X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Det er sørgeligt


Svar
JuggernautJuggernautSkrevet 22/10-05 15:40 
Det gør ondt at se...

Nogle mennesker har bare ikke noget hjerte
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
RJKRJKSkrevet 22/10-05 15:54 
Ser man de billeder, så har man et lille indtryk af, hvordan vi har det. De ting vi har oplevet og hørt om er for deprimerende til, at jeg overhovedet vil gå i detaljer. Og det sker frem til den dag i dag, også herhjemme. Og der er ingen opbakning fra andre til at gøre noget ved det. Det er seriøst sørgeligt...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Alf81Alf81Skrevet 22/10-05 16:03 
Har sagt det før men siger det nu igen - Nogle folk MÅ bare ende i helvede...
Ting om dét og pis.
KillerBean2KillerBean2Skrevet 22/10-05 16:14 
OMG! Der burde være en lov mod arcademishandling )-;
AV Intelligent Terminal
JuggernautJuggernautSkrevet 22/10-05 16:41 
Folk er åbenbart ikke være klar, over at det er historie de smider på gaden eller på gården... Havde det bare været alm kabinetter, men nej. Denne herre vælter sig rundt i dedikerede maskiner. Prygl til ham!
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
scavengerscavengerSkrevet 23/10-05 19:50 
Typisk amerikanere det her, sådan behandler mange også deres klassiske biler fra 50'erne, 60'erne og 70'erne. Men lige præcis ham her burde klynges op i det nærmeste træ i sin "løgpose". Jeg mener når der findes ivrige købere på eBay og lignende der hellere end gerne ville tage sig godt af sagerne. Så helt sikkert Juggernaut det er sgu sørgeligt.
Nemo me impune lacessit
silverstarsilverstarSkrevet 23/10-05 21:34 
Jeg kan ikke lade være med at tænke på hvordan de gutter, der fik nys om denne samling af arcademaskiner, havde det da de først så hvor meget isenkram der egentlig var tale om.
Det må have været spændende at gå på opdagelse i sådan en lade, der sikkert ikke har været gennemgået siden maskinerne blev opmagasineret der i tidernes morgen. Mums!
"Listen to them. Children of the night. What music they make."
DommergaardDommergaardSkrevet 23/10-05 21:59 
Nogle mennesker ER bare ikke helt normale. ;!
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/10-05 12:34 
Så er 64K spørgsmålet om det er "os" eller "dem", der er de normale? :-D
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig