og Aliens efter min mening, en coctail der ellers lyder ret god, men falder lidt til gulvet pga. diverse "fejl"(dårligt skuespil, for meget "game" over filmen og et par andre ting), men ellers en ok action, skyde ting film :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig